Hakutulokset

  1. H

    Hoi Turku!

    Hei nyt ois hakusessa uusi kaveri tai miksei useampi! Semmoinen ihan tavallinen... Ja jos 1,5v poikani saisi kavereita siinä samalla niin mitä mahtavampi homma! Voitais keitellä kahveja, samoilla ulkona ja kesällä vaikka lähteä telttaretkelle. Mitä sitä nyt ikinä kaverit tekeekään. En...
  2. H

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Meinaako salainen FB-ryhmä sitä ,että äärettömän uteliaat ystäväni siellä ei edes näe, että mihin ryhmään olen liittynyt? Jos niin, niin minäkin olisin kiinnostunut kovastikkin :)
  3. H

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Hei ihanaa huomenta! Liittyisin seuraanne iloiseen! Olen 25 ekakertalainen ja plussattu 11.11.11 :) LA näiltä näkymin 15.7, mutta ilmeisesti saattaa pävillä heitellä ekan ultran jälkeen. Joka on 23.12. Toivottavasti saan muutamat kuvat joululahjaksi, ja yleensäkkin tästä kertomisen takia...
  4. H

    Pihalla ku lumiukko

    Kamalan ihana olo=) Hämmentävää xD
  5. H

    Maailman rumin ihminen lapsen saatuani

    arvet kertovat elämästä...
  6. H

    Pihalla ku lumiukko

    Onnea Omena! No jostain ainakin luin että suositellaan kahta kala-ateriaa viikossa? Kyllä kalaa siis mielestäni saa syödä mutta tuoretta=) Entäs pakaste? Voinkohan olla 9kk ilman kalapuikkoja xD Juustoja en juurikaan syö muutenkaan. Mä sain neuvolan jo ensi maanantaille ja rviikkoja täynnä...
  7. H

    Pihalla ku lumiukko

    Ai kamala! En edes uskalla ajatella synnytystä! Löysin numeron mihin soittaa! Kaipa se mullakin tohon joulukuun alkuun uppoaa aika, jos vaan kalentereihin sopii=) Kiitos linkkivinkistä! Luen mielummin sitä kuin tenttikirjaa xD
  8. H

    Pihalla ku lumiukko

    Kiitos=) Vitamiinikauppaan siis! Mä oon ennenkin miettinyt noita, kun tulevat äidit aina puhuu numeroin kaikista xD Kai se on opeteltava itsekkin! Eksyin jonnekkin sivulle eilen missä tuosta juuri puhuttiin ja ehkä jotenkin kärryillä nyt... Lasketun ajankohdankin osasin nyt jotenkin päätellä...
  9. H

    Pihalla ku lumiukko

    Ja mitä ihmettä noi plus jutut oikein meinaa? Viikko + päivät?
  10. H

    Pihalla ku lumiukko

    Hei ihanat kanssaeläjät! Täällä yksi kauhusta kankeena on neuvoja vailla! Viikko sitten siis plussattu ja diginäyttöön pamahti 3+. Siihen pitää ilmeisesti lisätä 2. Nyt siis mennään 6+ kö? Koska tärppi ei ollut suunniteltu, niin en ennakkoon ole osannut yhtään tutustua mihinkään aiheeseen...
  11. H

    Tänään plussattu <3

    Onnea suuresti! Itse plussasin viimeviikolla ja koko ajan hymyilöyttää enemmän =)
  12. H

    Oireet ennen positiivista testiä

    Mulla oli oireitä melkeen heti hedelmöittymisen jälkeen. Tissit rupes hullun lailla turpoo, mitä mulla ei tapahdu yleensä edes menkkojen aikana. Finnejä rupesi ilmestymään ihan ihmeellisesti mm. kaulaan.. Palelin myös ja jännä kuvotus. Mulla ei ikinä ole ollut edes vatsatautia joten en tiedä...
  13. H

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    plussattu 11.11.11.... Vielä ihan pihalla!

Yhteistyössä