Hakutulokset

  1. V

    Ystäviä ja ajatusten vaihtajia

    Heippa! Löysin sun kirjotuksesta paljon samoja asioita,kun löydän myös itsestäni.Olisi mukava tutustua paremmin.Laita sähköpostia osotteeseen sanna.saariniemi@dnainternet.net
  2. V

    Ajokortti

    Heippa! Kysyisin sellasta asiaa,että aiotteko maksaa kokonaan tai osittain lastenne ajokortit?Meillä on kolme lasta ja pienet tulot niin tulisi aika kalliiksi maksaa kaikille ajokortit.Meillä ei sukulaiset osallistu ajokortin kustannuksiin mitenkään,kun olen kuullut,että joillakin...
  3. V

    Ystäviä Säkylän lähistöltä?

    Moikka! Täällä olisi yksi kolmen lapsen äippä vailla kaveria. Laita postia osotteeseen sanna.saariniemi@dnainternet.net
  4. V

    kaipailee uusia ystäviä

    Heippa! Täällä 32.v kolmen lapsen äiti kaipailee uusia ystäviä. Ei ole väliä mistäpäin suomea olet,minkä ikäinen olet tai montako lasta on. Pääasia on, että elämääsi mahtuu vielä yksi ystävä lisää :)
  5. V

    yksin matkustaminen?

    Heippa! Onko kellään kokemusta yksin matkustamisesta?Siis, että lähtee yksin reissuun ilman kaveria. Mulla olisi kauhee matkakuume,mutta matka kaveria ei tahdo löytyä, mieheni ei tykkää matkustella ja monella kaverilla on sellanen elämän tilanne,että on hankala lähteä reissuun tai sitten...
  6. V

    huittisista?

    Heippa! Oon laittanu sulle yv:tä.
  7. V

    Äetsä/Vammala/Huittinen ym. lähiseutu

    Heippa! Täällä 30.v kolmen lapsen äippä kaipaa kaveria. Lapset ovat 10.v, 4.v ja 2.v. Laita mailia tulemaan sanna.saariniemi@dnainternet.net
  8. V

    Ystäviä !

    Heippa! Täällä 30-vuotias kolmen lapsen äiti satakunnasta kaipaa uusia kavereita. Lapset ovat 10.v, 4v ja 2.v. Laita mailia tulemaan osoitteeseen sanna.saariniemi@dnainternet.net
  9. V

    Vammala+lähialueet

    Moikka! Laitan nyt sulle mun sähköposti osotteen ja osote on sanna.saariniemi@dnainternet.net Laita meiliä tulemaan! T:Sanna
  10. V

    Vammala+lähialueet

    Moikka! Yritin laittaa sulle sähköpostia, mutta sen lähettäminen ei onnistunut. T:Sanna
  11. V

    Loimaa, Huittinen ja lähialueet

    Heippa! Täällä olisi kolmen lapsen äiti vailla ystävää. sanna.saariniemi@dnainternet.net
  12. V

    Ystäviä 100 km säteellä Loimaalta

    Heippa! Täällä olisi kolmen lapsen äiti vailla ystävää. sanna.saariniemi@dnainternet.net
  13. V

    Kokemäki ja lähialueet

    Heippa! Täällä olisi kolmen lapsen äiti vailla ystävää. Meilaa osotteeseen sanna.saariniemi@dnainternet.net niin kerron lisää. :)
  14. V

    Kokemäki + lähialueet

    Heippa! Täällä olisi kolmen lapsen äiti vailla juttu seuraa ja lapset kaipaa leikki seuraa lapset ovat 9.v, 4.v ja 1.6v.
  15. V

    Vammala+lähialueet

    Heippa! Täällä olisi äiti -78 juttu seuraa vailla. Lapsia on kolme 9.v, 4.v ja 1.6v. Lapset kaipailee kovasti leikki seuraa!
  16. V

    ostetaan koira

    Hei! Ostetaan koira omakotitaloon maalle.Meillä on kolme lasta joten koiran täytyy soveltua lapsi perheeseen.Jos sinulla on koira vailla kotia niin ota yhteyttä. sanna.saariniemi@dnainternet.net

Yhteistyössä