Hakutulokset

  1. N

    Olisko sinulla vaikea päättää mitä tavaroita otat mukaasi jos olisi 10 minsaa aika poistua talosta?

    läppäri (nopeampi napata kuin kaivaa oikeat varmuustikut), lääkkeet, lompakko, kännykkä ja valokuvia sen minkä ehtii. Ja olettaen , ettei tarvitse huolehtia lapsia ulos. He menisivät luonnollisesti listan kärkeen.
  2. N

    Nyt se alkaa: -10kg pudotus! Onko muita mukaan lähtijöitä?

    Hyvä idea se oli. Ainakin minusta ;)
  3. N

    Nyt se alkaa: -10kg pudotus! Onko muita mukaan lähtijöitä?

    Ilmoitatko myös minulle kun ryhmä on valmis =)
  4. N

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Heippa kaikille entisille ja uusille tutuille :wave: Osa varmaan muistaakin kun rakennusaikana kirjoittelin. Nyt ollaan asuttu uudessa talossa reilu vuosi, eli kaksi joulua menty jo täällä :D Meillä rakennusaika kesti vuoden ja kaksi kuukautta, mutta tuossa ajanjaksossa on noin 3,5 kk...
  5. N

    mätiä ja silliä

    Ravintolassa oli seisovassa pöydässä pirun hyvää mäti hyydykettä/kakkua/pateeta tai jotain sellaista :D ja samaten silliä jossain kermaviilihommelissa. Tietenkään en älynnyt kattoa ruokalistasta nimiä ja nyt on myöhäistä... Onko kukaan tehnyt tuon sorttisia ikinä itse?
  6. N

    Kaikki joilla EI OLE minkäänlaista joulustressiä tähän pinoon

    Lahjat on hommattu ne on kaikki myös paketoitu kummilapsille, mummoille yms menevät lahjat on jaettu kinkku on sulamassa on siivottu on koristeltu laatikot on tehty valmiiksi aika sitten kaikki on valmista ja mihinkään ei oo kiire :saint: IHANAA KUN ON JOULU :xmas: :xmas: :xmas:
  7. N

    Oikeutta eläimille, sikavideot?

    Ei muuta mitään suunnitelmia. Kannattaa muistaa, ettei kukaan joka yrittää tienata elantonsa kotieläintaloudella, kohtele eläimiään niin kuin videoissa kohdeltiin.
  8. N

    Tänään on SE maanantai

    No mulla on niin paljon tiputettavaa, että tää on vasta alku. Ja siitä samasta syystä lähtee alussa helpommin
  9. N

    Tänään on SE maanantai

    Reilu kolme viikkoa mennyt ja 5kg hävinnyt :D
  10. N

    ei ymmärrä miks ekaluokka menee 8n kouluun!!

    Meillä alkaa koko koululla yhdekseltä joka aamu :D
  11. N

    Tänään on SE maanantai

    Kiva kun ootte noin runsain mitoin iloisia mun kanssa :laugh:
  12. N

    Neiti Mäkinen...*(huonoja, kännyllä napsittuja) kuvia lisätty*

    Ihana =) Meiltä löytyy myös vaikka mitä eläjää :heart: Ja eläinlääkäri hoitaa toimenpiteet samalla kun käy noita tuotantoelikoita kattomassa :)
  13. N

    Tänään on SE maanantai

    Ihan vaan arvelin mainostaa, et hyvin sujuu, mut sujukoot B)
  14. N

    Maanviljeliät kovapalkkaisimpia!

    Voi kun meilläkin olisi lainaa vaan tuo 20 000, mutta sukupolvenvaihdos + navetan laajennuslainat on maksussa. Se sinun setä on ehkä kerennyt hieman enemmän tienata kuin me? Ja miten selviämme? Pakkaó säästää siinä missä voi, ostaa aina vaan halvempaa rehua, tehdä aina vaan enemmän itse. Ja...
  15. N

    Toisten häistä ei saisi valittaa, mutta..

    No elämä on valintoja. Jos meillä olisi vastaava tilanne ja rahat niin tiukoilla, että molempien alkon nauttiminen olisi noiden kyyditysten vuoksi hankalaa, niin toinen ajaisi. Ihan sen suuremmitta mutinoitta. Itse toisin ottaisin vastaavan tilanteen ihan vaan iltalomana lapsista (oletan että...
  16. N

    Lopullinen laihutuksen tulos =D *ennen ja jälkeen kuvat*

    Sitkee sissi oot. Kateeksi käy! Siis tuota luonteenlujuutta!
  17. N

    jaksaisivatkohan 5 ja 8v lapset kävellä 5,6km

    No ainakin pitäisi jaksaa jos on terveistä lapsista kyse
  18. N

    Toisten häistä ei saisi valittaa, mutta..

    Toinen on juomatta ja ajaa. Tai molemmat on juomatta. Tai molemmat juo ja maksavat kiltisti.

Yhteistyössä