Hakutulokset

  1. another

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    @Cumina jospa olisi väärä hälytys! Peukut kuitenkin hoitajalle ja lääkärille, hyvä että pääset jatkotutkimuksiin! Onnittelut muillekin nt-ultran hyvistä kuulumisista! Minullakin siis oli tänään ja se meni hyvin.. josko hetken uskaltaisi huokaista...
  2. another

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Listoille voi lisätä: (muokkaa sit jos jotain muuttuu huomenna) 3.3.2018, another, 31, KYS, 2. Kiitos!
  3. another

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Moi! Mahtuuko joukkoon vielä mukaan ;) Olisin kiinnostunut etenkin siitä fb-ryhmästä! Laitoin kun louhille siitä eilen pyyntöä! Meillä on huomenna totuuden hetki eli np-ultra, tänään rv13+2.. Laskettu aika 3.3.2018! Toinen lapsi olisi siis meille tulossa, tämä saanut alkunsa 1.icsi:n...
  4. another

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Oon tosiaan tässä ryhmässä suht uusi (eka ivf tulossa helmikuussa) ja mietiskelin että oliskohan teillä kiinnostusta suljettuun ryhmään? Mie ainakin tykkäisin enemmän kirjoitella suljettujen ovien takana... Mie tein aikanaan kaksplussan kerhojen poistuttua yhdelle toiselle saman alan ryhmälle...
  5. another

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    ravishing :'( pahoitteluni :(
  6. another

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Toivo2016 *halaus* olen pahoillani, tsemppiä toipumiseen! Toive* ja adalmiina tsemppiä piinaviikoille ja pikkuisille paljon onnea matkaan kiinnittymiseen ;) Maimei pahoittelut pieleen menneestä kierrosta. se on kyllä todella jännä juttu tuo limiksen paksuus, mullakin siis samaista ongelmaa...
  7. another

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    love- niin ne tilanteet tosiaan muuttuu ;) lisäilehän tännekin kuvia näytille meille ;)
  8. another

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Yrittäjä J ja love- tsemppiä viivojen vahvistumiseen! <3 mikä dpo love-, vieläkö on hyvin aikaa viivoilla vahvistua? ja kiitos, jospa ois lyhyt visiitti! hassun optimisti oon vaikka tiedän että hyvinkin pitkälti nämäkin hoidot osaa epäonnistua. jotenkin silti niin älyttömän jänskää päästä...
  9. another

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heipähei, saanen liittyä pikkuhiljaa mukaan, tällä viikolla käyty ivf-infossa ja mahdolliset hoidot alkaa helmikuussa. Nyt pari kiertoa siis taukoa pelkillä teroilla, takana 9 kiertoa letroja ja kolmessa vikassa oli mukana myös bemfola pistot..
  10. another

    Lapsettomuushoidot-liikaa munasoluja, yhdyntäkielto? Kokemuksia

    kerrottakoon että itse olin siis samaisessa tilanteessa näin vuonna 2016, mie päädyin kuuntelemaan lääkäriä. ens kierrosta hiotaan taas lääkitystä vähän (ilmeisesti vika yrityskierto noin ennen siirtoa ivf-jonoon, jono noin 4kk).. varsinaista hienosäätöä tää on ollut kun joka kerta vähän...
  11. another

    Lapsettomuushoidot-liikaa munasoluja, yhdyntäkielto? Kokemuksia

    Kenelläkään vastauksia samaan asiaan näin vuonna 2016??
  12. another

    Bemfola

    kiitos vastauksestasi :) miulla tosiaan ehti olla 6kk pelkillä letroilla ja nyt oli eka kierto jossa letrojen lisäksi myös pistoja ja pregnyl. vain yksi seuranta oli tässä kierrossa, kp 13 muistaakseni, lisäohjeeksi silloin sain vielä piikit kahdelle päivälle (yhteensä 4 päivää) ja yhden...
  13. another

    Bemfola

    lullaby voi olla, pitänee googlailla sitten gonal kokemuksia myös, ei ole kumpikaan noista miulle entuudestaan oikeasti tuttuja, vähän erilaisia juttuja varmasti noi pistosasiat.
  14. another

    Bemfola

    Moi! Nopeaa vastausta etsin niin siksi uusi aloitus. Onko kenelläkään ollut käytössä bemfola nimiset pistokset? Montako seurantaultraa vaatii? Minulle tarkoitus ottaa käyttöön bemfola kahdeksi päiväksi viiden letrozol päivän jälkeen mahdollisesti tähän tai seuraavaan kiertoon. Mietin...
  15. another

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Laitoin cisulle viestiä Facebook ryhmään pääsystä :)
  16. another

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Marrasmai onpas jännä tilanne sulla kun noin aikaisin näyttää vilkkua! mulla vilkkui viime kierrossa (eka letrozol) 5 päivää putkeen se testi silloin kierron puolivälissä, pysyvää plussaa ei ehtinyt näkyä mutta verikoe kertoi oviksen tapahtuneen! Ilmeisesti tuo dual hormone testi ei vain...
  17. another

    Clomittaret 2015

    no jos nettakin niin kai miekii sitten voisin faceen liittyä ;) ihaa pistän viestiä kohta ;)
  18. another

    Clomittaret 2015

    Mariia tsemppiä piinapäiviin! toivoisin heti jo teillekin plussaa! mulla venyi kierrot clomeilla aina välistä jos vain oli siis ovuloimaton kierto, muuten oli tasaiseen 31 päivää kierron pituus. minähän ehdin sis syödä clomeja ööh 7 vai 8 kiertoa ilman plussaa silloin ennen esikoista.. tärppi...
  19. another

    Clomittaret 2015

    Nettalle pahoittelut :cry: ovatko vielä sen enempi sitten tutkineet mikähän lie mahtaa olla syynä jos noin käy jo toistamiseen? vai olikohan se niin että vasta kolmannen jälkeen tutkitaan? ai clomittaria on facessa? tainnut mennä miulta ohi, luulin et noita hätähousuja oli vaan ;) pitääpäs harkita!
  20. another

    Clomittaret 2015

    leonella harmi ettei tullut semmoista tulosta mitä mie toivoin ;) noh, kohti uusia pettymyksiä! fiksun kuuloinen lääkäri siulla ollut kun aloittaa tuolleen iisimmin lääkityksen jota sitten ennemmin nostaa vasta kun ja jos ei tulosta synny. mulla on ohje syödä sit noita letroja 6kk tuolla...

Yhteistyössä