Hakutulokset

  1. Risanukke

    Himoan punatukkaa

    Irlannissa kun käy, niin oikein hämmentyy nähdessä niitä punaisena leimuavia hiuspehkoja, mutta 15% irkuista onkin punapäitä ja minusta miehet enempi.
  2. Risanukke

    Ystävätteren veljen korvike 1

    ”Pieni teatterihuora, se on mitä hän on. Poikani on löytänyt kiimaisimman kiertopalkinnon mitä Suomesta löytyy, tai ainakin Hämeestä.” Erkin sanat tyrmistyttivät. En sanonut mitään. Katsoin vaan voimakkaan oloista miestä joka lähestyi. ”He lähtivät, Eeva ja Leea. Olemme nyt kahden,” sanoi Erkki...
  3. Risanukke

    Kalsarit hiostaa

    Varmaan miehillä hiostaa ahtaissa kalsareissa. Hiostaahan se naisillakin. Hame on kyllä paras asu helteellä, ja onko sen alla aina edes välttämätöntä jotain pitää.
  4. Risanukke

    Te, jotka ette suojaa sohvaanne yhdynnältä, ettekö yhtään ajattele mitä bagteereja mahdolliset vieraat teiltä saavat

    Saavat jokaisen bagteerin mielihyvin viedä mennessään. Minä pidän omat bakteerini.
  5. Risanukke

    Torilla stalkkailen

    Minulla taisi vilahtaa Hakaniemen torilla.
  6. Risanukke

    Tienvarren torppa

    Hän ei ollut väsynyt, hän oli ärtyisä ja hiki valui pitkin selkää. Häneltä oli tunnin sisällä puhjennut toistamiseen rengas . Hän manasi kivisen ja kuivan soratien. Kolme tuntia sitten hän oli eronnut pyöräretkitovereistaan viiden hienon ja ongelmattoman lomapäivän jälkeen. Kukin oli lähtenyt...
  7. Risanukke

    Lutunen vuokraisäntä

    Päiviä kului. Minä livahtelin Paavon oven editse suihkuun tai opistolle. Sää kylmeni eikä kovin heppoisissa vaatteissa enää voinut kulkea. Kotona ollessa kyllä sopi kevyempikin vaatetus. Ja halusin antaa jotain silmäniloa Paavolle joka oli todella lutunen mies. Mieleeni tuli, että voisin mennä...
  8. Risanukke

    Lutunen vuokraisäntä

    Olen vieläkin vuosien jälkeen piintynyt vilauttelija. Ja puuha on aina yhtä kiihottavaa. Kerron miten kaikki alkoi jo nuorena opiskelijatyttönä. Olin lukion suorittanut ja muutin pois kotoa kaupunkiin jossa oli yliopisto. Sain vuokrattua kaupungin laidalta erään omakotitalon yläkerrasta huoneen...
  9. Risanukke

    Tervetuloa elokuu

    Toivotaan toivotaan, jos vielä kesä pelastuisi.
  10. Risanukke

    Syöpä kaihtaa herkkuja

    Kyllä on viisaita ihmisiä. Käy kateeksi.
  11. Risanukke

    On se ruma, -tuo p...llu

    Voi hyvänen aika sentään! Jo on kritiikkiä ja arvostelua piilossa olevasta tavarasta. Näytänkö omani? Joko pyörrytte kauhistuksesta tai jumaloitte taivaaseen asti. Mutta mitä sitten, kun mies paljastaa oman kalleutensa. Onko se ylevää ja hienoa, kun ohut ja ujonnäköinen luikeromainen kulli...
  12. Risanukke

    The ketju

    Eikö posti kulje,?Ai niin, tiistai. Siis Raxin esitettä odottellessasi.
  13. Risanukke

    Tyttöystävä syö porkkania ja väittää silti olevansa kasvissyöjä

    Ihan on Fingerporin tyyliin.:ROFLMAO:(y)
  14. Risanukke

    Sattuu ja tapahtuu

    Minkä ihme noita vierasmaalaisia oiken vaivaa. Nuoria tyttöjä kiusaa ja ahdistelee. Onko asia niin, että on vaan annettu liikaa löysää ja päästetty asiat tähän malliin. Oltu siis aivan liian suvaitsevaisia. Ja niitä tuntuu vieläkin olevan
  15. Risanukke

    Mitä päällä,mitä lasissa/mukissa/lautasella?

    Oltiin Kaivarissa hevosia katsomassa ja aurinko porotti. Reipas kävely kotiin Kruununhakaan ja suihkuun. Nyt ei sitten ole päällä paljon mitään. Ei muuta kuin kylpytakki, pyyhe sitaistuna pään ympäri ja birkenmanit jalassa. Kuppi on vielä tyhjä, mutta kunhan odotetaan, niin kahvia siinä on.
  16. Risanukke

    Panettaako?

    Ei, sillä viikonloppu oli melko täydellinen.
  17. Risanukke

    The ketju

    Tein elämäni ensimmäisen matikkakeiton. Ihan alusta. Nyljin ja se oli kivaa. Mutta ei se oikein hyvää ollut, -minusta.
  18. Risanukke

    Pebat perjantain

    Pum pum pum Butt butt butt
  19. Risanukke

    Eturauhaskiihotin

    Mikä se on tuommoinen?
  20. Risanukke

    Mitä mieltä nimestä Malviina?

    Malviina, nätti nimi!

Yhteistyössä