Hakutulokset

  1. K

    Nimikysely, minultakin

    Eimistä tulee mieleen että siinä on vaan englantilainen Amy kirjoitettuna suomalaiselle äänneohjeena. Vaikka nätti nimi onkin.
  2. K

    1v ei syö ruokaa, vain tissi kelpaa, apua!

    Liikkuuko tyttö paljon? Meillä alkoi erittäin huonosi muuta kuin tissiä syövä poika syömään hurjia annoksia vhän yli vuoden ikäisenä, kun oppi kävelemään. SItä ennen tilanne oli sama kuin teillä, eli ei syönyt oikein mitään ja tisua tankkasi öisinkin. Nyt päivisin ei rintaa enää juurikaan...
  3. K

    Millä puremisesn saa loppumaan?

    Meillä kans kovasti pureva, vähän yli 1-v poika. Käsivarret on mustelmilla ja pari kertaa on tehnyt niin kipeää, että on suoraan sanoen tehnyt mieli ottaa tukasta kiinni - sitä en kuitenkaan ole tehnyt enkä tee! Kun pureminen alkoi, karjaisin kokeeksi oikein kunnolla ja näin kun poikani sydän...
  4. K

    Hermo menee kun 1.5v ei suostu nukkumaan päiväunia!

    Kellonajan piti siis tietysti olla 20-7 eikä 8-7 :)
  5. K

    Hermo menee kun 1.5v ei suostu nukkumaan päiväunia!

    Vähän viiveellä tulee vastausta, kun ollaan oltu matkalla. Joku kysyi unirytmistä. Lapsi nukkuu yöllä noin 8-7, tai puoli tuntia saattavat heittää myöhemmäksi nuo ajat. Kuitenkin herää viimeistään klo 8 ja on sitä ennen jo herännyt pariin otteeseen eli ei koskaan kuitenkaan nuku koko yötä...
  6. K

    Hermo menee kun 1.5v ei suostu nukkumaan päiväunia!

    Olen päättänyt, että periksi en anna enkä anna vaihtoehtoja eli jatkan samoja unirutiineja kuin ennenkin ettei lapsi luule että voi pyörittää vanhempiaan miten haluaa. Olen vain ihan valmis heittämään koko naperon seinään jos ei kohta ala nukkua, nimittäin olen viikolla 36 raskaana eikä tämä oma...
  7. K

    Hermo menee kun 1.5v ei suostu nukkumaan päiväunia!

    Onko muilla tällaista: lapsi tulee 15 kertaa sängystään pois ja aina saa palauttaa takaisin. Selvästi siis testaa vanhempiaan...sitten kun vihdoin nukahtaa, ei torku kuin pienen hetken mikä on yleensä 15 minuuttia. Ihan turha yrittää nukuttaa tämän jälkeen. Alkaa olla omat voimat aika lopussa ja...
  8. K

    Paljonko teillä maksoi tulisija?

    MEILLÄ MUURATTUNA PAIKALLEEN LEIVARI-TAKKA JA PIIPUN MUURAUS TÖINEEN TARVIKKEINEEN 6000e
  9. K

    Homojen adoptio-oikeus

    En antaisi! Luonnoton ajatus
  10. K

    syyllinenkö?

    \ Helppoa on sanoa ettei ole sinun vikasi....tottahan se on, ei itsemurhaan löydy ketään syyllistä, syyllinen on itsemurhan tehnyt itse. Mutta olen itse miettinyt, että jos ex-mieheni päättäisi elämänsä tuolla tavoin, varmasti potisin syyllisyyttä ja miettisin että miksi ei tehtykään niin ja...

Yhteistyössä