Hakutulokset

  1. sannannaa

    Mitkä tahot Tampereella järjestävät satujumppaa/tanssia n. 5v muksuille?

    Satusamba on yks vaihtoehto...kato http://www.roseira.net/ ja klikkaa ylhäällä olevaa sambakoulu kohtaa ni sieltä löytyy tietoa...
  2. sannannaa

    Uskovaiset juhlat kiinnostavat vanhempiani enemmän kuin lastenlapset

    Mun mielestä sun vanhemmillasi on oma elämä ja oikeus tehdä silloin mitä lystää. Sä voisit käyttää nyt asian hyödyksi ja ruveta kehittelemään omia juhannus juttuja perheellesi. Aikansa kutakin.... :hug:
  3. sannannaa

    1973 pino tähän!

    Hoblaa :D
  4. sannannaa

    Tampereelta tai lähistöltä

    \ :D Mä kans 34 ja 2/05 syntyneen tytön äiti (sekä -99 ja -95 tytöt löytyy) :wave: Kaukajärvellä vaikutetaan :D :wave: Uusia ystäviä kaipaavat saa meilata Sannannaa@netti.fi (turhat välit pois)
  5. sannannaa

    Paljonko teillä on lapsia ja eläimiä?

    3 Lasta, 3 marsua, 2 koiraa, 4 kultakalaa, 2 monnia ja yks omenakotilo :D
  6. sannannaa

    perhepäivähoitajaksi

    Kunnallisena voi myös opiskella perhepäivähoitajan ammattitutkinnon samalla kun teet työtä. ja kun sulla on koulutuspäiviä ni hoitolapsesi menevät lähitarhaan varahoitoon. Käypä kysäsemässä päivähoitotoimistosta lisätietoa. :wave:
  7. sannannaa

    perhepäivähoitajan tutkinto

    Kirjoita googleen "perhepäivähoitajan ammattitutkinto" niin löydät sua lähinnä olevat paikat joissa koulutetaan. Tuolta saat myös kaiken tarvitseman tiedon :wave:
  8. sannannaa

    koti vai päiväkoti

    Mä olen sitä mieltä että hoitopaikat vaan niitä tarvitseville. Eli työssäkäyvien lapsille tai lääkärin lausunto lapselle. Jos on halukas tekemään lapsia pitäisi myös osata kasvattaa häntä ja kehittää hänelle toimintaa. On kerhoja, ja jos ei oo niin kunnalle palautetta että niitä pitää löytyä...
  9. sannannaa

    Rintarepusta!!

    Kirjoita googlen kuvahakuun patapum niin näät kuvia. Se on eräänlainen lasten kantoreppu...
  10. sannannaa

    PERHEPÄIVÄHOITAJAT

    Miksi pitää saada VALITA lapset joita haluaa ottaa hoitoon? Eikös se oo ammattitaitoa että osaa ja pystyy hoitamaan lapsia kuin lapsia?? Millä perusteella valitsette lapset?? Mitä te sanotte perheelle joka tulee tutustumaan teille ja sen jälkeen ilmoitatte että ette otakkaan heidän lasta...
  11. sannannaa

    Rintarepusta!!

    Patapumia minäkin suosittelen :wave: Meillä neiti viihty viime kesänä kreikassa tosi hyvin selässä matkaten eikä mun selkä väsynyt lainkaan. Oli kiva lähtee kattelee nähtävyyksiä kun ei tarttenut rattaita raahata mukana ja pääsi mihkä tahansa. :wave:
  12. sannannaa

    MUUMITALO MEHUKATTITÖRPÖSTÄ?????

    \ 10 pistettä ja papukaijamerkki sulle tosta ideasta :D
  13. sannannaa

    PIENI LAPSIRYHMÄ???

    \ Jotkut kunnat ovat saaneet erikoisluvan pitää hoitajalla 5 lasta. Mutta siitä on erikoislupa!!! Asiat painetaan villaisella jos kukaan ei tee ilmoitusta ylimääräisistä lapsista...eli katotaan läpi sormien. Asia kannattaa mielummin ulkopuolisena miettiä niin että: mitäs jos tuossa ryhmässä...
  14. sannannaa

    PIENI LAPSIRYHMÄ???

    Siis pph hoidossa EI SAA OLLA kuin 4 ja puoli lasta!! LAKI sanoo niin ja se joka RIKKOO LAKIA joutuu siitä ongelmiin!! Eli tästä pitää tehdä ilmoitus!!! Toisaalta hoitaja joka RIKKOO LAKIA niin sille voi näpäyttää ja muistuttaa että JOS HOIDOSSA JOTAIN SATTUU niin hän on siitä vastuussa!!! Onko...
  15. sannannaa

    Viihdytkö asuinpaikkakunnallasi?

    Kyllä!!! Mä en enää suostu muuttamaan sellaiselle paikkakunnalle jossa en viihtyis. :D
  16. sannannaa

    Mika on seuraava ja viimeisin matkanne ?

    Kaksi viikkoa Rhodoksella ennen juhannusta kesällä 2006 ja kaks viikkoa Karpathoksella juhannuksen jälkeen kesällä 2007 :D *Odottaa malttamattomana*
  17. sannannaa

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    *Hyppää mukaan* :D Tampere~Kaukajärvi mukana :wave:
  18. sannannaa

    pph:n ammattitutkinto?

    \ Ei se rankkaa työnohella ole. Siinä kuitenkin on aika paljon tehtäviä paperilla kotona kirjallisesti. Sitten on tietty noi tutustumis jaksot (päiväkoti,ryhmis, perhepäivähoitaja) paikkoihin ja näytöt. Opiskelua oli kerran kuukaudessa perjantai (13-20) ja lauantai (9-15) ja niistä sai sitten...
  19. sannannaa

    PPH:t mitä tahtoisitte lahjaksi ?

    Mä en oota mitään mutta esimerkiksi kukka on ollut tosi kiva yllätys :D
  20. sannannaa

    Hei nukkekoti immeiset.....

    \ Mä käyn aika usein kangaskaupassa leikkauttamassa noita 10cm suiroja itelleni. Joskus aikoinaan kysyin myykö ne semmotteita palasia ja sanoivat että kyllä myyvät! 5 senttiä on semmoin mitä ne ei ala myymään, mutta 10 senttiä kyllä :D

Yhteistyössä