Hakutulokset

  1. smirgelaine

    Jouluntähdet 2005

    Hyvää Uutta Vuotta kaikille! Tämä syksy on ollut aika raskas mulle, nyt kun aloitin koulun käynnin ja mun entinen työkohde laajeni. Joten sen takia mua ei ole hirveästi täällä näkynyt. Kiitos vaan onnen toivotuksista! Sami sai ekat kaverisynttärit sitten tänä vuonna. Vieraita oli 4 ja...
  2. smirgelaine

    Joulutähdet 2005 heinäkuun pinoon

    kirjoitin eilen mutta se hävisi koska sereri jumittui. Mutta nyt uusi yritys. Kävyn poppoolle hyvää reissua. Peppi, vaikkei just nyt opiskelut innosta, niin kyllä ne joskus kuitenkin loppuu (kunnes keksit jotain uutta opiskeltavaa ;) ). Itse menen kouluun syyskuussa, opiskelen siivoustyön...
  3. smirgelaine

    Teidän raskausoireet myös ne omituisemmat kiitos!

    Varsinkin alkuraskauden oireet kiinnostavat.
  4. smirgelaine

    Joulutähdet 2005 huhtikuun pinoon

    Tereveisiä Ateneumista! K'vin työkollegan kanssa katsomassa Arjen Sankarit näyttelyn :) Ja muutamalla neuvoa antavalla (öhöm :whistle: ). Lillukalle onnittelut <3! Eipä tänne ihmeempiä. Samilla kävi nyt viikko sittten ekan kerran tarhakaveri kylässä. Poika ei olisi mitenkään päin...
  5. smirgelaine

    Joulutähdet 2005 maaliskuun pinoon

    Hei taas! Mä olen kyllästynyt lumeen. Perskeles että ärsyttää koko valkoinen aines :kieh: . Palaa hermo tohon selkään. Toissa syksynä siihen tuli vaiva, se ei kestä yhtään kylmää tuulta. Nyt torstaina tuuli tosi kylmästi ja koska mulla oli hartioissa liian vähän vaatetta (aluspaita, neule...
  6. smirgelaine

    Joulutähdet 2005 helmikuun pinohon

    Upea paita *tykkää* Ei se sormi ollut murtunut. Eilen oli vielä aika arka, mutta nyt jo onnistuu näppiksen käyttö. Mutta kyllä täytyy sanoa että tuo meidän uusi systeemi tuolla terkkakeksuksessa on persiistä. Mä jouduin eilen menemään potilastopimistoon asti, koska en päässyt puhelimitse...
  7. smirgelaine

    Joulutähdet 2005 helmikuun pinohon

    Heipä hei! Juu se Samin tauti meni aika kivuttomasti. Ja päästiin jo torstaina töihin ja tarhaan. Kun ikää tulee lisäää, sitä sitten muuttuu kömpelöksi. Jätin eilen sunnuntaina oik. käden etusormen auton oven väliin. Sattu niin perkeleesti, että meinasi taju mennä. Kauppareissun sijasta...
  8. smirgelaine

    Joulutähdet 2005 helmikuun pinohon

    No juu. Kyl se sittenkin on influ. Viime yönä nous kuume uudestaan. Tulin vaan siihen tulokseen ettei ole muuten ensimmäinen kerta kun Sami sairastaa sen, on varmaan kolmas tai neljäs kerta (en ihan tarkaan muista ). Mutta silloin aikaisemmin kun Sami on ollut pienempi en ole osannut oireita...
  9. smirgelaine

    Joulutähdet 2005 helmikuun pinohon

    Pah. Se mikään influenssa, tavallista ärhäkäpi vatsatauti :x. Nyt se on mulla myös :/
  10. smirgelaine

    Joulutähdet 2005 helmikuun pinohon

    No piti tämänkin sitten iskeä! Samilla on influensa. Sami valitteli aamupäivällä vatsaansa. En sitten aatellut että se olisi vessahätää kummempaa. Lähdettiin mummon luokse. Siellä Sami valitteli jalkaansa, ei vieläkään oikein sytyttänyt. Sitten Sami kapusi syliin ja selitti että jlka on...
  11. smirgelaine

    Joulutähdet 2005 helmikuun pinohon

    Helmeilevää helmikuuta! Unettomalle :hug: Me täällä nyhrätään kotona tällä hetkellä. Mun pitää tehdä ylitöitä, jottei multa rokotettais koko 7 päivää sitten talvilomaviikolla. Koska osan viikosta otan sitten palkattomana. Sami rupeaa osoittamaan kiinostusta hiihtoa kohtaan. Äiti sitten...
  12. smirgelaine

    Joulutähdet 2005 varaslähtö tammikuuhun

    Käpy. Mikä vaivaa niskat/hartiat/ hermot jumissa? Peppi sä olet sitten saanut tutustua päivystyksen "auringonpaisteeseen". Mä en ymmärrä ettei ne tajua sitä ettei useimmat ihmiset sinne mene ihan huvikseen, vaan siksi että saavat apua. Multa poistettiin tällä viikolla oikeanpuoleinen...
  13. smirgelaine

    Joulutähdet 2005 joulukuun pinoon :)

    Hyvää joulua tuulisesta Espoosta! Kävyn porukoille hyvin pikaista paranemista :wave: Gerberalla iso :hug: Meillä ehdoton lahjahitti oli isännälle ja Samille tullut sähköjunarata! Katsotaan kuinka kauan isännän hermot kestää, kun ei tuo poju oikein osaa vielä ihan oikea oppisesti...
  14. smirgelaine

    Joulutähdet 2005 joulukuun pinoon :)

    Peppi mä hain jo sitä eskaripaikkaa, samaan pk:tiin missä Sami jo on. Joten nyt vaan sitten oottelemaan vahvistusta. :D
  15. smirgelaine

    Joulutähdet 2005 joulukuun pinoon :)

    Heipä hei ja onnittelut täältäkin jo synttäreitään viettäneille ja viettäville. Meillä oli perjantaina neuvola. Pituutta 106,6 ja ja painoa n. 20 kg. Kuulotesti meni penkin alle. En tiedä johtuiko se siitä ettei Sami keskttynyt vai vaikuttiko parin viikon takainen korvatulehdus asiaan. Joka...
  16. smirgelaine

    Joulutähdet 2005 marraskuun pinoon

    Toive oli ennenaikainen. Samilla on TAAS silmätulehdus |O Danjuska. Voi kestää ennen kuin nukahtaminen muuttuu normaaliksi. ainakin meillä meni. Sitten kun eivät enää huutaneet tutin perään, alkoi muut iltakotkotukset, joiden pois kitkemiseen meni tosi kauan. Mutta ole sitkeä kyllä se...
  17. smirgelaine

    Joulutähdet 2005 marraskuun pinoon

    Heippa taas! Kohta marraskuukin loppuu. Kävylle jaksamisia :hug: Ei tullut korvatulehdusta, mutta se kauhea tauti säteili sinne. Ensin siis Sami sairasti sen, sitten se tarttui muhun ja mäkin sain silmäoireita ja sitten vielä tarttui Samin isosiskoon joka myös sai silmätulehduksen ja...
  18. smirgelaine

    Joulutähdet 2005 marraskuun pinoon

    Heipä hei! Ja hyvää marraskuuta kaikille! Täällä melkein kaikki hyvin. Ensin poika sai virusflunssan, sitten silmätulehduksen ja nyt sitten jännätään tuleeko vielä korvatulehdus. Täytyy sanoa että niitteen silmätippojen laitto on aika haasteellista :whistle: Just tossa laskettiin että pojan...
  19. smirgelaine

    JOULUTÄHDET 2005 Syyskuun pinoon!

    Heippa hei! Kävyn poppoolle paranemisia. Mulla itteläni oli se flunssa puolitoista viikkoa. Mutta nyt on kaikki terveitä *koputtaa puuta* Peppi lisätila on tervetullutta. Mutta muutto lasten kanssa käy jo extremelajista :rolleyes: Sitä tapaamista vois kehitellä. Kootaan ensin ideoita...
  20. smirgelaine

    JOULUTÄHDET2005 elokuun pinoon

    huh. En meinannut saada kirjautua. Peppi minne muutatte? Mä olen iloinen ettei nyt tartte vähään aikaan pakkaile/ järjestellä kamoja. Ja nyt on kaikki rempat saatu tehtyä. Tää viimienen tehtiin kylpääriin. Hinnaksi tuli n. tonni. Sisältäen maalit, uuden suihkukaapin, altaan + hana ja...

Yhteistyössä