Hakutulokset

  1. N

    Kotiavaimien unohtaminen lukkoon yöksi

    Hei, Unohdin eilen kotiavaimeni kerrostaloasuntoni ulko-oveen yöksi (olin puolenpäivän jälkeen lähdössä ulos ja etsiessäni löysin nuo avaimeni lopulta ulko-ovestani). Nyt mielessäni pyörii kaikenlaisia pelkoja liittyen tuohon unohdukseen: ilmeisesti nukkuessamme asunnossamme ei olla käyty...
  2. N

    Milloin negatiivinen testi muuttuu viimeistään positiiviseksi?

    Niin... Veritestin tekemisen aikaan oli yhdynnästä kulunut jo 3 viikkoa ja 4 päivää, että eiköhän tässä voi melko lailla luottavaisin mielin olla - ihmetytti vaan, kun normaalisti tyhjennysvuotoni kestää noin viisi päivää, niin nyt ainoastaan kolme. Mutta lieneekö sitten johtunut tuosta viikon...
  3. N

    Milloin negatiivinen testi muuttuu viimeistään positiiviseksi?

    Eli tilanne on tämä: Olen syönyt pitkään e-pillereitä (pitänyt hieman taukoa niistä viime kesänä), mutta nyt unohdin yhdestä liuskasta kolme pilleriä (muistaakseni ensimmäisen ensimmäisellä viikolla, toisen toisella ja kolmannen kolmannella viikolla). Koska olin unohtanut noin monta pilleriä...
  4. N

    Voiko negatiiviseen testiin luottaa

    Joo, voi kyllä hyvin olla. Ehkä olen vähän yliherkkä näissä asioissa. Ehkäpä odottelen tuohon seuraavaan tyhjennysvuotoon ja olen sitten mahdollisesti lääkäriin yhteydessä, jos vielä mietityttää...
  5. N

    Voiko negatiiviseen testiin luottaa

    Hei, Olen syönyt pitkään e-pillereitä (pitänyt hieman taukoa niistä viime kesänä), mutta nyt unohdin yhdestä liuskasta kolme pilleriä (muistaakseni ensimmäisen ensimmäisellä viikolla, toisen toisella ja kolmannen kolmannen viikon alussa). Koska olin unohtanut noin monta pilleriä, päätin jatkaa...

Yhteistyössä