Hakutulokset

  1. K

    Munasarjakivut kiinnityskipuina? Ennen raskaustestiä?

    Ne kuulut kiinnityskivut, minusta tuntunut että munasarjat räjähtävät kohta, oviksesta siis aikaa nyt viikko. Onko nämä niitä mahdollisia kiinnittymiskipuja vai jotain ihan muuta?
  2. K

    Miksi en raskaudu??

    Kuusi kiertoa jo ollut niin, että puuhat olleet juuri oviksen aikoihin. MIKSEN TULE RASKAAKSI!! Aikaisemmin tullut raskaaksi 1-2 kiertoa ehkäisyn poisjättämisestä :(
  3. K

    Miksi lapsikuume ei mene ohi??? Yritetty jo 4 vuotta???

    6-7 lasta oli joskus kaksikymppisenä molempien toiveissa. Mutta kun ei niitä ihan noin vain tullutkaan, jos edes sen viidennen ehtii vielä saamaan ennen itseajateltua takaraja-ikää niin hyvä. Täytyy vaan tyytyä pienempään perheeseen mitä oltiin ajateltu. Ei niitä lapsia saa kuitenkaan sormia...
  4. K

    Kun ei tunnu pahalta, vaikka 15 vuotta sitten olen tehnyt abortin

    Ei kai se epänormaalia ole, ehkä ollut sinulle tuolloin sitten se oikea ratkaisu. Itse jouduin omista terveyssyistäni kerran abortin tekemään ja kannan sitä surullisena muistona mukanani loppuikäni. Koskaan en tule pääsemään eroon siitä, ja näin luullakseni käy useimmilla aborttin päätyneillä.
  5. K

    miksi naiset eivät hanki ajokorttia?

    Mulla ei ole ajokorttia ihan siitä syystä kun kärsin huomattavasta keskittymiskyvyttömyydestä, en voisi ikinä kuvitellakaan että kykenisin autoa ajamaan.
  6. K

    Miksi lapsikuume ei mene ohi??? Yritetty jo 4 vuotta???

    Juu, meilläkin kuitenkin jo 4 tervettä lasta ja täällä yleensä saakin paskaa niskaan kun monen mielestä pitäisi tyytyä näihin jo olemassaoleviin, huolimatta siitä että ollaan aina toivottu suurta perhettä. Että en saisi surra sitä ettei todennäköisesti saadakaan koskaan suurta perhettä, ihan...
  7. K

    Miksi lapsikuume ei mene ohi??? Yritetty jo 4 vuotta???

    Juu, samojen mietteiden kanssa mekin painiskellaan. Ihan välttämättä ei juuri nyt toivottaisi uutta lasta kun nuorin 7kk iässä, mutta kun mulla on nuo raskaudet aina hankalia, ts.keskenmenoja tulee useita ennenkuin saadaan elävä täysiaikainen vauva, niin jätetty ehkäisy pois jo. Raskaaksi tulen...
  8. K

    Miks noiden lasten pitää itkee kun ne herää päiväunilta?

    Meillä on kaikki 4 lasta olleet samanlaisia heräämisparkujia, oon myös miettinyt mistä johtuu, oon päätynyt siihen tulokseen että ovat jotenkin puuduksissa, kun eivät ole paljoakaan liikkuneet nukkuessaan, en sitten tiedä. Ei se kauaa jatku se parku, riittänyt kun ottaa syliin hetkeksi.
  9. K

    Mikähän tämä on? *sis. kuvan*

    Tulehtunut finni? Näyttää ihan samalle mitä mulla oli reidessä jokin aika sitten ja oletan että joku finni/talirauhanen tms. Lähti ihan pesuilla parissa viikossa pois.
  10. K

    Oletko kokenut jotain yliluonnollista?

    Yv Ilokummitin-nikille ;)
  11. K

    Minkä kokoinen pää teidän vastasyntyneellä on ollut?

    Esikko ja kakkonen 35cm, kolmonen ja nelonen 36cm. Kaikki syntyneet 40-42 viikoilla painaen 3,4-3,9kg ja pituudet 49-50cm.
  12. K

    Peruskoulu muuttuu, enkku alkaa jo tokalla! Ja ruotsi alakouluun... Aamulehti

    Minusta olisi ihan hyväkin että kieliopintoja aloiteltaisiin hyvissä ajoin, olisi useampi vuosi aikaa oppia vierasta kieltä. Mutta tossakin pitäisi sitten olla eri "tasoja", ettei oletettaisi että kaikki oppivat kieliä samaan tahtiin. Hurjat vaatimukset on neljännellä englanninkielen...
  13. K

    kuinka varma ehkäsy on keskeytetty yhdyntä?

    Touhutipoista voi kyllä raskaaksi tulla, mut aika hakuammuntaa on sillä tavalla raskautua..
  14. K

    Raskaustestiin plussa, nyt menkat alkamassa?

    Mulla kävi sama juttu, testit näyttäneet tosi hailakkaa haamua ja tuntuu että silti menkat alkamassa :( Kemiallista omalla kohdallani epäilen kyllä. Raskausoireita oli pari päivää, rintojen nipistelyä ja kohtukipuja, mutta kun testit ei lähteneet näyttämään vahvempaa plussaa niin ei voi mitään :(
  15. K

    Pikkulegojen pesu

    Laita siivilässä kuumaan tiskiveteen likoamaan, liotus astiaspesuaineessa irrottaa kyllä liat kun käy välillä siivilää huljauttamassa. Huuhtelukin helppoa kun siivilässä sitten huuhtelee juoksevan veden alla.
  16. K

    rakenneultra ja sukupuoli

    Ekasta ei kysyttykään, eikä tokastakaan, mut ultrassa rv.32+ lääkäri möläytti että oikein hyväkuntoinen tyttö täällä on. Kolmannesta kysyin rakenneultrassa ja kun auliisti jalkoväliä näytteli niin ei epäselväksi käynyt että tyttö on :D Neljännestä sain noin 50% arvioita, yhden lääkärin...
  17. K

    Mitä tehdä perunasta ja jauhlihasta?

    Viipaloit perunat, paistat jauhelihan ja paljon sipulia, uunivuokaan kerroksittain ja lihaliemi tai mieleisesi mausteliemi päälle niin että perunat peittyy ja uunissa kunnes neste on lähes kokonaan poissa. Helppoa ja hyvää :p
  18. K

    Mitkä rattaat?

    Carena sprintit on muuten jees, mutta jos selkänojan taittaa ihan alas, ei tavarakoriin saa mitään, kun laskeutuu kokonaan sen päälle..
  19. K

    Mitä tehdä perunasta ja jauhlihasta?

    Jauhelihaperunavuokaa, siis ei mitään muussisotkua vaan viipaloiduista perunoista :p
  20. K

    Kiva kylkiäinen pizzalle

    No jopas olis halvalla pizzaa saanut!!

Yhteistyössä