Hakutulokset

  1. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    :heart: Kiitos kaikille :heart: Täällä edelleenkin yhtä ihania ja lämpimiä ihmisiä :heart: Ensi viikon alussa pitää sitten testiä tehdä, ihan lääkärin määräyksestä ;) ja katsotaan mitä tuleman pitää.. :whistle: Käyn täällä välillä kurkkimassa, mutta ihan aktiivipalstailua en meinaa enää...
  2. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Hei pitkästä aikaa :wave: En tiedä muistaako mua enää kukaan, olen ollut tän pinon pitkäaikaisin jäsen (valitettavasti..) ja meidän neljännen km:n jälkeen joulukuussa jättäydyin täältä pois. :ashamed: Ajattelin nyt kuitenkin tulla kertomaan kuulumisia jos ne jotain vaikka kiinnostaisivat =)...
  3. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Heip.. tulin vaan kertomaan kuulumisia. En sitten näköjään osaa täältä pois olla. :snotty: Mutta joo, kävin perjantaina gynepolilla. Silloin tiistaina kun vuoto alkoi, soitin sinne ja silloin sanoivat, että voin tulla heti tai myöhemmin ja mä menin sitten myöhemmin.. No kuitenkin, pyysin...
  4. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Kesken meni taas :'( Joten mut voi poistaa tuolta plussanneista. En tiedä tänne paluusta.. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  5. E

    **~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

    Poistun.. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  6. E

    **~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

    Kiitos paljon teille kaikille sydäntälämmittävistä tervetulotoivotuksistanne Ihan tässä liikuttuu. Näin raskauden alkutaipaleella mua varmaan aika harvakseltaan täällä näkee, olen jo niin tottunut olemaan taustalla että voi vähän aikaa kestää ennen kuin taas vauhtiin pääsen. Nyt...
  7. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Voi miten paljon täällä on onnitteluja! Kiitos kiitos kaikille ihan hirmuisesti!!! Ihan tässä liikuttuu.. Olette niin ihania, KAIKKI! :heart: :heart: :heart: :heart:
  8. E

    **~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

    Varovasti tänne kurkin, josko uskaltautuisin teidän seuraanne.. Täällä taitaa jo porukka tietää, että sen plussan sain vihdoin ja viimein :heart: Sydämelliset kiitokset onnitteluista kaikille!! Täällä on pää niiiiiiiiiiiiiiiiin pökkyrässä vielä, en meinaa tätä todeksi uskoa sitten...
  9. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Kiitos kaunis kaikille onnittelijoille :heart: Ihan täällä tippa tulee linssiin.. Tätä on pitkään ja hartaasti toivottu ja juuri olin toivosta luopumassa ja lyömässä "hanskoja tiskiin" niin tällainen ylläri tuli :) Nyt ei auta muu kuin toivoa vain parasta :saint: Johan tässä pinossa olen...
  10. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Tein aamulla testin ja selvä plussa tuli :heart: Huh huh sentään, tätä on odotettu ja toivottu niin pitkään ja nyt se tuli. Monenmoisia tuntemuksia pyörii sisimmässä, iloa, pelkoa.. Kunpa tämä tällä kertaa onnistuisi :saint: Sydämellinen kiitos kaikille jotka ovat tsempanneet ja tukeneet...
  11. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Onkos mut jo poistettu listalta..? :ashamed: Täällä elellään joka tapauksessa piinassa. Kp taitaa olla 31/27-29. Hirveetä pikkareiden vahtaamista kaiken aikaa.. :snotty:
  12. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Vastailenpa galluppiin :p Eli meikäläinen katsoo AINA (ja ikuisesti) Emmerdalea. Ei varmaan yhtäkään jaksoa ole jäänyt väliin :D Sitten muita lemppareita on Lost, Heroes, Tuhkimotarina, Serranon perhe, C.S.I (vain Las Vegas), Vaahteramäen Eemeli ja Pieni talo preerialla, ainakin näin...
  13. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Onnea Mymmyryy ja Leinikki! Paljon tarrasukkia masumatkaajille :heart: :heart:
  14. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Onnittelut plussanneille :flower: Täällä jatketaan toivottomuudessa, eli kp 1 pärähti perjantaina kun se tättärä taas kerran tiensä löysi tänne :ashamed: :( On se vaan jokseenkin tarkka tättärä. Nyt taas kerran mietintämyssyä päähän, et onko tässä järjenhiventäkään yrittääkään kun toivoa...
  15. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Jos teille vain sopii niin roikkuisin tuossa listassa vielä mukana..? Kun olen päättänyt että täältä lähden vain plussan kanssa.. Sopisiko, pliiiiis? :ashamed: :saint: Piinapäiviä tässä viettelen ilman tuntemuksia mihinkään suuntaan. No, kohtahan tää taas selviää.. :whistle:
  16. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Kiva kun ees muutama muisti :heart: No, täällä on sitten menossa kp 3/28 :( Et kyllä se tättärä vaan tänne joka kuukausi löytää tiensä :'( Toivon hippuset alkavat olemaan jo aika vähissä. :ashamed: Mitähän tässä tekisi? Yksi lapsi on maailmaan saatu 5,5 v sitten, kummassakaan ei ole...
  17. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Heips pitkästä aikaa :wave: Täällä on kyllä niin paljon uusia, että ette varmaan minua edes muista. No olenpahan vaan tän pinon pitkäaikaisin jäsen, valitettavasti.. Pahoitteluni kaikille jotka ovat joutuneet keskenmenon kokemaan :hug: Tännepä ei ihmeitä. Alkaa olemaan kieppi taas...
  18. E

    KM jälkeen kuumeilevat

    Onnea kaikille plussanneille :flower: ja kaikille uusille pahoitteluni :hug: Tämä yksi vanha palstalainen ilmoittaa, että se saamarin tättärä tuli taas tänne :( Eli nyt ois kp 1/27-28.. :attn: Luovutus on nyt niin lähellä.. ei tästä tule yhtikäs mitään. Yritetty on yli 2 vuotta ja...
  19. E

    KM jälkeen kuumeilevat

    Rouva pikkumyy :hug: Olen niin pahoillani :'( Itse saman kokenut viime vuonna maaliskuussa.. :'( :attn: Päivittäjälle vaan huom! Tänään kp 8/28 (ei 8/20). Jos vaihtaisit, kiitos. Vaikka eipä noilla nyt niin väliä ole.. Täällä ollaan jotteensakin lyömässä hanskoja tiskiin :ashamed...
  20. E

    KM jälkeen kuumeilevat

    Täti tuli.. taas.. Tein aamulla testinkin, vaikka ajattelin etten tee, niin teinpä ja hukkaan meni sekin En oikeesti enää jaksa näitä jatkuvia pettymyksiä. Oon NIIN loppu! Jotta päivä ois oikein täydellinen niin sain kuulla vauvauutisia kaverilta.. eihän se todellakaan pois ole minulta...

Yhteistyössä