Hakutulokset

  1. Terveisiä maalta

    Ensimmäinen kouluviikko koululaisilla takana ja läkysjen tekoa joka illalle

    Voi hyvä tavaton! Tää täytyy olla joku vitsi. Ei kukaan aikuinen oikeasti ajattele noin. Ja täällä ainakin tiedettiin jo keväällä, millon koulu jatkuu, eli sen rytmin voi muokata kouluun sopivaksi jo hyvissä ajoin. Vaikka oman lomansa kustannuksella vähän sitten.
  2. Terveisiä maalta

    Mistä mä keksin sisältöä elämään?

    Saat multa sen koiran. Pystykorvan pentu. Kohta 4kk. Niin energinen, että siinä sitä on sisältöä... Meillä olis pari yli oman tarpeen:D
  3. Terveisiä maalta

    G: Mitä elämästäsi puuttuu?

    Camii Moraalinvartijalle lapsenpiiaksi, niin kummankin elämä on täydellistä??
  4. Terveisiä maalta

    G: Mitä elämästäsi puuttuu?

    Mun elämästä puuttuu vanhemmat, mun omat sellaset siis. Ei hirveesti ole osannu kaivata, kun en heitä edes muista, mutta nyt kun on itsellä lapsia, harmittaa, kun heiltä puuttuu kokonaan toiset isovanhemmat :(
  5. Terveisiä maalta

    Keno voitot

    Keno voittokertoimet ja voittoluokat ~ Kenotasot ja kertoimet
  6. Terveisiä maalta

    Narsistinen tyyppi äsken telkkarissa, hitto! (joku rakennusohjelma)

    En katsonut ohjelmaa, mutta mua ärsyttää ku aina heitellään tuota narsistin diagnoosia kovin köykäsesti. Kaikki itsekeskeiset mulkerot ku ei tod. ole mitään narsisteja.Narsismissa ku on kyse ihan muusta kun siitä, että on vpää jo viidennessä polvessa :|
  7. Terveisiä maalta

    Kaks ja puoli yötä vielä

    Ja sitten alkaa KESÄLOMA:cool:
  8. Terveisiä maalta

    Passiasiaa

    Ja sen muistin jo poikien passihakemuksista että molempien huoltajien allekirjoitukset pitää olla, mutta se ei ole ongelma.
  9. Terveisiä maalta

    Passiasiaa

    Pojille on joskus aikoinaan haettu passit enkä muista että olis mitään henkkareita kysytty mutta voihan olla et säännöt on tiukentunu siitä... Hiton hitto ku olis tienny tänki ajoissa, mutta tilaisuus päästä reissuun tarjoutu vähän yllättäen ni nyt sit säädetään...Haluaisin kumminki tytölle tän...
  10. Terveisiä maalta

    Passiasiaa

    Kiitos vastanneille. Meneepä mutkikkaaksi. Kyseessä on passi lapselle. Alaikäiselle, jolla ei ole olemassa mitään kuvallista henkilöllisyystodistusta. Lähdössä reissuun mun siskon kanssa ja mulla oli ideana että olisin pyytäny passin toimittamista siskon kotipaikkakunnalle ku lähtevät reissuun...
  11. Terveisiä maalta

    Passiasiaa

    Kun hakee uutta passia, niin missä vaiheessa se maksetaan? Kun jättää hakemuksen vai sillon kun hakee passin? Mites, voiko passin noutaa eri paikkakunnalta kun mihin jättää hakemuksen? Kiitos,jos joku osaa/viitsii auttaa :flower:
  12. Terveisiä maalta

    Juustokakkuleipurit auttakee! Resepti hukassa.

    ONkohan tää nyt se kakku, mikä on ollu "mitä tänään syötäisiin"-ohjelmassa? *muoks* Ei ollutkaan, sori. Siinä oli mansikkaakin... Väärä hälyytys :)
  13. Terveisiä maalta

    Miten ihmiset VOI laittaa lapsen töihin näillä helteillä

    Great attitude :flower: (Nyt voi olla vähän kirjotettu vikaan, mul oli enkusta kutonen, mut you got the point?)
  14. Terveisiä maalta

    Miten ihmiset VOI laittaa lapsen töihin näillä helteillä

    Miten joku voi näin yksioikoisesti tuomita muiden ratkaisut? Mistä näitä jeesustelijoita aina löytyykään joka lähtöön. Kaikki kun ei näy naapurille. Maikki voi olla masiksessa tai Pertillä voi olla vaikka burn out. Sitä ei naapurin äiti tiedä, jos ei kerrota. Ja varmaan on Maikin tai Pertin...
  15. Terveisiä maalta

    Mitä jos ei sovi pillerit eikä hormonikierukka?

    Olipas nyt fiksusti kommentoitu, kun ap nimenomaan sanoo, ettei lapsiluku ole vielä täynnä. Älä Sä sano, mikä määrä lapsia on kellekin sopiva.
  16. Terveisiä maalta

    Onko muilla ei niin miellyttävät appivanhemmat?

    Anoppi on ihana, oikeasti ihan paras:heart: mutta appiukko on sieltä ja syvältä. Niin läpimätä tapaus kun vaan voi olla. Jos alkasin vikoja luetella, niin ei loppua tuliskaan. Ja asuvat lähellä... Aina kun tulee jotain kahnausta kyseisen äijän kans, ni mietin, että liian lähellä. Mies ei liion...
  17. Terveisiä maalta

    Otson pikkuveljelle nimi

    Pyry Sisu Valto Unto Ja tietty Atte on ihana nimi :heart:
  18. Terveisiä maalta

    Mitä jos ei sovi pillerit eikä hormonikierukka?

    Mä en tiedä,ei ole kokemusta, tuolta vaan luin :D Ehkäsylaastari? Kysyt, kun menet sinne jälkitarkastukseen, kyllä ne sieltä neuvoo, ainakin mua on neuvottu (x3, neljännen jälkeen mut olikin jo steriloitu, kun jälkitarkastukseen menin)
  19. Terveisiä maalta

    facebook sucks

    Mä en ole facebookissa, en ole ikinä ollutkaan. Ehkä just ton takia. Tuntuu, että porukat elää ihan facebookelämää, joillain tutuilla se on jopa ihan muuta, kuin mitä todellinen elämä on. Unohtaakohan ne, et osa (suurin osa?)niistä facebookkamuistakin tuntee heidät ihan IRL ja näkee läpi...
  20. Terveisiä maalta

    Mitä jos ei sovi pillerit eikä hormonikierukka?

    Mites sit ku tuos toises ketjussa joku puhuu ehkäsykapselista? Sellanen?

Yhteistyössä