Hakutulokset

  1. N

    go fat go ruokavaliolla laihduttaneita?

    Ei ole kaikki mehukeitot makeutettu aspartaamilla, kannattaa lukea tuoteselosteet, hyvin monessa valitettavasti on, mutta ei kaikissa :) Itse mietin aloittamista, joskus sain tällä 5kg/kk pois.
  2. N

    Halaatteko usein perheenjäseniä ja ystäviä?

    Perheenjäseniä joka päivä (siis omia lapsia ja miestäni), isääni halaan aina kun näen ja sama mieheni vanhempien kanssa. Lisäksi joidenkin kavereiden kanssa tulee halattua pikaisesti :)
  3. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    Jasmin12: Noh, onneksi saitte asunnon kuitenkin ja sukulaisten läheltä :) Näköjään tullut joka paikkaan, ettei ole neuvolaa 7kk iässä, mutta jostain leikkauksista olikin puhetta, että ne kohdistuu pikkulapsiin. Kipeänä olosta oli puhetta, meillä on oltu yhden illan 38 asteen kuumeessa ja...
  4. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    Jasmin12, täällä yksi Vantaalta kirjoittelija :) Meillä on maisteltu kasvis- ja hedelmäsoseita. Kovasti jutellaan, jopa öisin sängyssä välillä ja aamuisin huoneesta kuuluu iloinen "höpötys". Eilen laitoin kädet kasvoille ja avasin ne tehden jonkun ilmeen, niin toinen nauroi ihan kunnolla :D...
  5. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    "Nyt ostettiin semperin ensipuuroa siis sitä jauhetta. Mut mikä jännä ku ruotsiks lukee että alkaen 4kk ja suomeks 5kk ... " Oon ihmetellyt ihan tuota samaa :D Juuri oli neuvolalääkäri ja se sanoi, että 5kk voi alkaa syöttää puuroa. Aateltiin jo pikkuhiljaa aloittaaa, nyt vähän päälle 4kk...
  6. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    Meillä hyppykiikku on ehdoton ei. Huonoa tekee lonkille (voi vaivata myöhemmin), varvastamisen riski yms. Lisäksi se on ihan turha kapistus, kuten kävelytuolikin. Netistä kannattaa etsiä siitä lisää tietoa. Mitä olette pukeneet tonne pihalle päälle? Me ollaan menty ihan bodylla, housuilla...
  7. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    Yleens kun yöt muuttuu levottomoksi ja usein heräilyksi, niin se voi olla merkki lisäruuan tarpeesta ja myöhemmin uudet opitut asiat saattaa aiheuttaa levottomuutta. Meidän neiti se yrittää kovasti eteenpäin ja ikenet on ihan turvoksissa.. Nostaa jo pyllyä ylemmäs ja työntää jalkaa eteenpäin...
  8. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    Pikaisesti vain. Tellu Po kyseli tuosta tutista. Samaa sanon kuin aiemminkin, eli yöt on tutin kanssa. Sen on todettu myös ehkäisevän kätkytkuolemaa. Yleensä siis aina nukkuessa on tutti ja päivisin tarvittaessa. Sama homma siskon kanssa, eikä ongelmia tutin vieroittamisessa :)
  9. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    Pinuski, voi hyvinkin tulla kuume vielä viikon jälkeen. Esikoisen aikaan se täti sanoi, että kaikki kahen viikon aikana rokotuksen jälkeen tuleva kuume tms. on aika varmasti niistä rokotteista johtuvaa.
  10. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    Heips Nyt pääsee tännekin pitkästä aikaa, siskokset nukkuu päikkäreitä samaan aikaan :) Hirmuisesti tullut taas tekstiä tänne sitten viime kerran.. Lilliputti, minä muistan ja sinua huutelinkin, että miten meni :) Rokotuksista ollut puhetta, me otettiin ne mitä tarjottiin. Esikoiselle...
  11. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    tiudiu, ollaan ostettu Muksun peruna-porkkanavelliä, mutta niitä ei tosiaan saa enää :/ Niin, ollaan ihan ostettu hedelmäsosetta ja laitettu sitä ja maitoa sekasin, niin, että on tullut sopiva velli. Neidille on maistunut ja nukkuu hyvin :) Tosin neiti kyllä muutenkin syö hirmuisesti. Nuo...
  12. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    Kiinteistä on ollut puhetta, meillä on jo annettu velliä neidille yötä vasten (ja juu, kyllä ne yöunet vaan sillä paranee ;), ainakin meillä, sama juttu esikoisen kanssa). Vaikka tuo meneekin unille 20 aikaan ja herää kerran pari yössä nukkuen sitten 6-7:n. Ja kaupoista on vellit ihan...
  13. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    Hei vaan pitkästä aikaa :) Paljon tänne on juttua tullut viime kerrasta, kovasti teillä on vaavit kehittyneet. Täällä ihana aurinkoinen päivä ja tytöt nukkuu. Ristiäiset on meillä takana. Meillä nukutaan klo 20-06/06 heräten välissä kerran tai kaksi. Päivisin nukkuu useimmiten saman aikaan...
  14. N

    Parhaat ja huonoimmat tietämäsi tuplarattaat (eri-ikäisille sisaruksille)?

    Me ostettiin Akjaxin tuplat, isot renkaat, joustaa tosi hyvin (säädettävä), helppo liikkua tuolla lumessa. Ainoa miinus, ettei saa käännettyä istuimia työntäjään päin. Tuolta tilattiin ja värin voi suunnitella itse: Akjax Gemini tuplarattaat , musta - pistaasi - Lauran Lastentarvike
  15. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    Kiitos Mairalle vastauksesta. Toivon saavani lähetteen essurea varten, saa nähdä.. Tosin olen kuullut, että jotkut ovat saaneet vaatimalla sen steriilisaation jo parikymppisenä. Tuosta kaulatöhnästä, meillä oli esikoisella aikoinaan samaa ja se sitten aina putsattiin kosteuspyyhkeellä...
  16. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    Hei vaan, Pinuski84, varmasti ne teillekin vielä koittaa :) Ite ollut huomattavasti vähemmän kiukkuinen kuin esikoisen kanssa, vaikka sekin hyvin nukkui.. Minä siis olen kiukkuinen jos en saa tarpeeksi unta ja nukahtaminenkin kestää+ herään todella helposti.. Ehkäisyä olen miettinyt...
  17. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    Mimsy, ehdottomasti sinkkivoidetta parempi vaippaihottumaan (etenkin pahaan) on Bepanthen. Tuli huomattua esikoisen kanssa tämä. Sinkkivoidetta saa laittaa jatkuvasti, mutta pesu, kuivaus ja bepanthenia niin varmasti auttaa :) Meillä ei vielä ole onneksi tuo uni neidillä takunnut, alkuun...
  18. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    Anri, kiitos vinkistä :) Tosin juon yleensä päivisin vähintään sen 1,5l ja välillä menee melkein kolme. Olisi ollut ihanaa imettää ainakin siihen 6kk asti. Mutta ei voi mitään :/ Minäkään en öisin röyhtäytä ja ollaan muutenkin öisin hissukseen, ei höpötellä tms. Tellu Po, eikös teidänkin...
  19. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    Moikka! Tännepä on taas ilmestynyt tekstiä sitten viime kerran. Suloinen tuo MLM:n poika :) Matkustamisesta ei itsellä ole pikkulasten kanssa kokemusta ollenkaan. Kuullut olen, että vauvojen kanssa matkustaminen on helppoa, isommat sitten eri juttu. Imettämisestä on ollut puhetta...
  20. N

    Tammikuun Vauvat 2012

    Hei vaan kaikille! Eksyimpä minäkin tänne, tosin kirjoittelen varmasti epäsäännöllisen säännöllisesti, jos se vain käy. Paljon on tekstiä tänne tullut ja kaikkea en edes lukenut. Tutista oli ainakin puhetta, meillä sen käyttöä harjoitellaan. Käytän ihan siksikin, että sen on todettu olevan...

Yhteistyössä