Hakutulokset

  1. P

    Lääkkeellinen tyhjennys ja kuukaitiset myöhässä

    Minulla on siis kuukautiset kaksi päivää myöhässä ja mietin tekisinkö testin. Tilanne on se, että edellisissä raskauksissa raskaus oli niin selvä kun olla ja voi. Nyt Kesäkuun 15. päivänä minulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Kyseessä oli tuuliminaraskaus ja nyt en ole lainkaan varma...
  2. P

    1,5- vuotiaiden mittoja?

    Meidän pikkumiehen mitat oli neuvolakäynnillä 84.5cm ja 11.200kg
  3. P

    Aivan lopussa...

    Tässä lisätietoa refluksitaudista lue jos vaan pystyt ja kerkiit. Jos imetät pyri välttämään närästäviä vihanneksia kuten sipuli, paprika, kahvi, hapan leipä ym. Muistelen viellä meidän tilanetta ja tuli mielee, että vyöhyketerapeutti kehotti lypsämään omaa rintamaitoa pulloon ja syöttämään...
  4. P

    Aivan lopussa...

    Voi harmi, yksi pikaisempi vaihteahto olisi, jos isovanhemmat/ystävät asuu samalla paikkakunnalla sopia valvontavuorot. Ymmärrän toki, että isovanhempien voimat loppuivat. Meillä valvontavuorot toimi hyvin. Ystävät ja isovanhemmat tulivat sitten apuun yhdessä. Mietin eilen illalla tätä teideän...
  5. P

    Aivan lopussa...

    Meidän tytöllä oli koliikki. Toivon kovasti, että näin olisi myös teidän vauvan kohdalla jos tutkimuksissa ei mitään ole löytymyt. Kokeile viellä vyöhyketerapiaa. Me kävimme muutaman kerran ja oireet helpottuivat mukavasti. Vyöhyketerapiaa on ihanaa hierontaa vauvalle jonka osaa tehdä...
  6. P

    Toimistosihteerin palkka

    Kirjotin tämän viestin myös vahingossa toiselle palstalle. olen menossa haastatteluun Helsinkiin ja minun pitäisi miettiä palkkatoivomusta. Tehtävä on melko vaativa ison yrityksen osto ja myyntireskontran hoito. Nykyinen palkkani on pieni kun teen työtä kunta alalla ja tiedän, että...
  7. P

    Ulkoiluseuraa etsivät! (pino)

    Länsi-Vantaan seudulta ulkoilu- ja leikkiseuraa: Täällä 25-vuotias äiti ja touhukas 9.5kk poikavauva Odotellaan yhteydenottoja! =) inkulifi@yahoo.com

Yhteistyössä