Hakutulokset

  1. S

    <3 Neljättä odottavat talvella 2013 <3

    Oikein paljon onnea Äiti maa :heart: Santtu ja P 5vko
  2. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Sofiansohva Meilläkin ergo eikä se sovi alle 3kk ikäiselle. Lainasinkin Manducan kaverilta kun siinä vauvapienennin. Vai onko sinulla joku muu (liina tms) alkuajoille?
  3. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Tänään olisi laskettuaika ja meidän pötkylä on 3vko 1pvä :heart:
  4. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea persikka :heart: summergirl Mulla synnytyksestä 2vko 4pvää ja side käytössä edelleen. Tosi vähän enää tulee, mutta jälkivuotohan voi kestää jopa 5vko. Ja ekat pari vrk tulee enemmän. Niin ja ihan normi huoneesa olin. 5hlö huoneessa olin yksin kaksi ekaa päivää. Esikoisen kanssa oltiin...
  5. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea Elovena :heart:
  6. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea swaw :heart:
  7. S

    Kokemuksia Emmaljunga City Jet vaunuista?

    Meillä nuo kakkosrattaina, tällä hetkellä käytetään adapterin ja kaukalon kanssa. Noihin ei käy kantokassia istuimen muotoilun takia, mutta city koppa käy. On kyllä tosi kätevät kääntyvien eturenkaiden kanssa kaupoissa :) Muuten ei niitä olla vielä tässä 2 viikon aikana ehditty käyttä :) Ovat...
  8. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea kairan Santtu ja P 2vko 1vrk
  9. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea Pinsuli S ja P 2vko tasan
  10. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea Lissu :heart:
  11. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea Tytteli :heart: S ja P ,huomenna 2vko
  12. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Mekin Helsingissä asutaan ja neljä vauvaa täällä synnyttänyt. Kertaakaan ole tehty synnytystapa-arviota. Enkä erikseen kokoarviossakaan ole käynyt. Kokoarviot olen saanut käsikopelolla ja ekassa ja tässä vikassa polikäynnin yhteydessä ultralla mitattuna (molemmissa mennyt pieleen). Muutenkin...
  13. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Tine kyseli aiempien syntymisviikkoja. Meillä itsekseen lähteneet tulleet 37+4 ja 38+5. Kakkonen siis tuli viikkoa myöhemmin kuin eka. Käynnistetyt ovat sitten 36+0 ja 36+6
  14. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea MY:heart: Ehkäisyksi meille tulee hormoonikierukka. Se oli käytössä jo kakkosen ja kolmosen välissä reilut 4v ja olin tosi tyytyväinen. Jälkitarkastuksessa tuskin sitä vielä laittavat (ei mulla ole reseptiäkään) ja mielummin menen laitattamaan ehkäisyneuvolaan kuin perus...
  15. S

    <3 Neljättä odottavat talvella 2013 <3

    Tervetuloa Elsamiini ja EevaN Oltiinkohan me EevaN samaan aikaan kolmosen kuumeilijoissa? Kuulostat tutulta :) Meillä kolmosta yritettiin 9-12/10 ja syntyi 9/11. S ja P 1vko
  16. S

    <3 Neljättä odottavat talvella 2013 <3

    Losa, aika moni on jäänyt tästä ketjusta pois. Itse poistelin ihmisiä listalta kun 2kk la:sta oli mennyt. Jos useampaan kuukauteen ei mitään kuulu, tuskin ihmiset tänne palaavat. Olisi kuitenkin kiva tietää miten kelläkin mennyt.
  17. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea kathii :heart:
  18. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Kyllä minäkin siellä fb ryhmässä olen ja täällä käyn, ei kaikki teitä ole unohtaneet :)
  19. S

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Paljon onnea Lynette :heart: S ja P 5vrk
  20. S

    <3 Neljättä odottavat syksyllä <3

    Losa olisi ihana jos viitsisit ottaa ketjun päivityksen itsellesi, saisi pino jatkoa :) copy-pastelahan tuo käy aika helposti. Laitat aloitukseen "lainaa" ja siitä kopioimalla saat nuo väritkin syntyneisiin. Tai miten sitten haluat tehdä. S ja P 4vrk

Yhteistyössä