Hakutulokset

  1. ekulainen

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Tänään rv 38+0 syntyi kovalla kiireellä "pieni" mies kello 6.33 aamulla. Kokoa hällä on 4010g ja 53cm sekä pipo 34,5cm. Kirjoitan sitten paremmalla ajalla paremmin ja tarkemmin mitä tapahtui, koska edes itse en ole ehtinyt tiedostaa kaikkia tapahtumia. Nyt ollaan onnellisia ja ihan helvetin...
  2. ekulainen

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Onnea taas kaikille vauvansa jo saaneille! :) saas nyt nähdä miten meidän käy, tuleeko heinä- vaiko elokuussa yksiöstään ulos! Meillä oli perjantaina se äitipoli jossa ultrasivat taas jätkän kokoa(viikkoja silloin 37+1) ja painoa oli hurjat 3709g :D Mitään ei ollut tapahtunut alhaalla...
  3. ekulainen

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Onnea mmaria! :) Mulla oli 7.7 se ktg, 15.7 kävin siellä äitipolilla, odoteltiin ikuisuus, että päästään huoneeseen ja sit ultratessa tuli typerä olo "Ai se oli Erja joka viimeksi ultrasi", nyt painoarvio(35+5) olikin vain 3162g, mikä menee edellisiä käyriä myöden. Mä vaan päättelin tosta...
  4. ekulainen

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Onnea kovasti pojasta jennii--! :) Pikku-uikku, mä olen itse myös 154cm pituudeltani ja suhteellisen hoikka.. Kyllä kumminkin 2012 synnytin alateitse yli nelikiloisen pötikän lasketunajan jälkeen(ja ihan hyvin mahtui tulemaan) ja nyt onkin sit luvattu vielä isompaa lasta kun 32+6 painoi jo...
  5. ekulainen

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Onnea jo syntyneille! ???? En ole moneen kuukauteen kirjoitellut mitään, lähinnä johtuu varmaan pelosta mikä kolkuttaa takaraivossa. Mulla tänään viikkoja 33+3 ja naikkarilla käytiin viime keskiviikkona. Sen hetkinen painoarvio(32+6) oli 2695g ja vaikka mulla onkin takana jo yhden suuremman...
  6. ekulainen

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Moikka taas pitkästä aikaa! Oon ollut nyt vähän hiljaisempi kun väsymys on ykskaks alkanut yllättää ihan kovin, eilenkin meinasin nukahtaa kauppaan seisoalteen, kun nojailin lapsen rattaisiin. Muuta kummempaa väsymyksen lisäksi ei ole ollut kuin nuo perhanan liitoskivut jotka hankaloittaa...
  7. ekulainen

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Mäkki, mun tyttö syntyi 4/12 ja hänen jäljiltään on ties vaikka mitä. Toppa- ja vk-pukuja yritin kaupitella huuto.netissä joskus kesällä, mutta eivät menneet kaupaksi vaikka mun mielestä molemmissa oli aika edullinen hintapyyntökin ottaen huomioon ettei niitä kauaa oltu käytetty ja pienellä...
  8. ekulainen

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Tinttu85, ainakin just nyt olen parhaillaan sinne matkalla et en tiedä onko sieltä sit suljettu jotain osia mut äitipoli on ainakin käytössä.. No kohta kuulen sit varmaan jatkosta, et minne on meno kun h-hetki tulee. En oo googletellut asiaa tai lukenut mitään juttuja mut luulis ainakin...
  9. ekulainen

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Seerumia, ainakin omien kokemusten perusteella Kätilöopisto on KOS eikä kop :D Siellä siis olen esikoisen synnyttänyt, veljen tyttö samoiten syntyi siellä ja niin myös minäkin sisaruksineni ;) Tohon mun piti aiemmin jo synnytyssairaalaan tokaista, mutta olin unohtanut kokonaan; mä...
  10. ekulainen

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    image - Aijaa.com En nyt tiedä toimiiko toi, en viimeksikään osannut lisätä onnistuneesti puhelimella kuvia, mutta tämän aamuinen masu ja jotenkin outoa ajatella sen olleen samanlainen esikoisen kanssa vasta viikon 20 jälkeen! Niin ja huomennahan poksuu 12+0 ! :)
  11. ekulainen

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Mä en ymmärrä miten voi näin laiskottaa ihan jatkuvasti! Joo touhuan päivät pitkät lapsen kanssa, mutta kun mies tulee illalla niin hän tekee melkein kaiken ja minä vain pötköttelen sillä mitään en jaksa.. Tulee niin huono omatunto, kun toisaalta olen aina ollut kova siivousintoilija ja nyt...
  12. ekulainen

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Mä en voi käsittää näitä viikkoja, siis miten voin olla jo näin pitkällä kun vastahan tein testit!! Pinsuli, avaatko mulle vähän asiaa, että mitä se hiivatulehdus on.. tyhmä ei voi tietää, varsinkaan ilman omia kokemuksia. Oikeesti noloa kun en tiedä joistain ihan perusjutuista tuon...
  13. ekulainen

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Mitäs menin jauhamaan ja ihmettelemään sitä etten oksentele.. Eilen illalla menin suihkuun ja oksensin ihan lounaankin näköjään, tänään sitten oltiin tehty itse hamppareita ja jälkkäriksi pari karkkia otin niin heti piti juosta halaamaan posliinia ja tällä kertaa se tuli rajuna. Kokoajan on sen...
  14. ekulainen

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Linduuu, mulla oli esikoisesta body shopin joku stikki, mistä oli kaikki sanoneet olevan tosi tehokasta... Vaikka mä miten rasvailin niin arpia tuli joka puolelle ja paljon, tosi suuriakin(mulla tosin oli laskettuna aikana sf-mitta hullut 42cm! :D) ja tästä johtuen kun mä tiedän, etten niitä...
  15. ekulainen

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Pinsuli, toivottavasti olis nyt jotain muuta.. Mä kyllä sain äsken lääkäriltä ihan suoraan puhelimitse e-reseptin antibiootteihin koska siellä päässä oireet on kuulemma niin selkeät. Tietääkö kukaan miten nopeasti noi antibiootit tehois jos on virtsatulehdus?
  16. ekulainen

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Esikoista vailla, ihania uutisia! :) Mä oon nyt ollut laiskempi kirjoittelemaan mitään, lukenut kyllä kaiken(toivottavasti) olen! Mulla ei ole aiempaa kokemusta, joten itse diagnosointiini ei pitäisi luottaa, mutta epäilen, että mulle olisi puhjennut virtsatulehdus vai miksikä sitä...
  17. ekulainen

    Antakaa Violalle toiseksi nimeksi ehdotuksia?:)

    Viola Adalmiina Viola Olivia Viola Emelia Viola Henriikka
  18. ekulainen

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Pinsuli, mä en itse ainakaan edes käytä koko facebookia niin sinne kirjoittelu on mahdoton yhtälö itselle. :D Mulla myös on tissit tänään ollut todella kipeät ja näytti jotenkin "täyttäneiltä" aiemmin, kun ihan ketunnokathan ne on olleet jo pidemmän aikaa esikoisen syntymän jälkeen. Vatsaa...
  19. ekulainen

    Olen 53v kun lapsi on 18v.

    Mä olen 36 vuotias kun esikoinen täyttää 18, muutamaa kuukautta vajaa 39 kun tuleva kakkonen täyttää 18. En siltikään pidä 53 vuotiasta vanhana, oma äitini täytti 48 kuukausi omien 18 vuotis syntymäpäivieni jälkeen, ihan sopivan ikäinen tuo minusta on. :)
  20. ekulainen

    Omistatteko enempää, kuin yhden lapsen? :)

    Minä en OMISTA lastani. Minulla on tällä hetkellä tytär 1v. 8kk ja toista odotellaan vasta viikoilla 6+4 Ikää itselläni on 20 vuotta :)

Yhteistyössä