Hakutulokset

  1. Tyttötuollainen

    G: millä rv:lla kaksoset syntyny?

    Voih.. täällä mennään rv 38+1 eikä merkkiäkään tulevasta synnytyksestä :/ Meinaa olla kroppa aika lopussa ja väsymys ihan karmea.. mutta päättivät, että odotellaan luonnollista alkua synnytykselle! Huomenna kontrolli ja aion vaatia kyllä jo jotain asian eteen.. ennen kun olen ihan loppu :(...
  2. Tyttötuollainen

    Huom kaksosten saajat!

    Minäkin olen kuullut, että jos äidin puolen suvussa on kaksosia, voi vaikuttaa asiaan. Itselleni tulossa kaksoset ja äidin puolelta on tädillä kaksoset sekä äidin veljellä olisi kaksoisveli, mutta kuoli vauvana. Isän puolella ei taida olla yhtiäkään...
  3. Tyttötuollainen

    Muita yksinodottajia?

    :attn: nostoa!!
  4. Tyttötuollainen

    Muita yksinodottajia?

    Onko täällä muita yksin vauvaa odottavia? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja kuulla kokemuksianne :) Itse olen reilu 30v. yh-äippä ja odotan kaksosia, aika loppusuoralla mennään, la 16.8. Ennestään minulla on vajaa 5v. neiti. Saa laittaa yv:tä :)
  5. Tyttötuollainen

    Muita yksinodottajia?

    Odotatko vauvaasi yksin? Tahtoisitko jakaa ajatuksiasi jo odotuksen loppusuoralla olevan reilu 30v. yh-äidin kanssa? LA 16.8. Laita vaikka yv:nä sähköpostiosoitettasi tms. :)
  6. Tyttötuollainen

    tuplien odottajia 2010-11?

    Heipsan :) Täällä yksi odottaja lisää. Rv 32 tuli tänään täyteen, LA 16.8. Hienosti mennyt raskaus tähän saakka, mitä nyt kamalaa turvotusta ja väsymystä ollut. Työelämässä edelleen porskutan kesäkuun loppuun :) Ennestään 4-vuotias tyttö. Olen yksinodottaja.. Sektiolla tulevat pienoiset...
  7. Tyttötuollainen

    Carena Double Swing -kaksosrattaat/Mamas & Papas Pulse Twin -matkarattaat

    Onko kenelläkään kumpaakaaan kyseisistä rattaista? Myydään mm. hobby Hallissa. Minun tarvis tietää nyt pikaisesti tarkempia mittoja... kun esittelysivuilla ei ole kunnon mittoja kuin kokoontaitettuna. Paljonko siis kyseiset rattaat ovat koottuina leveimmästä kohdasta, entä pisimmästä? Oisin...
  8. Tyttötuollainen

    vuoden vaihteessa laihiksen aloittavat?:)

    Täällä kanssa yksi, joka ilmoittautuu remmiin mukaan =) Ajattelin kokeilla vähähiilihydraattista diettiä alkuun, jos sais parin kilon jälkeen kunnolla motivaatiota. Tai ainakin kaikki vaalea jauho ja pahimmat sokerit pois.
  9. Tyttötuollainen

    polttareihin leikkejä jne.

    Kyllä ohjelmaa on jo, mutta haluais vielä jotain uutta! On ollut niin monet polttarit tässä lähiaikoina, että menee väkistenkin osa jutuista toistona. Jos vaikka löytyis vielä jotain sellaista, mitä ei ole ennen kuullutkaan =)
  10. Tyttötuollainen

    polttareihin leikkejä jne.

    auttakaa toista =) Ystävälläni on huomenna polttarit. En ole kaaso, mutta lupasin kehitellä jotain kivaa tyttöporukan illanviettoon. Antakaa please hyviä ideoita, joita olette itse toteuttaneet tai teidän polttareissa ollut. Leikkejä, tehtäviä morsiammelle, valoja jne... saunajutskat on jo ok...
  11. Tyttötuollainen

    2-vuotiaiden pituus ja paino

    85 cm ja 12,6 kg. Vielä ei ole kokeiltu koko päivää ilman vaippaa. Ei juuri viihdy potalla, mutta pöntölle kyllä tekee tarpeitaan. Hommattiin sellainen pöntön pienennin ja sinne tyttö mieluummin kipuaa.
  12. Tyttötuollainen

    Aqua-rakkuloista kokemuksia?

    Kävi tosi kipeetä niiden laitto!! |O Unohtui tosiaan poltot siksi ajaksi, kun hoitsu työnteli neuloja selkään =) mutta siihen se apu sitten jäikin... ei ainakaan kovin pitkäkestoinen ollut. En suosittele!
  13. Tyttötuollainen

    Kauneinta päällä maan -laulu

    Kuka esittää ihanan kappaleen "Kauneinta päällä maan", jossa lauletaan äitiydestä ja lapsen saannista? Yritin googlettaa, mutta en löytänyt :(
  14. Tyttötuollainen

    lokakuu 2005 syntyneet

    Minulla 29. lokakuuta -05 syntynyt tytöntyllerö :heart: Minullekin saa laittaa sähköpostia ja yv:tä, ois kiva vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia =) (typynaippa@netti.fi)
  15. Tyttötuollainen

    Miten saa "miukumaukun"?

    Onko sulla pc vai mac? Pc:llä alt gr + kakkonen
  16. Tyttötuollainen

    Kauppa Galluppia

    Kyllä se cittari taitaa olla =)
  17. Tyttötuollainen

    OSTO/MYYNTI vko30

    Etsin kantorinkkaa tms. jolla voi kantaa isompaakin lasta (nyt 12 kg). Mielellään n. 20 kg saakka. Hyväkuntoinen ja suht´edullinen. Olisi kiirus...
  18. Tyttötuollainen

    Ystäviä omalta paikkakunnalta-ketjun lajittelu "alueittain"

    Minut voit lisätä Pohjois-Pohjanmaahan =) Raahe
  19. Tyttötuollainen

    Ehdotuksia sopivista lomakohteista 1,8 v. lapselle

    http://www.veijari.net tuolta löytyikin nettisivut! Taidetaan tuonne suunnistaa =) KIITOS!
  20. Tyttötuollainen

    Ehdotuksia sopivista lomakohteista 1,8 v. lapselle

    Vau, siellä on mahtava akvaariokin =) kävin googlettamassa. Kiitos vinkistä! Tuo vois olla yksi vaihtoehto. Osaatko kertoa, mihin saakka sitä pidetään kesällä auki? sitä tietoa en löytänyt...

Yhteistyössä