Hakutulokset

  1. pirttihirmu

    Pääseekö ruotsiin passitta?

    Jokin todistus periaatteessa pitää olla mukana, koska henkilöllisyys on pystyttävä todistamaan kysyttäessä.
  2. pirttihirmu

    Tarviiko Tallinnaan enää passia?

    Kaikilla pitää tosiaan olla nykyään omat passit tai henkkarit.
  3. pirttihirmu

    Tarviiko Tallinnaan enää passia?

    Muistaakseni v.2002 tai sen jälkeen myönnetty.
  4. pirttihirmu

    Mä haluun niin jotain muutosta elämään!!!

    Mulla muutosta elämään toi työelämään siirtyminen, mutta ei sekään autuaaksi tee....
  5. pirttihirmu

    G: Onko teillä kavereittenne kanssa samanlainen nimimaku?

    Nooo... oikein vanhat kaverit eivät ole edes saaneet lapsia! Ikää on kuitenkin jo n. 35 vuotta kaikilla... Mutta nää joihin olen tutustunut myöhemmin, niin valitsee osaksi mun mielestä hyviä nimiä, mutta jotkut taas ihan :x .
  6. pirttihirmu

    Obstruktiivinen bronkiitti, kokemuksia? (elikkäs flunssan yhteydessä keuhkoputket ahtautuneet)

    Alkoi esikoisella varmaan samoihin aikoihin kuin teillä, sai kunnon astmalääkkeet useaksi vuodeksi. Kasvua seurattiin säännöölisesti ja alkuun tuli sairaalareissuja jokunen talvessa. Nyt kun tyttö on 14 v, tarvitsee avaavaa lääkettä vain harvoin, kortisonia ei ollenkaan. Pituuskasvuun lääke ei...
  7. pirttihirmu

    Miten elämä muuttunu ku tulot nousseet?

    Monen kotiäitivuoden jälkeen tulot tietty nousi, kun menin töihin. Paljon on hankittu sellaista, minkä hankintaa tuli lykättyä ja lykättyä... =)
  8. pirttihirmu

    V***U...

    Meillä on useita vastaavanlaisia persoonallisia seinämaalauksia :)
  9. pirttihirmu

    APUJA!! Mistä edullisesti KERROSSÄNKY läheltä Tamperetta???

    Uutta et varmaan saa, ainakaan laadukasta. Kysypä vaikka kierrätyskeskuksesta.
  10. pirttihirmu

    Paljonko tulee auton mittariin kilometrejä vuodessa?

    Jaa-a, ainakin 30000 km. Nyt tosin on vajaassa 3 kk:ssa tullut jo 10000 km, joten voi olla, että totuus on 40000 km/v.
  11. pirttihirmu

    Millanen sänky teillä on?

    Uus jenkki saapuu taloon ennen iltaa! :D Se on ihan perusjenkkisänky, kotimainen kuitenkin. ;) Maskusta.
  12. pirttihirmu

    Ja mites viemäri auki?!

    Meillä ei auttanut mitkään aineet, mutta loputlta tajuttiin kokeilla imukuppia ja ei tarvinnut rynkyttää edes kauaa, kun tukos lähti eteenpäin. Kannattaa kokeilla!
  13. pirttihirmu

    Haen suoraan tilalta luomumaitoa. Kauanko se säilyy?

    Kannattaa varmaan kysyä tilalta, ei säily yhtä kauan kuin käsitelty maito, sen tiedän.
  14. pirttihirmu

    Voiko flunssaisen lapsen laittaa ulos päikkäreille?

    Kannattaakin laittaa, jos ei ole kuumetta.
  15. pirttihirmu

    Kertokaapa hyviä tositapahtumiin perustuvia kirjoja?

    Mä tykkäsin kovasti Jane Fondan "elämänkerrasta", vaikka ensin ajattelin muuta. Suosittelen!! Ainakin pari noista aiheista löytyy sieltä.
  16. pirttihirmu

    hämeenlinna,eteläinen?

    Jaa-a, en ole asunut siellä, mutta kuulemma kai ihan ok... Ok-taloja ja muutama rivari siellä on, keskellä peltoja, maalaismaisemassa.
  17. pirttihirmu

    hämeenlinna,eteläinen?

    Pikku kauppa on kylällä sekä paikallinen, koulu ja kaksi ryhmistä (+pph:t). Uusi pk valmistuu kai jo syksyllä. Tk löytyy n. 15 km:n päästä, samassa nla, hammashoitola jne. Hml keskustaan on matkaa vartti.
  18. pirttihirmu

    Eteläsuomen ihmisiltä unohtunut miten ajetaan TALVELLA autolla!

    Mitä lähemmäs pääkaupunkia menee, sen huonommaksi ajokulttuuri muuttuu. Täällä vähän enemmän maalla (Hml) turvavälistä piitataankin usein eikä ryysitä heti väliin, jos vaan auto sattusi mahtumaan. Autokoulusta jäi mieleen yksi asia (ainakin) ja se oli auton pysähtymismatka (sis...
  19. pirttihirmu

    Tukholmaan teinien kanssa kesäkuussa, missä kannattaa käydä?

    Onko Tukholma-kortti kannattava ostos?

Yhteistyössä