Hakutulokset

  1. R

    Lokakuiset 2019

    Mulla on ensimmäinen neuvola vasta 12.3 :D silloin 9+3:rolleyes:
  2. R

    Lokakuiset 2019

    Mä aloin odottaan esikoista kesällä ja se oli silloin ihan hirveää :D kuopus taas syntyi kesällä ja huh, onneksi syntyi, en olis enää päivääkään jaksanut kun sillon oli vielä aika lämpimät kelit! Eli kyllä vähän jännittää kuinka ensi kesästä selviää:rolleyes::LOL:
  3. R

    Lokakuiset 2019

    Me ei tosiaan olla vielä puhuttu raskaudesta juuri kenellekään. Ite kerroin kahdelle parhaalle ystävälle, mies oli sit halunnu kertoa naapureille kun niiden kanssa paljon ulkoillaan ja vietetään aikaa yhdessä. Lopuille aletaan kertoon todennäköisesti vasta nt-ultran jälkeen. Jos maha ei kasva...
  4. R

    Lokakuiset 2019

    Jep! Toivotaan todella. Nyt tuntuu et b6-vitamiini jeesais vähän paremmin kuin viimeks! Mullahan ei viimeksi ollut hypermeesiä, koska en joutunut kertaakaan tippaan :rolleyes: joten en oo sit liittynyt noihin ryhmiinkään. Toivottavasti ei tarvis nytkään :D
  5. R

    Lokakuiset 2019

    Mulla tuntui alkuviikosta kova paine alavatsalla. Siks tein sit testinkin. Nyt pari päivää on ollut ihan jäätäviä viiltokipuja, mutta muistelen et kuopuksen raskaudessa oli ihan sama juttu. Ja mulla myös on nyt ollut ihan hirveä olo, tänään oksensin ensimmäisen kerran. :( Vähän ahdistaa ajatus...
  6. R

    Lokakuiset 2019

    Hei mun tiedot voi päivittää listaan; 12.10/28v/3.lapsi/TAYS Koitan muistaa käydä myös täällä kirjoittelemassa, tuntuu vaan toi Facebook huomattavasti helpommalta etenkin kun kotona on myös vipeltävä 1v8kk riiviö :LOL:
  7. R

    Lokakuiset 2019

    Mä laitoin sulle heti kaveripyynnön, kun tämmösenä hätähousuna laitoin jo mailiakin kunnes näin tän!
  8. R

    Lokakuiset 2019

    Heippamoi! Tässä varovasti koitan uskaltautua joukkoon. Tänään hätähousuna saatu testiin haamuplussa ja viikot tällä hetkellä niinkin paljon kuin ehkä 3+4, eli la olisi näillä näkymin 12.10. Oireita ei oo juuri ollut, eilen valittelin miehelle painetta alamahalla ja muistelisin, että...
  9. R

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Heippa. Hyppään tänne hieman mattimyöhäisenä mukaan. :) Mulla viikkoja tällä hetkellä 9+6, eli la 28.5. Käytiin varhaisultrassa 7+2, jolloin pieni vastasi viikkoja 7+0, mitä mun on vähän vaikea uskoa kun testin tein ultran mukaan 3+0 ja oireetkin alkoi heti siihen testin teon perään. :)...
  10. R

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    mellu, tossa hervannan keskustassa on lastentarvikekirppis ja siellä oon ainakin nähnyt aina äitiysvaatteita =) ja siellä ei kyllä kauheesti hinnatkaan päätä huimaa kun vertaa "normaaleihin" kirppareihin :)
  11. R

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    mullekkin voi sitten ilmeisesti tarvittaessa pistää yksäriä kun nenne pisti mut myös ylläpitäjäks :) sinne vaan kaikki! :D
  12. R

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    kun toi ryhmä on salainen niin sitä ei nää muuta ku jäsenet =)
  13. R

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Kirjaudu sisään | Facebook siitä vaan liittymispyyntöö niin nenne sit hyväksyy =)
  14. R

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    memmmeli joo tuntuu et sillä heittelee mielialat enemmän kun mulla raskaanaollessa! :D tosin raskausaikanakin tuli välillä mietittyä et kumpi meistä olikaan raskaana kun sillä heitteli mielialat pahemmin ku mulla sillonkaan :D ja mellulle tervetuloa sekaan! nennehän muuten perusteli...
  15. R

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Heippa pitkästä aikaa! Joku oli vauvan liikkeistä kysellyt/puhunut, mullahan tuntui ekat liikkeet muistaakseni 15+2, esikoinen siis kyseessä ja istukka etuseinämässä :D 19+0 tuntuikin sit jo kädelle liikkeet (olis tuntunu jo aiemmin jos olisin käteni ehtiny sohaseen mahalle :D) ja ulospäin...
  16. R

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    memmmeli, joo oon koittanu kaikkia juttuja ja nyt tajusin tosiaan jättää kaikki limsat ja vissyt yms pois, niin ei oo kovin paljon ollu nyt ilmavaivoja niiden jälkeen :) ja tosiaan nyt toi poika on alkanu nukkuun päivälläkin enemmän ja sen myötä yötkin menee paremmin.. viime yönäkin mentiin...
  17. R

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    joo kuulemma hän nyt haluaa sitten olla vain viranomaisten kautta tekemisissä ja vaatii väkisin itelleen tapaamisoikeutta. jännä nähdä miten se meinaa sen saada kun sillä on sitä alkoholiongelmaa ja muutakin päihdeongelmaa ja jos en suostu tapaamisiin niin eipä se kyllä tommoselle 3,5viikkoselle...
  18. R

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    joo meillä ne tais olla vaan jotain sattumia noi 6-7h yöunet.. :D nythän siis mennään jälleen sillä 2-4 tunnilla. Mut eiköhän se tommosella kolmeviikkosella nyt oo ihan sallittua ettei oo vielä ihan tasasta unirytmiä :D mullahan siis kans heitteli noi sokeriarvot ja äippäpolille siitä kyl...
  19. R

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    no mietin kans et pitääks meidän treffata jossain parkkihallissa et mahdutaan! :D no mut eiköhän me joku paikka keksitä! :)
  20. R

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    laalaa, joo eipä se kyllä muutu näköjään tosta muuhun kun huonompaan, ei sitä voi enää auttaa edes mitkään psykiatrit eikä muutkaan.. :D eipä se suvainnu saapua isyydentunnustamiseenkaan, vaikka hyvin tiesi että se voidaan viimeistään pakottaa siihen jossei se vapaaehtosesti saavu paikalle. :D...

Yhteistyössä