Hakutulokset

  1. V

    Turhista Yösyötöistä irti?

    Kiitos vastauksesta:) Mieki oon koklannut jos en antas pulloa vaan tutin ja rauhottanut mut ei,huutaa niin kauaa ja niin kovaa et pakko antaa pullo.Epäilen et meilki aika lailla tapa mut ajattelin kans oottaa tonne puolvuotiaaks et jollei taahu muutosta ni se on "pakotettava" irti huattamalla...
  2. V

    Turhista Yösyötöistä irti?

    Heippa kaikki mammat:) Minul olisi tämmöinen visainen kysymys ja kaipaisin vastauksia. Minulla on kohta 5kk ikäinen poika ja heräilee edelleen 2h välein syömään(90ml /kerta). Poika on syönyt jo reilu kk kiinteitä ja tänä päivänä päivittäisiä aterioita on aamupuuro,2 lämmintä...
  3. V

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Hei vaan kaikille! Nyt voin liittyä iloiseen joukkoon:) Poika syntyi ajallaan eli 31.7.12 ja mitat oli 4150g ja 50cm eli potra poika.SEktiolla tuli ulos kun mamma oli niin poikki ja poika nenätarjonnalla ettei edes imukuppi auttanut.Henkisesti kovempi kokemus kuin fyysisesti ja nyt mennään...
  4. V

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    itelhän tää menee aika lailla soffalla ollessa,kun kävely niin pirun hankalaa..pakottava tarve vaan tehä koko aika jotaa:D ajallisesti vaan yksi asia päiväs,jos siivoon ni en käy kävelyl ja toistepäin ja nää ihanat helteet mitä tuli,nythän se olo onki hehkeetä....;) Jännitys tiivistyy ku 2 pv...
  5. V

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Kotona vielä ollaan,olot oli torstaina kiitettävän kivuliaat ajoittain mut sit ne loppuki,mitä nyt pientä kivistystä ollu havaittavissa...Eiköhän tää yli mee;)
  6. V

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Heiii taaas,oliko teillä enne lähtöä mimmoset säryt alaseläs ja vatas?itel ollut muutaman päivän jomotukset ja varsinkin kun nyt kun vauva on kiinnittynyt. Eilen alkoi päiväl sit kauheen jomotukset lisäks aika kivuliaiita suppareita epäsäännöllisesti ja tänää heräsin kauheesee särkyyn...La ois...
  7. V

    lähtö lähellä??

    Nyt oli tultava lukemaan ja vertaamaa oireita,neuvolassa tuli todettua et pää kiinnittynyt melkeen kokonaan:) jomotusta ollut muutaman päivän ja eilen klo 14 alko aivan järkyttävät jomotukset plus epäsaannöllisen söönnälliset supistukset vissiin(?) ja tänään siten heräsin taas aivan kaameesee...
  8. V

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Piti ihan soittaa synnärille ja kysyy neuvoa toho vuotoo, ni sano et mun kohalla kuulostaa et ois juoksevaa valkovuotoa ku tulee sillon tällön.Tietty voin ajaa sen tunnin sairaalaa yhelle testille mis ne testaa onko vettä vai ei mut mut mut...josko huomen neuvolas osais jotaa kertaa,ois vähä...
  9. V

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Ei tää valumal valunut ja väritys oli vaaleeta ,ei kirkasta...nyt pariin kertaa tuntunut et ois tullu pissattua vähä housuu mut kait se vaan on ton madon ansiota ku nyrkkeilee alapäähän:D Mut pitää seurailla ku tot lorahtelua on tullut kahtena päivänä,ku voihan se olla lapsivedet tulee vähä...
  10. V

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    ja sitähän mun piti viel ihmetellä ku tänää alko kunnon lorahdukset pöksyihin ,tällee nätist ilmastuna:D:D:D Tulin siis vessasta ja tuntu et ois tullu vähä housuun,mut sit oliki vaa kellertävää pikkusuojas...valkovuotoa mikä tykkää tulla isoissa määrissäkkö? OLiko teil tämmöstä oiretta:/?? ja...
  11. V

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Alkaa kyllä kieltämättä olee tukalaa ja tuntuu et tarttee lisähappea:D:D:D Ja vielä 8pv laskettuun aikaan,ai ai et alkaa vähä jännittä..nää iltaset vihlasut on aina vaan kovempia ku sattuu niit tulee,ukkokin jo kerta irvistykseen kysyy et joko mennää...Mahan ympäryksenki mittasin ni onhan se...
  12. V

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Maltti on valttia:D alkaa olee sen verta vaikee hengittää ja kävellä et huh ja varsinkin iltasin ku mato päättää nostaa ittesä niin ylös ku saa,ja kokoaku alkaa olee jo aika lailla ....Mutta ei eää pitkää:)
  13. V

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Miust on tainnu tulla iha hullu näillä loppuviikoilla:D:D:D no jos toi tuleva muutto veis ajatuksia muualle:)
  14. V

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Mieki oon kuullu et vesiliukosia d-vitamiinia u se rasva just pistää masun sekasin:/aika hölmöä jakaa sitä ku varmaa on tullut jotain sanomista siitä... SEmmoin kysymys ois viel et onko jollain sattunut niin et ei oo vauva laskeutunut vasta kun h-hetkellä?et voiko olla edes mahollista et lapsi...
  15. V

    lähtö lähellä??

    tarkistiko ne sinut sairaalaan mentäessä?olitko kuin paljon auki?
  16. V

    lähtö lähellä??

    wau onnea paljon pojasta:)itse tänää kävin neuvolassa ja eipä ole vielkään kiinnittynyt joten minul varmaa nämä samaiset vaivat jatkuvat vielä tovin...Taidan vaan tyytytä sohvalla makoiluun särkyjen ohessa:))
  17. V

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Heippa taas,on kyl hiljast ku vaavit jo kaikil syntyneet:)mieki kovaa vauhtia tullut peräs ja nyt ois vk 38+0 menos et toiv ei tarttis enää kauaa oottaa... Vimosin lääkäri käynti ei oikee ollu nimekskää:/ei minkäännäköstä painoarvioo,vauva ei oo kiinnittynyt eikä laskeutunut,ja kohdunkaula...
  18. V

    lähtö lähellä??

    nyt on kyl pakko iteki kommata tähän et ollu vimoset 2pv maha löysäl ja muutamana iltana samoihin kellonaikoihin ollut kipua havaittavissa ja pari pv sit tul eka kunnon suppari vissiin autos ku kun ei oikee pystynyt liikkuu ja se särky alaseläs ja mahas;huh..ihan ku ois menkat alkamas:D Ja...
  19. V

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Tere uusille ja onnea Pampalle:))) Sekaan vaan jakaa kokemuksia,vaikkakin saattaa olla välil hiljaseloa kun täällä jo melkeen kaik ketjulaiset lisääntyneet-itse olen se ketjun häntää pitelevä tai siis olin kunnes te kaksi tulitte messiin:) ONKo raskaudet sujuneet ongelmitta? Täällä viel...
  20. V

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Mie taas alan epäilee et ei se varmaa ees ollu se tulppa,tai no ei ainkaa kokonaa..oli vaan parin sentin alueel pieni määrä juoksevaa limaa,ei mitään klönttiä...

Yhteistyössä