Hakutulokset

  1. R

    Kesäkassi 2011 -vaihto: Osallistukaa, jos vähänkin halua on.

    Jos vähänkin kädentaitoa löytyy, niin kannattaa lähteä mukaan! Ajatus on tärkein. Itsekään en hirveän hyvä ole tekemään, mutta parien jaon jälkeen yritän omalle parilleni saada edes jonkinlaisen kassin aikaiseksi.
  2. R

    Kesäkassi 2011 -vaihto: Osallistukaa, jos vähänkin halua on.

    :attn: Lisää mahtuu mukaan!
  3. R

    Kesäkassi 2011 -vaihto: Osallistukaa, jos vähänkin halua on.

    Heidin aherrukset: KESÄKASSI 2011 -VAIHTO alkaa!
  4. R

    2008 marraskuisten lapsoset

    Pientä mainostusta myös tänne: Salainen Neuleystävä Kevät 2011 Jos kiinnostaa, niin hakemus täyttämään ja lähettämään minulle, ilmoittautuminen loppuu huomenna. Jospa sitä tännekin kerkiäis kirjoittelee. Viikonloppuna ehkä, niin pääsette näkemään kuvia meidän uusista perheenjäsenistä :heart:
  5. R

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Meillä huolii tutin, mutta pitää olla se missä on rinkula. Mutta onneksi ei paljoa sitä syö.
  6. R

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Pikaisesti kuvaa.. Nanna 4 vrk:
  7. R

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Nanna 4 vrk:
  8. R

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Jatkan.. Imetyksestä vielä.. Minä se vaan jaksan pähkäillä tuon imetyksen suhteen, että kannattaako minun sitä jatkaa, vaikka maitoa ei tulekaan kuin ihan pieniä määriä? Minulla siis se leikkaus takana ja luulen, ettei kaikki maitotiehyeet ole löytäneet toisiaan, niin sen takia ei hirveästi...
  9. R

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Huomenta! Täällä on arki sujunut ihan hyvin. Itselle on iskenyt flunssa, joka jonkin verran vie voimia, mutta jaksettava on. Nanna on erittäin rauhallinen & nukkuu todella hyvin. Maitoa menee joskus jopa 80 ml kerralla :O. Yritän imettää.. Ensiksi annan rinnasta, jonka jälkeen lisää...
  10. R

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Kuinka nopeasti muuten olette vaunuilleet vauvan kanssa? Mietin, että milloinkohan sitä uskaltais.
  11. R

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Täällä on mennyt ihan kivasti, mutta jotenkin tuntuu, etten saa mitään aikaiseksi.. Ensimmäinen yö oli torkkumista, ku Nanna näkyy enemmän yöllä tankkaavan ja päivät menee nukkuessa. Ei minua vähäiset yöunet sinällään haittaa, mutta kun mulla on neitien päiväkotiin viemiset, ni tuntuu, etten oo...
  12. R

    2008 marraskuisten murut *2010*

    noonie: Jospa tuollaiset yöt jatkuisivat! Täällä on mennyt ihan kivasti, mutta jotenkin tuntuu, etten saa mitään aikaiseksi.. Ensimmäinen yö oli torkkumista, ku Nanna näkyy enemmän yöllä tankkaavan ja päivät menee nukkuessa. Ei minua vähäiset yöunet sinällään haittaa, mutta kun mulla on...
  13. R

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Ja kuinkahan nopiaa tää maha tippuisi niin, ettei näytä kuin odottaisin edelleen kaksosia? Ja jälkisupistukset.. Ovat välillä hirveitä. Onneksi ovat jo jonkin verran helpottanu, mutta silti..
  14. R

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Pikainen ilmoitus, että minäkin siirtyilen tälle puolelle :). Eli Red Dragon: 30.8.2010 Tyttö, 3410 g, 52 cm & Rv 41+5 :heart: Pituuden ilmoittelen, kun pääsen täältä pois eli ollaan mitattu se lääkärintarkastuksen yhteydessä. Toivottavasti kaikki on toisella hyvin, eikä ole mitään...
  15. R

    2008 marraskuisten murut *2010*

    Luminka: Mitä sitä suotta vaihtamaan :). Kun käyrillä olin, niin tuli olo, että tyttö se on.. Ja, kun minuutin ponnistamisen jälkeen Nanna pihalle tuli, niin olin, että minähän tiesin sen :). Isäntä ei katsonut, ku vauveliini pihalle putkahti, ja kysyi multa: Kumpi? Mie: Ei kai siihen ole kuin...

Yhteistyössä