Hakutulokset

  1. R

    pupu merkeistä

    Mieki just pyörittelin tuota uutta vaippapakettia käsissäni enkä löytänyt siitä niitä pupumerkkejä :| Mulla olis vielä 12 pupumerkkiä (voisin lahjottaa ne jollekkin), mut eikö niillä tosiaan enää mitään tee??
  2. R

    Mustat silmänaluset

    Meillä ihan sama juttu. Googlettamalla löysin tällaisen http://perheklubi.net/index.php?showtopic=31428 et liekkö tosiaan sitten allergiaa muksulla :/ Pitänee neuvolassa kysäistä seuraavalla kerralla..
  3. R

    Äitejä jotka syntyneet 1979?

    \ Saanko udella että mistäpäin p-karjalaa? Ite vaikutan Joensuussa.
  4. R

    imetyksen lopetus

    \ Kyllä sillä on vaikutusta -> Lapsi saa hyvät eväät elämään, vastuskykyä siis. Tyttäreni ei oo sairastanut koskaan korvatulehdusta (kuten äitinsä vielä näin aikuis-iällä :whistle: ), mutta kerran on ollu kuumetta ja nuhaa.
  5. R

    imetyksen lopetus

    \ Ihanaa, löytyi vuoden vanha mun viesti ja arvatkaas mitä, nyt on menny viikko ilman tissiä B)
  6. R

    Äitejä jotka syntyneet 1979?

    Täälläkin yks seiskaysi, 2 vuotisen tytön äippä (+masuasukki) ja P-Karjalasta oon :wave:
  7. R

    imetyksen lopetus

    Sama "ongelma" meilläkin menneillään... Päätin imettää puol vuotiaaksi jos vaan maitoa riittää ja tytär nyt 1v 2kk ja saa edelleen tissiä mutta vain nukkumaan mennessä sekä yöllä. Tuttia ei oo koskaan huolinut ja pullosta syöttö hyvin vähäistä että ei tähänkään olla opetettu. Alkaa vaan pikku...

Yhteistyössä