Hakutulokset

  1. E

    Mistä apua ?

    tai http://vanhemmat.mll.fi/ ja oisko seurakunnillakin jotain keskustelu apuja...
  2. E

    onkohan täällä enää ketään tuttuja??

    B) en oo aikoihin käyny palstalla eli reiluun kuukauteen :) muistaako kukaan mua :whistle:
  3. E

    En kohta tiedä mitä teen...:(

    ajattelinpa vaan kertoa teille, että erottu on =) ja mä olen onnellisempi kuin koskaan! todellakin asiat järjestyy. ystävät ja sukulaiset on olleet apuna. mies ei juuri ihmetellyt kun ilmoitin että muutan pois. muutin työpaikkakunnalle, 25km päähän entisestä. täällä on kaverit ja äiti...
  4. E

    Kauanko teillä on mennyt vauvanyrityspäätöksestä itse yrityksen aloitukseen?

    =) kun päätettiin että saa vauva tulla jos on tullakseen
  5. E

    mikä näitä sivuja vaivaa???

    |O
  6. E

    Muita n. viiden kilon pudottajia?

    jos mukaan mahtuu niin :wave: painoindeksi on nyt 24, mutta tahdon 3-5kg pois jotta olen "omissa normaalimitoissani", mistä lie nuo muutama kilo talven aikana tullut? mä liikun kyllä, lenkkeilen ja jumpassakin joskus käyn, nyt ne vaan jäi kesälomalle, että lenkkiä lenkkiä vaan, kun sais...
  7. E

    Rinnan kipeys?

    mulla ei oo tollasta mutta mä juuri mietin pitäisikö mennä jo lääkäriin. mun oikeaa rintaa pakottaa, sitä jatkuu jo toista kuukautta. ajattelin että hormoni juttjua, menkkojen takia tms. mut ne nyt on tullu ja menny. sitä ei ole aina, joskus, ihan samanlainen jomotus kun raskaana ollessa oli...
  8. E

    voinen kertoa, että olette kauniita *kuvia*

    joo, mä sain ton joku aika sitte meiliin. kyllä ihan nätti olo tuli :) meikeillä saa näköjään tosi ihmeitä aikaan, tiedä minkä joku taiteilija minustakin saisi B)
  9. E

    En kohta tiedä mitä teen...:(

    joo, meilläkin tuntuu että pojalle (3v) isä on tosi tärkeä. Myös se että me ollaan koko perhe yhdessä. tuntuisi todella raastavalle erota, lapsen takia. koska meillä ei alkoholi/väkivalta sotke asioita, niin mä kyllä aina päätän yrittää ja yrittää, vaikka toisinaan tekee mieli lyödä hanskat...
  10. E

    Syytä suuttua?

    vai että kummitädin velvollisuus maksaa toisen vuokra :laugh: anteeksi vaan mutta voi luoja! miten edes kehtaa sanoa noin. emmä varsinaisesti tuosta suuttuisi, mutta... huhu, en tiedä mitä sanoa. luulenpa että saat vielä tavata kummilapsiasi kun tilanne rauhottuu.
  11. E

    En kohta tiedä mitä teen...:(

    voisiko se mies häippästä hetkeksi pois jonnekin että saisitte välimatkaa? tosi kurja tilanne :/ ei oikein osaa mitään neuvoja antaa, itse olen samanlainen, joskus on tuntunut että olisi kai parempi erota kuin jatkaa suhdetta, mutta en uskalla erota. Mies ei edes halua erota, tai niin se...
  12. E

    ÄRSYTTÄÄ ihan suunnattomasti!

    ala koiran kaveriksi :) ja unohda helliä miestä.... kato huomaako se mitään...
  13. E

    Miten olet pukeutunut juuri nyt?

    Juuri nyt :) punaiset caprit ja puna-valkoinen englanti t-paita by H&M B)
  14. E

    jumatsuikka mikä sika!

    herrajumala :o iso!!!!
  15. E

    Olen päättänyt laittaa Lunaticin

    mä en jaksa niin paljo kiinnittää huomioo johonkin tiettyyn henkilöön mitä kirjottaa täällä et alkaisin listoja tekemään :whistle:
  16. E

    voitteko ostaa lapsellenne vaatteita

    ei mua haittaa jos jollain kaverin lapsella tai kaverilla on samanlaiset vaatteet kun mulla/lapsella. en ymmärrä niitä jotka oikeesti vetää moisesta porot nokkaan. jos on kiva vaate niin mä ostan sen jos haluan, oli jollain muulla sellanen tai ei. Ja musta on hauskaa jos joku muu tykkää...
  17. E

    voitteko ostaa lapsellenne vaatteita

    :) tuli sitte kaks kertaa.... :xmas: <br><br>
  18. E

    Profiilikuvan Vaihtopäivä

    \ aijaa.... mä en keksi mitään uutta kuvaa :/ en viittis laittaa omaa enkä lapsen naamaa...
  19. E

    Profiilikuvan Vaihtopäivä

    \ No sama kuvahan se näkyy aukaseepa profiilin milloin tahansa kirjoitetusta viestistä :whistle:
  20. E

    Miksei mies osaa mennä kauppaan sanomatta?!

    niinpä, mitä käy jos ei määrää menemään kauppaan? mies katsoo jääkaappiin illalla klo 21.05 ja toteaa ettei ole mitään syömistä ja tulee sanomaan että, voisitkos keittää vaikka puuroa :whistle: kyllä mulle sopii et kaappi on suht tyhjä, eipä tuu houkutus syödä mitään ylimäärästä, mut pointti...

Yhteistyössä