Hakutulokset

  1. M

    NAAPURIN 16V AHDISTELEEMIESTÄNI

    Teinityttöjen "ihastus " on varman tavallista mutta että tarjoaa itseään miehelle se menee kyllä ahdistuksen puolelle
  2. M

    Valehtelisitko ettet odota jos et halua kertoa vielä?

    Kun mietin, et mulla on taustalla pari km. Nyt sitten plussasin taas ja kaikki tivaa onko menkkoja, oon siis ollut kyl avoin yrityksestämme. Valehtelisitko sinä että esim. "just oli menkat", vaikkei oiskaan, ja miksi? Mietin et tulisko siitä huoni omatunto kun ihmiset kuitenkin olisivat...
  3. M

    Onko muita?

    Onko muita kellä oli ois loppu vaiheessa vatsasärkyä? Mistä johtunu? osaltaan varmasti siksi että kinnaa jo mahaa kun vaavi on niin suuri mut onko muita syitä? kinnaa kyl päältä massua mut särkee välil sisäpuoleltakin.. :/
  4. M

    silli

    tuli mieleen että nyt kesään kuuluu aina silli ja uudet perunat ja minä onneton unohdin neuvolatädiltä kysyä että voiko raskaana olessa syödä silliä kun niin tekisi sinappisilliä mieli :p
  5. M

    Geisha-kuulat ja pissalla käynti?

    Siinä se kysymys. Otatteko kuulat pois pissaamisen ajaksi, vai onnistuuko ne ollessa siellä sisällä? :snotty:
  6. M

    kiusaaminen

    Haluasin kuulla kokemuksia? Onko nykyään koulussa vielä "kiusaamista" jos lapsi käy eskarin tuplaten ja menee myöhemmin kouluun tai käy ekaluokan kahteen kertaan? Onko vaikuttanut jotenkin kaverisuhteisiin?
  7. M

    Millaista reilun 1v:n kakan pitäisi olla?

    \ Ilmeisesti meilläkään tuo kakka sitten ei ole mitenkään epänormaalia...kuukauden päästä on taas neuvola, ni täytyy vielä siellä asia ottaa esille. Mies tuossa vaan eilen rupesi asiaa miettimään ja epäili, että jossain olisi vikaa...
  8. M

    Millaista reilun 1v:n kakan pitäisi olla?

    Otsikko jo kysyykin pähkäilyni aiheen. Kiinteitä kun aloiteltiin, niin silloin tuli vähän aikaa kiinteämpiä kikkareita, sitten taas samaa löysempää tavaraa. Nyt viikonloppuna lapsi söi kahtena päivänä pitkästä aikaa kaupan purkkiruokaa, niin ei kakkinut niinä päivinä ollenkaan vaan vasta...
  9. M

    Mitäs tää on??

    \ Heh..
  10. M

    Mitäs tää on??

    Nyt menossa mulla vissiin kp21 ja tänään ollut kuumeilun oloa, mutta ei kuitenkaan ihan kuumeen puolelle ole mennyt. Silmissä kiiluu ja väsyttää sikana... Hiukan on ollut muita kipuja(ei liity mitenkään raskausoireisiin) Itkettää ja naurattaa helpolla. Onko nää kuviteltuja oireita?? Voisko...
  11. M

    Mitäs tää on??

    Nyt menossa mulla vissiin kp21 ja tänään ollut kuumeilun oloa, mutta ei kuitenkaan ihan kuumeen puolelle ole mennyt. Silmissä kiiluu ja väsyttää sikana... Hiukan on ollut muita kipuja(ei liity mitenkään raskausoireisiin) Itkettää ja naurattaa helpolla. Onko nää kuviteltuja oireita?? Voisko...
  12. M

    synnytys pelottaa :(

    Mulla on liki 2-vuotias tyttö ja toinen lapsi ajatuksissa. Mä olen luonteeltani kaikkea pelkäävä ja ennakolta jännittävä. Ensimmäinen raskaus oli jännittävä ja pelkäsin synnytystä...mut en antanut itseni ajatella asiaa, kun se oli väistämätön pakko. Nyt haluaisimme mieheni kanssa toisen lapsen...
  13. M

    kuinka usein

    1. Kuinka usein teillä harrastetaan seksiä? 2. Onko kerrat miten "laadukkaita"? 3. Montako lasta perheeseenne kuuluu?
  14. M

    TAYS ja opiskelijat

    Nostan tätä, jos joku vastailisi :)
  15. M

    TAYS ja opiskelijat

    Olisiko ketään lähiaikoina TAYSissa synnyttänyttä? Laskettuaika on jo ihan lähellä ja olen menossa sinne synnyttämään. Mietin vain, että kuinkahan siellä on opiskelijoita? Ottaisin mielelläni opiskelijan hoitamaan synnytystä, on pelkkiä hyviä kokemuksia opiskelijan läsnäolosta ja paneutumisesta...
  16. M

    TAYS ja opiskelijat

    Olisiko ketään lähiaikoina TAYSissa synnyttänyttä? Laskettuaika on jo ihan lähellä ja olen menossa sinne synnyttämään. Mietin vain, että kuinkahan siellä on opiskelijoita? Ottaisin mielelläni opiskelijan hoitamaan synnytystä, on pelkkiä hyviä kokemuksia opiskelijan läsnäolosta ja paneutumisesta...
  17. M

    Maksullista?

    Onko joka puolella Suomea sama käytäntö, että äitipolilla/ultrassa käynti on maksullista? Paljonko olette kerrasta joutuneet pulittamaan? Odotan ensimmäistä ja olen tähän mennessä käynyt niskapoimu- ja rakenne ultrassa. Lisäks olen käynyt kahesti äitipolilla + ultrassa "koko arviossa". Nyt kun...
  18. M

    vaniin istuimia??

    Onko tietoa?? minkä merkkisiä istuimia saa asentaa vaniin?? 2-pist.vyöllä?? entä 3-pist.?? selkä menosuuntaan? kasvot menosuuntaan? ja sit ku laps on niin iso et pärjää pelkäl korokkeella niin saako sen asentaa 2-pist. vyöllä vai pelkäl 3pist. vyöllä?? vai onko korkkeissakin eroja et toisen saa...
  19. M

    clomi tms lääkkeiden määrääminen / miehen näyte?

    Kiitos nopeista vastauksista!! Meillä on vuosi tahkottu ilman tulosta ja pikku hiljaa alkaa mieleen hiipiä tutkimusasiat.... miestä en kuitenkaan ekana ajatellu purkin kanssa jahdata... meillä kun jo on poika... ja oma kierto on lyhyt ja ovis hurjan aikasin.... Kiitos tosiaan vastauksista...
  20. M

    clomi tms lääkkeiden määrääminen / miehen näyte?

    kysymys: te keillä jotain hormonikuureja (esim clomi tms) määrätty esim kierron epäsäännöllisyyteen, liian aikaiseen ovikseen tms. Pitikö teidän miehenne näyte tutkia ennen kuin saitte ko lääkkeet?? T:epätietoinen utelias

Yhteistyössä