Hakutulokset

  1. D

    Dekovit vai Deetipat

    Deetipat
  2. D

    Nimi mietintää jälleen kerran....

    Meri Suvi Tuulia on pyörinytkin mielessä tytölle ja pojalle edelleen hakusessa nimiehdotus!
  3. D

    Nimi mietintää jälleen kerran....

    Kolmatta odotan ja päätin hyvissä ajoin aloittaa nimen mietinnän. Ja tällaiset pyörivät päässäni jos poika niin Jimi Santeri ja jos tyttö niin Meri Tuulia mutta haluaisin kuitenkin kolme nimeä kuten on sisaruksillakin. Ei väliä onko kolmas nimi ensimmäisenä vaiko viimeisenä kutsumanimimet...
  4. D

    G:Onko joulahjat ostettuna?

    Sukulaisille ostettu, omalle väelle puoleksi eli jotain täytyis vielä hankkia....
  5. D

    Maajussille morsian

    Tuleeko tämä vielä uusintana ens viikolla?
  6. D

    miks meillä näkyy juniori kanava,vaikka ei oo tilattu?

    Meillä näkyy myös! minnekköhän asti moisesta saamme nauttia? Tietäskö kukaan
  7. D

    Varmaan kulunut aihe mut....

    :flower: onnittelut!
  8. D

    Löysin vanhan BARBI TALON!!! Onko kellään ollut tämmöistä??

    Voi vitsi et on ihana! Itse löysin vanhan barbie autoni viimeksi kun kävin kotona. Siis sellasen vaaleenpunasen avocadilagin. Samalla reissulla löyty myös barbi joka oli aivan loistavassa kunnossa mut en tiedä sen "nimeä". Nyt noi oottavat että tyttö kasvaa ja sillä välin poika leikkii tolla...
  9. D

    Kuinka pian synnytyksen jälkeen normaalimitoissa?

    Minulla lähti raskauskilot 5-6kk kummassakin raskaudessa ja tonkin jälkeen lähti vielä kiloja. ekassa raskaudessa lähtöpaino oli 65kg raskaus toi 18kg kaikki lähti ja enemmänkin. Tokassa lähtöpaino oli 60,5 ja raskaustoi 19kg kaikki lähti sekä pari lisäkiloa katos jonnekkin. Vartalo ei...
  10. D

    Gee: Mitäs olette puuhailleet näin sunnuntaina perheen kesken?

    Tultiin juuri retkeltä! Oltiin koko perhe kiikaroimassa lintuvesialtaalla lintuja! Siellä sit paistettiin nuotiolla makkaraa ja syötiin eväitä. Ja meillä oli tosi kivaa!
  11. D

    Voiko pienelle pojalle ostaa leikkikeittiön ja teeastiaston?

    Meidän pojalta löytyy kummatkin ja lisäksi leikkii mun vanhoilla nukeilla! Välillä kokkailee puuha pete repulleen ja syöttää tuttipullosta, lopuksi röyhtäyttää peten! Että kyllä mun mielestä poikakin saa leikkiä kotileikkejä siinä missä tytötkin. Niin ja tietty toisinpäin tytöt saa leikkiä myös...
  12. D

    Hitto, ostin vauvan vaatteita yli 10000 eurolla ja nyt

    10 000 euroa vauvan vaatteisiin :laugh:
  13. D

    Saako mistään postimyynnistä enää? (äippävaatteista..)

    Elloksella ja h&m:llä ainakin on äitiysvaatteita
  14. D

    Kokemuksia käytettynä ostetuista vaunuista/rattaista?

    Olen esikoiselle ostanut yhdet yhdistelmät ja yhdet matkarattaat huutiksesta. Olivat ihan hyvät, mutta kun käytetyt olivat niin vikoja alkoi ilmetä jonkin ajan kuluttua. Päätin että jos ja kun odotamme seuraavaa lasta uusin kummatkin. Ja enää en osta käytettynä....
  15. D

    Jouluttaa...

    minäkin olen ostellut jo pitkin kesää joululahjoja! musta helpompi jaksottaa lahjojen osto pitemmälle aikavälille kuin että sit joulukuussa ostais kaikki. Jääpähän näin myös jouluruokiin rahaa....
  16. D

    Mä alan ehkä vihdoin päästä eroon "puhelinkammostani"!!

    Onneksi en näköjään ole ainoa joka inhoo/kammoaa puhelimella soittamista! Mut nyt lasten myötä on joutunut enempi soittelemaan niin jo vähän helpompaa. Mutta vielä on paikkoja mihin mielummin menen käymää kuin soitan, esim työkkäri ja kela.....
  17. D

    g: kuinka moni on jo käynyt mustikassa?

    Lasten ja anopin kanssa viimeviikolla käytiin mustikkametässä! Viikonloppuna uusi yritys jos nyt saalistakin saatasiin enempi kuin yksi pakasterasia
  18. D

    Crocsit vai puukengät

    ei ainakaan puukenkiä
  19. D

    Kertokaahan kapeita turvaistuin- tai turvavyöistuinmerkkejä

    Recaro Young sport on kapea meillä tämä ja poika tykkää istua siinä! On mukavan pehmeä kangas eikä hiosta!

Yhteistyössä