Hakutulokset

  1. M

    Lapseton Äitipuoli..Ehkä Ikuisesti..

    Moi!! En ole lapseton äitipuoli mutta oli pakko joteknin kommentoida. liikutuin niin kirjoituksestas.. Sun täytyy vaan muistaa että sulla on mies joka rakastaaa sua.. Se on paljon se.. oletteko miettineet kohdunvuokrausta? tai muite hedelmöityshoitoja tms...? varmasti olette.. mutta tsemppiä...
  2. M

    Huoltajuuskiistaa...

    Heip! Nyt tarvis kokemuksia/mielipiteitä... Meillä tilanne tämä: Erottiin lasten isän kanssa vuodenvaihteessa. aluksi tuntu että se haluais lapsiaan nähdä mutta sitten ei halunnutkaan, koska en antanut hänen uuden perheensä tulla heti katsomaan poikia. sanoin että totuttelee ensin itse ja...
  3. M

    Popcorn pisteet?

    Siitä en tiedä mutta painonvartijoilla on omia popcorneja ja niistä menee litrasta 2 pistettä..
  4. M

    MIten saa liikakilot pois niitä on 50!!

    \ tuo ei kyllä ole totta! itse ollut painonvartioissa monta kertaa udean vuoden ja siellä työskentelevillä ihmisillä on vaitiolo velvollisuus. taidat vain etsiä teko syitä ettei tarvis laihduttaa tai ettei kukaan ehdottais ainakaan painonvartioita!? oisko näin?
  5. M

    oulun seudulta shoppailu/kävely/kahvittelu seuraa?!?

    Ois kiva saada seuraa päivien kuluksi, ja miksei iltojenkin. mulla on kaks poikaa 2v ja 7kk. niiden kanssa riittää puuhaa mutta on se aina se juttuseura eri asia. kirjoittelethan! maili osote on marianne.jarvenpaa@jippii.fi =)
  6. M

    käynnistys

    minulta käynnistetty molemmat lapset. Tiedän että se odottaminen raastaa hermoja.. Jos sua pillereillä käynnistellään niin ymmärsin niin että niiden tarkoitus on myös kypsyttää sitä kohdun kaulaa niin että se synnyttäminen käynnistyy luonnollisesti. ekaa mulla käynnisteltiin pari viikkoa kunnes...
  7. M

    G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

    olin just ja just 21 ja nyt kun ajattelee oisin voinu olla vanhempikin..
  8. M

    Opiskelu ja lapset

    jos haluat ihan rehellisen mielipiteen niin kaiva ne pillerit sieltä roskiksesta ja ala popsia jos aiot opiskella JA HOITAA MIEHEN kanssa suhteen. ite tein kaksi lasta ihan liian nuorena enkä ole opiskellu, nyt mies joutuu tekemään vaan töitä että saadaan lapset hoidettua enkä pääse kouluun...
  9. M

    Auttakaa hädässä olevaa!!!

    Kotona on riitaisaa. mies töissä melkeinpä koko ajan ja vapaa aika jää pariin tuntiin viikossa.. Meillä on kaksi pientä lasta enkä enää tiedä mitä tehdä. Tuntuu ettei rakkautta ja intohimoa ole enää ollenkaan! tai oikeastaan sitä ei enää ole. Miehen puolelta ainakaan. siihenhän voi olla useita...
  10. M

    1982 syntyneet

    :wave:

Yhteistyössä