Hakutulokset

  1. T

    Marraskuiset 2019

    Täällä varmaan saat kysellä, mukaan vaan. Vähän hiljaista täällä on, kun aiemmin keväällä on perustettu faceryhmä, mutta aika monta meitä on, joten kyllä tänne aina joku kuitenkin vilkuilee. Parempi jos ei jää kysymysten kanssa yksin!
  2. T

    Marraskuiset 2019

    Kiitos Annmarii työpaikkaonnitteluista - nyt oonkin muutaman viikon jo ehtinyt käydä töissä. (y) Tää sokerirasitushomma on kyllä jännä - en siis vieläkään tiedä mun tuloksia. Ei näy Kannassa tai sähköisessä äitiyskortissa mitään, ja viime neuvolassa asiasta ei puhuttu sanaakaan. Enkä hölmönä...
  3. T

    Marraskuiset 2019

    Hello, herätelläänpäs tätäkin ketjua, vaikka taitaa vilkkaimmat jutut olla siirtyneet sinne facebookin puolelle? Omasta puolestani on kyllä ollut tosi energinen ja hyvävointinen kesä. Sain myös iloisia uutisia, onnistuin nimittäin saamaan töitä! Kovin kauaahan en töissä ehdi käydä ennen...
  4. T

    Marraskuiset 2019

    Moi kaikille! Ilmoittauduin vielä uutena mukaan, kun olen tätä palstaa jo parisen kuukautta vilkuillut. :) Kiva, että on tullut keskustelua - moniin juttuihin on voinutkin samaistua myös näin etäältä (etenkin siihen pahoinvointi + yskä -komboon huhti-toukokuussa). Mulla sellainen tilanne, että...
  5. T

    Neuvoja erityislapsen kanssa leikkimiseen

    Hei, ystävälläni on kouluikäinen lapsi, jolla on monenlaista vaikeutta. En tiedä tarkkaa diagnoosia, mutta puhe on viivästynyt ja hän on ikään kuin juuttunut kyselyikään. Motorisesti hän on myös vähän jäljessä, eivätkä tavalliset urheilulajit kuten luistelu tai pyöräily onnistu...

Yhteistyössä