Hakutulokset

  1. N

    Hoitojen järjestys..

    kannattaa tosiaan haastatella ihna lääkäriä itseään tässä asiassa. mä oon ymmärtäny niin että clomit ei auta kaikkiin vaivoihin kuten ei terotkaan ja pistokset sitten taas on ihan eri vaivoihin. Siis tottakai se perusongelma on aina sama eli raskaaksi tulemattomuuden ongelma, mutta syitä siihen...
  2. N

    Jonotusajat yleisellä sektorilla

    4/2001 leikattiin endon takia ekan kerran ja lähetettiin kotiin yrittämään tenavaa 3/2003 leikattiin uudestaan ja samantein pääsin hoitoihin IVF:ään...plussasin 27.6.03 ja poika syntyi 12.3.2004 -eli todella nopeesti hoitu hommat kun oli todella kiire hoidon aloituksessa :flower:
  3. N

    Gynevaivojaan "hoitaneet", kysyisin mielipidettä...

    senkun pyydät että ykstyinen tohtori kirjottaa lähetteen sairaalaan.
  4. N

    Montako lasta alle 30v?

    karvan vaille 30v ja yksi poika 3/2004
  5. N

    IVF-lapsi pinoa!

    meillä on ivf-poika 3/2004 ja heti ensimmäisestä hoidosta sai alkunsa. Alkioita ei jääny pakkaseen yhtään joten alusta tarvii alottaa jos meinaa...joskus :flower:
  6. N

    Endometrioosi

    jep...2 kertaa leikattu...toisesta munasarjasta vaan pala jäljellä ja toista ei oo ollukkaan enää muutamaan vuoteen...niin raju tauti mulla että toisen leikkauksen jälkeen pääsin heti hoitoihin ja heti eka ivf tärppäs ja on nyt uhmaikäinen poika :hug:
  7. N

    G: lasten lukumäärä ja elämäntilanteesi

    minä 28, ukko 28, poika 1v9kk...hoitovapaalta oon vakityöhön palaamassa...vauvakuumetta ei oo...ukolla vakituinen työ myös.
  8. N

    Voi hitto!

    oi ihanaa!!!!! Hurrrrrjan paljon ONNEA :flower: :hug: =)
  9. N

    Perheen lapsiluku!

    eiköhän se tuohon yhteen jää ja molemmat ollaan samaa mieltä =)
  10. N

    Kuinka nopeasti onnistui???

    en millään :ashamed: mutta hyvä puoli siinäkin: eipähän tartte pillereistä maksaa :)
  11. N

    Kotiäidiksi?

    ilmanmuuta jäät kotiin vaan jos siltä tuntuu :hug: Ite palaan töihin vuoden alussa jolloin poika on 1v 10kk...enkä kyllä enää haluis kotona ollakkaan :\|
  12. N

    Lapsen nukkuminen turvaistuimessa

    meillä nukkuu hyvin nokkamenosuuntaan kun istuinta saa hyvin kallistettua ;)
  13. N

    Lapsen nukkuminen turvaistuimessa

    hyvin nukkuu meillä kun istuin on nokka menosuuntaan ja sitä saa kunnolla kallistettua ;)
  14. N

    hemoglobiini 98?!?

    juu marjoja ja hedelmiä ja vihanneksia kehiin vaan ;) ...koitas tehdä kiisseliä ;)
  15. N

    Paljonko Devitolia 1-vuotiaalle?

    jekovittiä sit se 4 tippaa niinkun putelissa lukee ;)
  16. N

    Auttakaa,lapsi ei syö!

    onko teillä lusikkaongelmaisilla millainen lusikka käytössä? Metalli voi tuntua pahalta pienen suussa... ;)
  17. N

    Reilu 2 v. ei kakkaa vaippaan...

    mien olis pöntölle?...siis isojen tyttöjen juttu... ;) auttaiskohan? Itellä 1v8kk poika joka tekee kyllä asiat pottaan jos jaksan potalle viedä...harvemmin siis ilmottaa hädästään millään lailla :whistle:
  18. N

    Paha mieli...

    mun mieheni on ollu pienenä hoitopaikassa jossa toinen lapsi puri häntä...ja mieheni huusi aina kun äitinsä häntä sinne jätti...mä en vois omaa poikaani tommoseen paikkaan laittaa...olisko mitään muuta paikkaa minne voisit viedä??? Tai ottaisit kotiin ja jos tulee synnärille lähtö niin sitten...
  19. N

    koska tutti pois???

    \ juu "Alan" ihmisenä totean että se 2v on takaraja...kun hampaat alkaa kärsiä...meillä lähti 1v4kk iässä ja vaan pari kertaa nukkumaan mennessä sitä kysyi...eli ilmeisesti ei ollu lapselle niin kauhee ressi kun äidille ;)
  20. N

    Täysmaito,kevyt vai rasvaton???

    rasvatonta juodaan itekkin...ja poika on muutenkin hyvän kokoinen...ei mitään öljyjä lisäillä ruokiin

Yhteistyössä