Hakutulokset

  1. poikienäiti

    Tilasko joku Netanttilasta niitä 12e välikausikenkiä?

    meil samat monot ollu jo viime syksystä ja edeleen käytössä...iha ok kengät..pojat ainaki tykkää laittaa ne pväö kotiin päivittäin..
  2. poikienäiti

    Hoidossa tapahtunutta..

    mun poika 2v10kk kakka vaippaan ja muutenki käyttää..tosin ei ole pvä kodissa mutta ei voi oletta että kaikki reilu 2v on ilman vaippaa..jam unkaan poika ei osaisi tulla kertomaan että kakka housussa koska ei osaa kunnolla puhua kun on puheessa häikkää.. hyvä että joidenki lapsen on vaipatta jo...
  3. poikienäiti

    Epäilen olevani raskaana

    voit ottaa..koska jos menkat ei kerta myöshäs..siit ei ole mitn haittaa.
  4. poikienäiti

    tuli sitten hoitomaksu.....ja voi vittu

    mulla kans isot maksut jos menisin töihin..meinaa neljästä :whistle: onneks saan olla kotona viel vajaa 2v..sitten onki yks koulus ja eskaris ja tarvii vaan kahelle paikat..nyt maksu 0? kahdesta :ashamed:
  5. poikienäiti

    Miksi suomalaiset naiset ovat niin "miehekkäitä" olemukseltaan (poikkeuksiakin tietty on)

    mä pukeudun löysiin farkkuihin,toppeihin,tennareihin,huppareihin :D tukka revitty ja usein laitettu..meikkiä ei yleensä..joskus lippis päässä :laugh: ehkä mä oon sit miehekäs vaikken itse koe niin... :whistle:
  6. poikienäiti

    Hirvenmetsästys alkaa huomenna, jee!!

    :o mine en voi ymmärtää metsästystä :/
  7. poikienäiti

    Kokisitko, että kasvatuksessasi on mennyt joku vikaan, jos lapsesi sanoisi ainoaksi tulevaisuudenhaaveekseen

    eikös se teinisanonu että haluu olla julkkis eikä tavis :D ei must paha sanonta.. :whistle:
  8. poikienäiti

    Onko teillä aina jotain jälkiruokaa?

    eipä juuri ikinä..
  9. poikienäiti

    teettekö paljon "valituksia" (saa sitten ilmaiseksi)

    no en..ainoostaa kerran oikeesti valitin pampersille ku yhdestä vaipasta puuttu teipit.sain 15? tilille :D
  10. poikienäiti

    mihin huomenna menee lapsilisä?

    vuokraan satku ja lopuilla ruokaa ja muuta..muutaman joululahjan pojille ostan jo..
  11. poikienäiti

    5-vuotiaalle toppahaalari vai takki+housut talveksi?

    no mä ostaisin molemmat mut jos pelkästää yks ni takki ja housut sit..
  12. poikienäiti

    voiko leikkauksen yhteydessä käytetyt verenohennuslääkkeet aiheuttaa vuotoa alapäästä?

    ei mulla ainaka verenohennus piikit oo vaikuttanu..
  13. poikienäiti

    Peseekö muutkin lattioita välillä vain mattojen välistä?

    öö..mä pesen aina mattojen välistä :D ei oo mihkä raahata noi matot..
  14. poikienäiti

    Lapsilisistä

  15. poikienäiti

    Sinä äiti jolla 1v5kk lapsi..

    mulla poika 1v3kk..kävelee,kiipee,juoksee..muutamia sanoja tulee..vaippoja toki käyttää..puen useimmiten hänet sylissä tai seisaaltaan..ei syö itse koska äiskä ei anna sotkee :laugh:
  16. poikienäiti

    Onkohan ennen äitejä neuvottu niin et

    näköjään..ku lueskelin kerran vanhaa vauva kirjaa :D ihme juttui ollu siihen aikaan..:)
  17. poikienäiti

    G: koulukiusatut, miten teihin on asia vaikuttanut?

    no ei se enää nii paljon vaikuta ku sill0on nuorena..oli kyllä kamalaa aikaa..kouluun en mennyt kun en halunnut kohdata niitä kiusaajia..tekihä se itsetunnon niin alhaiseksi kuin enää vaan voi..nykyään on luonne vahvempi ja pystyisin antamaan takaisin samassa tilanteesssa..mutta ei ollu helppoo...
  18. poikienäiti

    Onko teillä tv-lupa?

    ei ole.(digi boksi hyväs jemmas ni voi aina heittää piiloon jos ovikello soi) :laugh: pääosin meillä katellaan vain dvd:tä :D
  19. poikienäiti

    Mites on: onko teidän mielestänne kaikki lapset kauniita vai vain oma lapsi kaunis

    no en pidä todellakaan kaikkia lapsia tai aikuisiakaan kauniina.mun omat pojat on minusta silti suloisia ja söpöjä kaikkiin muihin verraten :laugh:

Yhteistyössä