Hakutulokset

  1. P

    Löysin tällaisen ullakkoa penkoessa

    niin ja mä olin tuota ryijyä viemässä polttoon :whistle:
  2. P

    Löysin tällaisen ullakkoa penkoessa

    Säilyttäisin tuon ryijyn, mutta joutuisi olemaan ullakon pimeydessä kun ei meillä tuon värinen ryijy mihinkään oikein käy eikä sovi. Kattelin tosiaan nettiä hieman läpi ja täytyy kyllä miettiä uudelleen josko tuon sittenkin säilyttäisi...
  3. P

    Löysin tällaisen ullakkoa penkoessa

    Aijaa.com - 10571161 Paljonkohan tämän arvo on? Miehen mummon ryijy.
  4. P

    autot iso pääsiäismuna, tatuoinneissa puuttuu puolet kuvasta...

    Autot iso pääsiäismuna niin puuttuko teiltä tatuoinneista puolet? :mad:
  5. P

    Mitä mieltä siitä, että kerjäläisille annettiin 300 € per hlö

    postimerkki persiseen vaan :mad: ja todennäköisesti eivät lähe yhtään mihinkään, kun kukaan ei ees valvo. jonkun ois pitänyt valvoa että lähtevät maasta ja antaa vasta rahat ku ovat lautalla...
  6. P

    Onko työnantajan suostuttava lyhennettyyn päivään?

    onhan se iltapäivähoito olemassa, etkös sinne voi lasta pistää hoitoon?
  7. P

    kui paljon joululahjoja?

    itse olen ostanut 4 kpl per lapsi, 6v ja 5v. lisäksi saavat sukulaisilta lahjoja.
  8. P

    miksei terveyskeskus vastaa

    oisko siellä varattua, että sen takia noin sanoo? meillä on omassa tkssa käytössä vastaaja, et sinne jättää viestin niin ottavat sieltä yhteyttä, tosin ei sekään aina toimi kun oma hoitaja on semmoinen kusipää. Nytkin ootan soittoa takas kun sinne soitin. Mut tuo vastaaja systeemi poistuu...
  9. P

    Keskenmeno?

    itselläni ei ollut kipuja, pelkkää vuotoa vaan ja kesken meni. ite epäilen sikapiikillä olleen osuutta asiaan sillä otin piikin alkuraskaudessa. sikiö ei kehittynyt ja meni kesken jotain 7-8 vkolla.
  10. P

    hm alennuskoodia kellään?

    kiitos :wave:
  11. P

    Hyvä joulumieli keräys

    mitenhän ne sielä ne perheet valitsee? viime vuonna sai tutun tuttu sen lahjakortin ja niillä tosiaankin on hyvät tulot, tosin eivät niitä rahoja osaa käyttää vaan ne menee viinaan, no täytyyhän sitä sentään jouluna syödä :xmas:
  12. P

    Onko sinusta hyvä tk:n omalääkärisysteemi?

    vielä toimii, mutta katotaan miten toimii kun liitytään vuoden vaihteessa isompaan kaupunkiin, niin ainakin ovat epäilleet et huonommaksi menee ja niihän se menee koska eihän meillä voi olla parempi palvelu kuin isommassa kaupungissa.
  13. P

    Ottaa päähän sossun toiminta. Luulin saavani edes vähän rahaa itselleni

    aika ihmeellistä ettet saanut ees ruokalappua kauppaan? kysäseppä uudelleen sitä mahdollista, toinen mahdollisuus sitte kirkon diakonia, kokeile sieltä ruoka apua.
  14. P

    Te jotka saatte elareita tileillenne, oletteko ajatelleet asiaa näin???

    ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot :whistle:
  15. P

    Mikä laji kuluttaa eniten kaloreita puolessa tunnissa?

    vesijuoksu, puolen tunnin vesijuoksu kuluttaa noin 600 ja ylös päin, riippuen miten tehokkaasti juoksee :wave:
  16. P

    Kuinka usein peset lattiat?

    imuroin melkein päivittäin ja lattiat pesen 1-2 krt viikossa, johtuen kyllä tuosta koiranpennusta ja inhottavasta laminaatista, kuhan koiran kasvaa niin lähtee toi laminaatti :mad: ja lapset ei ole niin pieniä et niiten takia tarvis
  17. P

    mie väännän täällä jo itkua kun sattuu niin kovin

    niinhän sitä luulis, mut kunnallisella puolella sitä vaan saapi ootella :|
  18. P

    mie väännän täällä jo itkua kun sattuu niin kovin

    joulukuussa leikattiin välilevynpullistuma, ei apua, sitte ootettiin puoli vuotta koska luultiin et leikkauksesta toipuminen vaan kestää hieman kauemmin, magneettikuvassa paljastu välilevynahtauma heinäkuussa ja nyt keskiviikkona oli lannerangan hermojuurikoepuudutus, joka vaan pahensi kipuja ja...
  19. P

    mie väännän täällä jo itkua kun sattuu niin kovin

    mä oon itkenyt viimeiset 2 vuotta tätä mun selkäsärkyä ja helpotusta ei ole tiedossa...:stick:

Yhteistyössä