Hakutulokset

  1. A

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    vieläkö on ketju voimassa? Aivan mahtavia painonpudotuksia ja ONNEA siitä. itse olen 6 pvässä menossa ja nyt on hyvä olo ja kahden päivän päästä puntarille.. toivottavasti on lähtenyt muutama kilo. 15-20 kg edessä puottaa..
  2. A

    NUTRILETT painonpudotusta.. onko kaveria??

    Moi! viikko takana ja hyvä olo :) hiukan koko ajan nälkä mutta sillai hyvällä tavalla. 5 pussia päivässä riittää kyllä, kunhan aamusta tinkii ja odottaa että syö ekan ruuan 9 ja sitten 12 ja sitten 16 ja illalla vielä kaksi. tänään huomasin kun join eppu kertaa pepsi maxia että se vie...
  3. A

    KIIRE!!!! APUA!! suolasen nälkä iski!!!

    ihan normaalisti öljyssä?? ja ilman suolaa? ja vaikuttaako se tähän nutraukseen. haluan pikaisesti läskit pois ja mulla on itsevarma olo. enkä haluaisi kolmantena päivänä römpsähtää.... paljonko niitä poppareita saa syödä :x
  4. A

    KIIRE!!!! APUA!! suolasen nälkä iski!!!

    nyt on himot kovat. olen kolmatta päivää nutrilett-dietillä. söin just lämpimiä kasviksia ja olis yks pussi evästä jäljellä ja nyt haluan jotain. KAMALA HIMO JA NÄLKÄ!!!!!!!
  5. A

    NUTRILETT painonpudotusta.. onko kaveria??

    oikeasti mulla on sika nälkä. vaikka käytin aiemmin herbalaiffia niin ekaks se oli paremman makusta ja paksumpaa joka oikeesti piti nälkää 4h. mutta ajattelin vaan vaihtaa. saman hintaiseksi tulee enkä tiedä voiko herbaa syödä samalla tavalla kuin tätä... puntarista on patterit loppu, joten...
  6. A

    NUTRILETT painonpudotusta.. onko kaveria??

    heippa. olen toista päivää suklaapirtelökuurilla. meinasin olla vielä kauan :wave: mutta saa nähdä miten kykenee. eka viikko kuulemma kauhein :headwall: ja sitten helpottaa, joten viikko nyt ainakin . 5 pss päivässä ja pari litraa vettä. kertokaa myös kokemuksia =)

Yhteistyössä