Hakutulokset

  1. RottenCorpse

    Uskotteko, että tapaatte taivaassa menehtyneet vauvanne/lapsenne?

    sitteku kuollaan niin mädännytään mullan alla, ei sen kummempaa...... :snotty:
  2. RottenCorpse

    Jos olisitte eronneet? Ja lasten toinen vanhempi asuu lähellä... kyläilystäKYSYMYS?

    jos vanhempi asuu samassa kaupungissa niin toki sais. miks ei muka :o
  3. RottenCorpse

    mielikuvasti ammatista,

    herää aamulla klo 4 lypsään lehmiä ja kotiin pääse klo 17 :whistle: (tosin tossa välissä voi olla taukoa). saa olla mukana synnytyksissä ja mahd ruokkia pikku vasikoita. raskasta työtä :/ lisään vielä et maatalouslomittajan työn voi melkeen verrata työhön synnärillä (tosin kyseessä...
  4. RottenCorpse

    G: Hyväkäytöksiset lapset, ja heidän vanhempiensa ammatit?

    (äiti)suurtalouskokki ja /isä)maatalouslomittaja ja toinen on (isä)rakennusmestari ja (äiti)maatalouslomittaja+perhepäivävähoitaja+kondiittori
  5. RottenCorpse

    G: Hyväkäytöksiset lapset, ja heidän vanhempiensa ammatit?

    itse ammattia vailla, isä elekroniikka-asentaja :whistle:
  6. RottenCorpse

    Olen sossu, kysy mitä haluat!

    :flower:
  7. RottenCorpse

    purkkiruoka lapset

    ennemmin syötin lapsilleni kaupan purkkiruokaa ku annoin olla lasteni nälissään.. jostain syystä minun ruuat ei kelvannu :/ toki oisin mieluummin tehny ite....
  8. RottenCorpse

    G: Huonokäytöksiset lapset, ja heidän vanhempien ammatit?

    olen ilman ammattia ja lapset kylässä/reissussa/ym hyväkäytöksisiä, mutta kotona :whistle:
  9. RottenCorpse

    minä täällä pitkästä aikaa :) laitan teille vähän lauvantai mussiikkia jossei haittaa

    http://www.youtube.com/watch?v=MTIVQhGyq1w :heart: :heart:
  10. RottenCorpse

    KUVA PINO: lapseni on kaikista söpöin!

    :heart: :heart: :heart: :heart:
  11. RottenCorpse

    Huutiksesta

    no eipä kyllä ärsytä eikä harmita.. enhän minäkään huuda sieltä kaikkea mitä katson :D .jos ei vaan miellytä sitä katsojaa tms
  12. RottenCorpse

    Kuka halua laita itsestä rumia ja kotikunnossa olevia kuvia

    niimpä :o :ashamed: :ashamed:
  13. RottenCorpse

    Mikä on ihanin miehesi sinulle antama lahja?

    lapset :heart:
  14. RottenCorpse

    kuinka usein te siivoatte kissan vessan?

    joka aamu ja hiekkojenvaihto ja laatikon pesu kerran viikossa ja "hiekkana" meillä käytössä cat wc tai pellets
  15. RottenCorpse

    Onko sinulla ruma lapsi?

    omasta mielestäni ei tietenkään ole!! toinen tyttö on kuulemma nätti prinsessa ja toinen on vaan äitinsä näkönen :D :snotty:
  16. RottenCorpse

    Kuulutko palstan tyylittömiin, jotka hankkivat huonekalut sieltä mistä halvalla saavat, kuten Sotka, Masku tai joku vastaava

    mä oon sit vissiin todella tyylitön ku ostan huonekalut/sisutusjutkat käytettyinä B) ennemmin maksan samasta nojatuolista käytettynä muutaman kympin kuin uutena muutaman satasen..
  17. RottenCorpse

    älytöntä.

    ekana tuli mieleen että kuka hiekkalaatikon puhistaa.. voi olla melekoset löyhkät ku kottiin tullee :x
  18. RottenCorpse

    Myllyyn, Ikeaan, kirppikselle vai mattopyykille? Aika ei riitä kaikkeen ja nyt on vaikea valita :/

    menisin kirpparille ja nakkaisin matot koneeseen :D
  19. RottenCorpse

    Tiesitkö että vehnä ja gluteeni tappaa enemmän kuin tupakka?

    oon syöny koko ikäni leipää ja tupakkiaki poltellu 13 vuotta... taitaa kohtapuoliin alkaa kuolema kolkutteleen ovella :kieh:

Yhteistyössä