Hakutulokset

  1. E

    verta nenästä...

    toivottavasti se on tota! kuitenkin ehdin sáikähtäá kun sitä verta ei ollut kovin vähän ... ylihuolehtiva áiti kenties B) ootteko vieneet lapsianne lääkäriin jos veren vuoto on jatkunut?
  2. E

    verta nenästä...

    oon kuin lumiukko autotallissa enkä tajua mitä pitäis tehdä. oon vissiin taas oikeen kunnon äiti. heräiltiin lasten kanssa ja mentiin kattoaan piirrettyjä olkkariin kun poika totes että äiti, mulla on naama täynnä räkää ja ryntäs kattomaan itseáän peilistä. sitten se ilmotti eteisestä...
  3. E

    mitä tekisitte jos siskonne lapsi

    olisi ns. huonosti hoidettu? vai liiottelenkohan nyt? pojalla on aina puhki/lähes puhkikuluneet vaatteet,sormikkaissa reiät ,varavaatteet unohtuu ja takitkin silloin tällöin. pojan kotona harvoin on mitään kunnon ruokaa. (pojalla keliakia) ja yleensä viikon ruokalista on maksalaatikkoa...
  4. E

    Äidin matkustaminen?!?!

    pojat on myös lomalla ja ehdotinin just miehelle et voisivat käydä sillä viikolla vaikka laskettelukeskuksen pulkkamäessä, mennä eläintarhaan ja jne.ideoita kivoista tekemisistä pojille otetaan vastaan!
  5. E

    Äidin matkustaminen?!?!

    Mitä mieltä olette jos tulen suomeen lomalle 1,5 tytön kanssa ja 3v poika jäisi isänsä kanssa kotiin? Ollaan kyllä kesällä tulossa uudestaan joten ei poika jäisi kokonaan reissua vailla... neuvoja?kysymyksiä?
  6. E

    että voi ihminen säikähtää!

    kiitos kun ootte jaksaneet lukea! pakko oli jonnekkin päästä kertomaan ja purkamaan. mies ei edes kerinnyt kysellä mitään kun puin lapselle päälle ja sanoin et sä viet sen nyt lääkäriin,kai se oli itsekkin niin paniikissa että sano vaan aha;onks vaippoja autossa? lähtivät kun tapahtumasta oli...
  7. E

    että voi ihminen säikähtää!

    1,5 vuotias pirpana. kovasti koitin hädissäni takoa selkään ja saada yskimään. kyllä sit n. 1 min kuluttua alkoi henki kulkemaan mutta edelleen haukko henkeään ja korisi kovasti kun lähtivät.tyttö ei oo koskaan mitään nuhaa/yskää vakavampaa sairastanut. nyt kyykin täällä pelosta valpastuneena...
  8. E

    että voi ihminen säikähtää!

    kattelin sängyssä telkkaria jo puol horroksessa kun tyttö yskäsi ekan kerran. no en sitä pistänyt mitenkään isommin merkille. yhtäkkiä se nousi istumaan ja alkoi haukkomaan henkeä ja korisemaan. no äkkiä pukemaan sille vaatetta päälle ja mies vei sen nyt ensiapuun. :/ toinen pieni oli ihan...
  9. E

    lahja ongelma "vaativalle"

    toi korikin olis hyvä idea mutta kun en tiedä mitä siihen laittasin.... huoh joo laitan tatuoinnin isolla selkään "MINUN MIES!" :D toi dvd-boxi vois olla kans aika hyvä... poika kun sai ehdottaa isin joulupukin listalle niin se sano mulle et iskä haluu mopon... ei taitais pukin rahat...
  10. E

    lahja ongelma "vaativalle"

    koruja ei käytä :( eikä kauluspaitojakaan ... eikä sillä ole kyllä pahemmin aikaa urheillakaan... matsiin liput joo! tai konsertiin...jos vaan olis sopiva tapahtuma tiedossa... :P yks olis siis jo pulkassa muita ideoita ettei tuu kirjekuori joulu ? :whistle:
  11. E

    lahja ongelma "vaativalle"

    eli siis täällä taas hakkaan päätäni seinään kuten joka joulun lähestyessä kun yritän miehelle lahjaa miettiä ja on TODELLAKIN pakko aloittaa lahjan mietintä jo nyt kun mies on hiukan erityistä sorttia... esim. partakonetta ei käytä, ei myöskään sitä tyypillistä kravattia ;), ei villapaitoja...
  12. E

    miksei kukaan ymmärrä?

    láäkärissä oon käynyt moneenkin otteeseen ja vasta nyt ovat laittaneet kokeisiin.toivottavasti sieltä löytyis syy tähän väsymykseen mutta miten jaksan sillävälin? mmmh.mun mies on oma lukunsa erikseen,kun on hyvä päivä¨niin ei kommentoi mitenkÄän ja jos on huono päivä niin en kuule muuta kuin...
  13. E

    miksei kukaan ymmärrä?

    kaikki neuvovat kyllä helposti mutta enemmänkin tuomiten kuin oikeasti kiinnostuneina.jospa te vaikka täällä osaisitte "auttaa"... mulla on 2 pientä lasta ja olen AINA ihan umpi vasynyt ja joka paikkaan sattuu ja kolottaa. koitan pyörittää arkea ja laittaa hymyä peliin mutta kun en vaan...
  14. E

    neuvoja kun omat ovat käyneet vähiin!!!!!!

    toivottavasti mietiskelen turhaan ja menee ajan kanssa ohi. mutta tyttö vietävä vielä tunkee ruokaa niin paljon suuhunsa että rupee "kakomaan" ja yökkäilemään ja hyvä ettei tule oksennus! onneksi meillä syödäänkin sillai että me vanhemmat ja isoveli syödään samaan aikaan, joka myös samalla saa...
  15. E

    1,5 vuotiaan ruoka oikut

    neuvoja kun omat ovat käyneet vähiin!!!!!! ongelma on seuraavanlainen: Tyttö on 1,5 vuotias ja söisi mielellään mitä vaan MUTTA kun on sitten ruoka kun ruoka on rinsessa ottanut tavakseen hamstrata se poskiinsa "talteen" ja ei niele sitten irveelläkään vaan mättää lisää. Soseiden kanssa...
  16. E

    neuvoja kun omat ovat käyneet vähiin!!!!!!

    ongelma on seuraavanlainen: Tyttö on 1,5 vuotias ja söisi mielellään mitä vaan MUTTA kun on sitten ruoka kun ruoka on rinsessa ottanut tavakseen hamstrata se poskiinsa "talteen" ja ei niele sitten irveelläkään vaan mättää lisää. Soseiden kanssa meni kaikki ok mutta niistä tyttö on...
  17. E

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    no heippas kaikille! kurkin kuulumisia täältä espanjasta käsin vaikkei mua sillon aikanaan tolle listalle laitetukkaan :) nyt menossa jo 41+3 ja alkaa jo vähän ahdistaa... maanantaina olis taas "check-in" käynnistäispä jo, sillon kuitenkin olis jo 41+5 ja ennen 42 pitäis käynnistää virallisesti...
  18. E

    mitäs tää nyt?!?

    taas neuvoja kyselen ... toisen lapsen odotus meneillään viikolla 40+3 ja viim ke lääkärin mukaan 1cm auki. noh eilen illalla tuli sitten limatulppa (verinen ja limainen ) ja jotain nestettä samoin kuin koko yön,ja nyt aamulla myös tuli veristä limaa. oon hemmetin huonovointinen pää särkee...
  19. E

    löytyykö vm-83 mammoja?

    hui, meitähän on iso läjä! yritän silti tunkea sekaan :D meillä poika 1 v ja kuukausi ja toista taimenalkua koitetaan hoidella (rv 9) laittakaahan meitä pinoon montako ollaan ja mistä kukin. me asustellaan nyt espanjassa vaikka oonkin kotosin järvenpäästä

Yhteistyössä