Hakutulokset

  1. M

    Mikä voi olla syynä...

    Kiitos tuesta. Toivon sinulle kovasti voimia omiin menetyksiisi, zemppiä ja uskoa mahdollisiin uusiin yrityksiin saada toinen lapsia ja iloa elämään pikkuisesi kanssa! :hug:
  2. M

    Mikä voi olla syynä...

    Olen 40 vuotias ja kuulin kätilöopistolta, että puolet tämän ikäisten raskauksista päätyvät keskenmenoon....
  3. M

    Mikä voi olla syynä...

    Hei. Minä olin rv 13+1, kun oli eka ultra. Olin muka tuntenut liikkeitä, enkä osannut todella odottaa mitä tuleman piti!! Pikkuiseni oli kuollut rv 10+4. Lääkäri sanoi, että "sinä et olisi voinut tehdä mitään estääksesi tätä... pikkuinen ei ollut elinkelpoinen...". Onko tuo lause sellainen, joka...
  4. M

    Menetin rakkaan pikkuisen masuvauvan!

    Voi, olen tosi pahoillani ja otan osaa kaikkien teidän suruun!!! Tiedän, että minun suruni ja tuskani on omani, mutta ymmärrän myös sen, että on aivan eri asia olla jo hyvin lähellä hetkeä, kun pienokaisen saisi syliinsä kuin menettää pikkuinen riskiviikoilla!!! Voi luoja, mitä sitä elämässä...
  5. M

    Olen se tarvitsen tukea "tyyppi"... menetin masuvauvani :-(

    Niin paljon on menetyksen tuskaa tässä maailmassa! En ehtinyt tutustua pikkuiseeni :'( . Moni menettää jo syntyneitä lapsia ja eri ikäisiä lapsia hyvin traagisesti... silti se ei poista minun suruani ja tuskaani. Tämä on minulle suuri menetys! Pappi sanoi minulle, että muista, että sinä annoit...
  6. M

    Tarvitsen tukea...

    Menetin rakkaan pikkuisen masuvauvan! Tuska on suuri ja olen lohduton. Itken itken, rukoilen,.... tänään istuin kappelissa, sytytin kynttilän itseltäni ja ex-mieheltäni enkelivauvallemme! Miten tällaisen yli pääsee?? Olin rv 13+1 ja menin ekaan ultraan perjantaina. Siellä se kulta pieni oli...
  7. M

    Menetin rakkaan pikkuisen masuvauvan!

    Kiitos, kun jaksat oman surusi keskellä lohduttaa toista! Menetys on käsittämätön ja raskas. Olen todella sekaisin elämäni kanssa. Ei tiedä mitä ajatella, miten olla. Ei kai ole mitään oikeaa tai väärää. Tunteet ovat todella sekaisin. Surusydän, voi sinunkin pikkuista enkelivauvaa! Tiesit, että...
  8. M

    Olen se tarvitsen tukea "tyyppi"... menetin masuvauvani :-(

    Menetin rakkaan pikkuisen masuvauvan! Tuska on suuri ja olen lohduton. Itken itken, rukoilen,.... tänään istuin kappelissa, sytytin kynttilän itseltäni ja ex-mieheltäni enkelivauvallemme! Miten tällaisen yli pääsee?? Olin rv 13+1 ja menin ekaan ultraan perjantaina. Siellä se kulta pieni oli...
  9. M

    Menetin rakkaan pikkuisen masuvauvan!

    Tuska on suuri ja olen lohduton. Itken itken, rukoilen,.... tänään istuin kappelissa, sytytin kynttilän itseltäni ja ex-mieheltäni enkelivauvallemme! Miten tällaisen yli pääsee?? Olin rv 13+1 ja menin ekaan ultraan perjantaina. Siellä se kulta pieni oli liikkumattomana... kysyin, että nukkuuko...
  10. M

    Tarvitsen tukea...

    Marsipaani, olen kyllä ratkaisuni tehnyt jo kuukausi sitten, enkä sitä kadu, mutta ei voi mitään, että pitää vaikertaa! Joo, ehkä en ole koskaan kestänyt olla vittumainen eukko, ystävä tai mitään vastaavaa! Olen aina halunut olla kiltti... liian kiltti. Pitää ryhdistäytyä. Tuo viestien keräily...
  11. M

    Tarvitsen tukea...

    Olen päätökseeni tyytyväinen, mutta mietin olenko ollut liian "ankara" ex-mieheni suhteen... mollaanko häntä liikaa :( ?? Olen rehellinen ihminen, eikä minulla ole mitään syytä mustamaalata häntä! Olen ollut hädissäni elämäni suhteeni ja sekaisin monesti itseni suhteen :'( ja toisaalta...
  12. M

    Tarvitsen tukea...

    Kiitos Tuulianne :flower: ! Ja taas tuli itku, kun luin mitä kirjoitit. Jotenkin on niin ihanaa, kun joku näkee tilanteeni selkeämmin kuin minä koskaan!!! Omat silmäni ovat avautuneet paljon. Tein eroratkaisun, koska en voinut hyvin. Tukenne on ollut kullanarvoista, kun olen epäillyt itseäni...
  13. M

    Tarvitsen tukea...

    Sain pelaamaan tuon sivuston narsistien tuki ja olen rekisteröitynyt sinne. Luin artikkeleita eilen ja itkin ihan hulluna... paljon on missä näen mieheni, mutta ei sovi häneen kaikki piirteet, joita narsistista sanotaan. Kiitos tuosta linkistä Mörri825! Laitan talteen :-).
  14. M

    Tarvitsen tukea...

    Kiitos teille taas! Ja kiitos Pilkettä tuosta linkistä. Menin sinne heti, kun ekan kerran luin viestisi!En vaan jostain syystä löytänyt mitään, joka olisi tukenut mua... en saanut auki edes niitä artikkeleita. Puuttuukohan multa joku -oliko se acrobat reader tai joku...- jolla ne saa auki. On se...
  15. M

    Tarvitsen tukea...

    Itku tuli Sartsa, kun joku sanoo tuon ääneen = kamalaa! Täällä olen keskellä yötä, kun en pysty nukkumaan. En ole luhistunut, mutta kyllä on paha olla ja todella sekava olo! Kun tein eropäätökseni olin onnellinen ja vahva... nyt on kaikki pikkuhiljaa murentunut :'( . Haluan mennä eteenpäin...
  16. M

    Tarvitsen tukea...

    Olette tosi ihania ihmisiä! Kiitos kaikista lohduttavista sanoista. :flower: Tämä päivä on ollut aivan kauhea....
  17. M

    Tarvitsen tukea...

    KIITOS, kun sanoit mulle jotain. Mulla on niiiiiiiiiin paha olo.... miten sitä ihminen on tällainen!? Tai minä. Mä olen kyllä sekaisin itseni kanssa siinä mielessä, että aina mietin, että mitä olisin voinut tehdä toisin. Mielestäni en ollut riitapukari. Ja tuo "riitaan tarvitaan aina kaksi"...
  18. M

    Tarvitsen tukea...

    Itken, vaikka luulin, että itku ei tule. Osaan kyllä itkeä ja olen itkenyt parisuhteessamme monet kerrat. Tapasin mieheni 4 vuotta sitten. Ensimmäinen vuosi meni niin, että kaksi päivää hyvää ja joka kolmas päivä huono. Hän haukkui minua usein rumasti. Omasta mielestään varmaan ihan syystä. Aina...
  19. M

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Mitähän mä jorisen :o ... eihän tämä ketju ole mihinkään hiipunut! Olin kai ekalla sivulla tai jotain :laugh: . No, kiva!! =)
  20. M

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Tämä lista näyttää hiipuneen... ilmoittaudun silti tänne. Olen 40v. ja odotan toista, raskaus hyvin alussa. Esikoisemme sain 05/06 ja hän on kohta 1,5v. Elämä on aivan ihanaa, kun on oma lapsi/lapsia! Toivon, että kaikki menee hyvin tässä toisessakin raskaudessa!!!!

Yhteistyössä