Hakutulokset

  1. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    Hauskaa joulua kaikille!!! :xmas: (miksihän mä en pääse tuonne kerhoon juttuja lukee vaikka on hyväksytty jäseneksi, välillä ei hyväksy salasanaa yms... onko muilla onkelmii?)
  2. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    Poion ehdotus passaa mulle!!! Kunhan sinne vaan ei sitte varmasti pääse muut lukee... :wave: En mä täältä haluaiskaa mihinkää lähtee mut tässä vaiheessa ei huvita paljon kirjotella :whistle: Nytki haluttas kirjotella niin kaikkee mut pidän näppini kurissa ;) Yv:tä lähtenyt :wave:
  3. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    Siis mä jouduin poistaa osan tekstistä. Ja piti koko ketju selailla läpi ja poistella/muokkailla aiemmin kirjoitettuja juttuja. Nyt ku tietää kuka/ketkä täällä käy mun juttuja lukee niin ei huvita enää kirjoitella oikein mitään. Mä ku oon paljon omia "henk.koht" juttuja täällä kirjoitellu...
  4. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    Mä poistun tältä listalta, hengessä olen edelleen mukana =) Edellinen kirjotus ei kerenny ku vajaa 2h olla täällä niin tekstaria alko tulee ettei saa sellasia kirjottaa mitä edelliseen laitoin. Että liian hyvin tunnetaan joo. Kiitokset vaan kylähulluille! :wave:
  5. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    Kiitos kaikille! Elämä jatkuu, mut vois jo vähitellen alkaa ees helpottamaan tämä suru. En ois voinu uskoa et tämä on näin vaikeeta, ei oikeen saa otetta nyt mihinkää. Ei pysty mihinkää lähtee ku tuntuu et repeää ihan koska tahansa. :( Ja kotona sitte koko ajan kuulee muka Räyhän haukuntaa...
  6. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    "Tämä talo on tyhjempi nyt..." Elämä on epäreilua, mua itkettää, surettaa, vihastuttaa :'( Mitenhän tästä jaksaa taas eteenpäin. Ku vois vaan nukkua viikon putkeen, ei tarttis miettiä mitään
  7. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    Nostoa :wave: Joulu sen kun lähenee, joka päivä lapset kyselee miksei meillä oo vieläkää jouluvaloja vaikka muilla on. Periaateasia :saint: Vasta joulukuussa sitte! Lahjat ostin jo lapsille ja kummilapsille ku sattu kaikki löytymään shoppailu riessulla. Eipähän tartte sitte "ruuhkiin"...
  8. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    Poken taistelu päiväunia vastaan on alkanut. Sunnuntaina ei nukkunu ollenkaa ja tänään ei rauhoittunu kans ollenkaa. Tunnin ajan touhus vaan sängyssään, sit alkoi levottomuus. Huomas et väsyttää muttei anna periksi unelle. Näin se alko isommillakin suunnilleen tuossa iässä. Nukahtaa sitte tietty...
  9. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    Kiitos kaikille tuesta =) Nää on näitä vaikeita juttuja, lapset on käyny parissa hautajaisissa ja tietävät mitä ne on... Nuo isommat siis. Keväällä ku se vanhampi koira jouduttiin lopettaa niin lapset sano sille heipat, en kylläkään näyttäny sitte nukutuksen jälkeen sitä ku mun oma olo oli...
  10. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    Ai että tekee pahaa :( Kamalaa! Viime perjantaina ku jouduttiin lähtee aikaisin ajaa Ouluun niin herätin lapset etuajassa... Jouduin pitkään herättelemään esikoista. Kun se heräs niin se katto surullisesti mun ohi ja sano "äiti, mä näin unta että Räyhä jäi auton alle". Meni pitkään et sain...
  11. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    Minnehän kaikki on taas hävinny? :wave: Meillä alko eilen esikoinen kuumeilemaan, tytöllä vähäistä flunssaa. Siinä meni taas uinti suunnitelmat ja kerhon koko perheen tapaaminen :( Kaiken kukkuraksi jouduon käyttämään koiran ell:llä pahenevien oireiden takia. Edessä on jälleen vaikea...
  12. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    Joka päivä käyn lukemassa kyllä mutten keksi mitään kirjotettavaa :/ Kaikki vaan turhaa jaarittelua eikä pokesta mitään uutta :D No joo, vk-loppuna kierrettiin Oulun seudulla ja Rovaniemellä, oli sinänsä kyllä raskasta ajella lasten kans jne. Nyt arki sitten kiukuttaa ja väsyttää kaikkia...
  13. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    No niin, viimeisetkin suunnitelmat sitte pipariksi :( Mies just soitti et oli töissä telonut kätensä, lastaa ja ehkä kipsiäkin luvassa, ei siis päästä edes uimaan edeniin huomenna :( Kyllä lapset pettyy :'( Ku yksin en kyllä niitten kans voi lähtee taiteilee :whistle: Mitä sitä keksis...
  14. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    Lilille ja Pinjalle jaksamisia! :hug: Meillä ois Oys:iin lähtö perjantaiaamuna, esikon silmälääkäri. Silmälasit just hajos toissapäivänä, vielä saatiin liikkeessä sen verran kasattua et ehkä pärjää perjantaihin... Toivottavasti näössä ois tapahtunut muutosta niin saatas ilmaseksi taas...
  15. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    Isänpäivä oli ja meni, kivaa oli =) Mut niin meni myös lumi :'( Nyt tiet on lähes sulat, maassa enää vähän märkää loskaa :headwall: Perjantaina vein gerbiilin Ouluun, pääsi uuteen kotiin. Kävin muka JesperJuniorissa ostelee talvivaatteita lapsille muttei oikein onnistunut. Ei...
  16. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    Jeps, lunta on :D Pulkkailemaan pääsee hyvin niin tiellä kuin pihallakin. Ihanaa kun ponitkin on niin puhtaita nyt ku ei tarvi tarpoa kuravellissä =) Aamulla taas käytiin koko porukalla tallilla, pakkasta oli -10 ja aurinko pilkotti. Että oli ihanan raikas mielikin =) Pokelle tuli...
  17. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    Oi ku Pinja pärjää vähillä unilla :o Poke nukkuu edelleen 12h yöllä ja päikkärit 1-2h :whistle: Mun anoppi alkoi viimeviikolla kyselee mitä aijon sitte ku poke tulee 3v ikään :/ Tuntui painostukselta, ku en tiijä itekkää vielä :ashamed: Ku sais sen maatilan niin sit tietäisin =)...
  18. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    Pakko nostaa ku meinattiin jo toiselle sivulle mennä :o Me lähetään aamulla heti puuron jälkeen ajelee kaverin luo =) Parin tunnin maastovaellus päivällä ja lauantaina pentukoiran näyttely :D Pitäkää peukkuja ettei ne naura meitä ulos sieltä :laugh: Poke kävi jälleen tänään ojassa...
  19. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    TeeTee: jos vauvakuume iskee niin sit iskee, mut vauvoja meille ei enää tuu :snotty: Ihana talliaamu takana :heart:
  20. Kränä

    Tammikuun 2007 taaperot

    Ai niin, serkkuni Tampereelta sai eilen illalla pienen tyttövauvan :heart: Ja viikonloppuna pääsen kattoo kaverin esikoista =) Eihän tästä taas ala vauvakuumetta pukkaamaan :xmas:

Yhteistyössä