Hakutulokset

  1. FreezeCat

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Hittolaine, oonki unohtanu että tuolla yhellä on tänään kaverisynttäriä ihan kohtajustiisa ja se lahjuskin on vielä kaupassa jotta...!!! :D nostan kytkintä ja lähden loiventamaan tuon yhen hampaitten kiristelyä Mukavaa päivää hienoilla maisemilla ja herkuilla ja silleen:)...moikat:)!
  2. FreezeCat

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Kuule, on maisemat niin kohdillaan:)!
  3. FreezeCat

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Ihan hulluja hintojan ne mokomat marjoistaan pyytää mutta ainahan voi tingata:)! Mustikoistakin jotkut hävyttömät kiskovat törkeesti, no musta eivät ostajaa saa Punkit nyt on suolesta, edelleenkin sukupuuttoa touvon kovasti niille pirulaisille. Käärmeitten olemassaolon ehin eilen metässä...
  4. FreezeCat

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Myö viipotettiin metässä iltapäivästä eli ei ollu pahempaa hellettä, tuulenvirekin kävi hienosti. Eikä etes paarmatkaan häirinny vaikka surrasivat ympärillä, ihme ja kumma! Mä kyllä tykkään poimia marjoja metästä mutta oon ihan onneton suuntavaistossani eli muhun niin käy nää yks eukko meni...
  5. FreezeCat

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Tsemppiä! Keli ei työpäiviä seuraile, valitettavasti. Muistapa nesteyttää itteäs tarpeeksi ja pitää ravintosuoloista huolta. Työn ääreen ei helteelläkään kannata itteäsä tapattaa...
  6. FreezeCat

    Onko järkevää tilanteessani ostaa asuntoa?

    Itse en ehkä tilanteessasi lähtisi vielä ottamaan ns.palloa jalkaan omistusasunnon muodossa, vallankin kun kerran kuitenkin silmissä ja mielessä on haikailua jonnekin toisaalle muuttamisesta. Ehkä tarkistaisin tilannetta uudestaansen jälkeen, kun lapsion koulunsa/lukionsa käynyt. Tosin -...
  7. FreezeCat

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Mansikkamönniäiset nyt kuuluukin kesään ja ovat parhaimmillaan juuri tuoreina herkkuina:p Mistä tuöikin mieleen että pitänee rimpautella tutulle tilalliselle ja kysellä ainakin yhden mantsikkalaatikon perään.. Katoskatos, sullekin tuli sitte kahvikiintiö täyteen:) Ei huono juttu varmaan...
  8. FreezeCat

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Ihanaa kesäaamua ja huomentapäivää kaikille:) Mikäs tässä on virutellessa ja venytellessä uuteen päivään kun taivas on sininen ja aurinko hellii heti, pääskysetkin sujahtelee lentokursseillaan avonaisen parvekkeen oven ohitse.. Kyllä kesä on vaan ❤ Maitoa kahvilla ryystän ja pupelsin ompun...
  9. FreezeCat

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Mä lähdennyt kiemurtelemaan eli ottamaan vaatteita puis ja suihkuun. Sitte pitäs viipottaa vielä kauppaankin... Elikänz - rentoo perjantaita ja viikonloppua sullekin:)
  10. FreezeCat

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Mulle jo ipanat roudas viikolla litrasta vishypulloa töihin että älyäisin juoda... Muuten sitruunalla maustettu kylymä vesi on namia:)!
  11. FreezeCat

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Lämmintä toki saa kesällä olla mutta *sipisee* on tää nyt kuiten hiukka liika hottista:ashamed:...ite joudun koko ajan muistuttaan että juojuojuojuojuo...tahtoo unohtua tuo homma kokonaan..tai juon kyllä mutta en vissiin kuitenkaan tarpeeksi...eilenki kävin vaan kaks kertaa päivän aikana...
  12. FreezeCat

    Mikä on erikoisin asia, mitä olet pohtinut?

    Pitkin viikkoa oon miettiny että mikähän hiien kummanen tarkoitus on jollain paarmalla? Ei varmasti mee mikään ekosysteemi nurin jos moista pirulaista ei oliskaan. Koska jäähän sitä vielä hyttyset ja mäkäräiset*raapii kutupattejaan kiitos nuitten em.vihollisten*
  13. FreezeCat

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Oisko surullisen kuuluisa unohuksen kukkanen ilmaantunut asian suhteen? Tai sitten sälytetty ilmottaminen jonkun muun hommaksi ja oletettu että homma on hanskassa...ja hanskat suessa? Onneks sait kuitenki järjestettyä asiat kuntoon ens viikolle(y):), hyvä sinä!
  14. FreezeCat

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    ...paista päivä..helli helle..paista päivä jokaiselle..*lallattelee* ...mistä näitä ikivihreitä tulee??:D Ja moikat koko seurakunnalle yhressä ja erikseen:)! Jumankekkamus sentään että oon häpihäpihäpi kun viikko on pulkassa ja kelkassa ja paketoituna! Kesä on ihunaa aikaa mutta mun puolesta...
  15. FreezeCat

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Vaan nyt leipomaan ja tekemään ainakin nenämusiikkia uunista kohta - toivottavasti! - tulvahtavien tuoksujen muodossa:) Nautiskelepa olosta ja elosta:) Ja muista läträtä aurinkorasvaa(y), toi möllykkä on niin arvaamaton voimassaan kyllä. Nim. En sano kuka mutta Joku Kummanen taas ennätti...
  16. FreezeCat

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Niitä muuten kasvaa täälläkin pitkin pientareita vielä, vaikka ovatkin niitä hävitelleet. Mutta oon ihan salaa hykerryksissäni aina kun näen semmosen isomman lupiinipuskan koska onhan se ihan nätin näköinen:) Sitä kurtturutturuusua ovat täällä hävittäneet kunnon kaivannoilla, pitkin...
  17. FreezeCat

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Mitäs muuten ohjelmistossa:)? Itellä ihan peruspyrähdykset kohdillaan eli pyykkärimuijana olemista, siivousraivaamista ja ruuanlaittoa. Kohtapuoliin ryhdyn tuon yhden ruusun kans leipomaan raparperipiirakkaa:) - olikin ehtinyt pukata vartta jos jonkinmoista esiin joten heti hyötykäyttöön vaan...
  18. FreezeCat

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Huomentapäivää vaan täältä sullekin :) Pilvenroikaleita hippelehtii kesäsinisellä taivaalla ja aurinko kuikuilee aika-ajoin eli ei tod.voi valittaa kelejä! Aamupalalla viipyilen ihan diudautötteröisenä:D..ylösnousemus tehty luvattoman monta tuntia sitten, kuinka yllättävää että kun sais nukkua...
  19. FreezeCat

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    ...paitti että en vielä . Tuli vienokainoa räpsytiräpsytipyyntöä josko jälkkäriks jätskiä:D.... Eli kauppaan ja sitten kielijumpalle tötterötuuttien kera:P Moikat!
  20. FreezeCat

    Suomessa voi laittaa sitruspuita parvekkeelle!

    Oi että, oma sitruuna puu ois kyllä ihana:)! Ja appelsiini! Tosin mun näpeissä ne kyllä kokisivat kurjan kohtalon mutta saahan sitä haaveilla:D Esikoinen tuossa sanoi että väsää mulle istutuslaatikot, "..laitatpa sinne sitte kukkasia tai porkkanoita, ei ainakaa myyrät söis niitä tai sitte vaan...

Yhteistyössä