Hakutulokset

  1. villahousu

    Lapsi vetää kätensä pois turvaistuimen valjaista...

    Meillä myös onnistuu ja avaa myös näppärästi turvaistuimen lukonkin...ja sekös tekee matkan teosta mukavaa:kieh:
  2. villahousu

    Kakkukuvat -> onko kluteenittomia ja minkä makuisia?

    Niin ja lisään vielä, että nuo kuvakakkuun.comin kakkukuvat ei maistuneet yhtään milleen ja muutenkin olivat hyviä, ei jäänyt sellasta pahvia suuhun niinkuin joistain kuvista on jäänyt.
  3. villahousu

    lapsen synttäritarjoiluista kysymys ( juu, niitä ei ikinää olekaan olut täällä... )

    Makeeta puolta on ihan sopivasti, mutta jotain suolasta kaipais kyllä.
  4. villahousu

    Kakkukuvat -> onko kluteenittomia ja minkä makuisia?

    Juuri näin! Mä teen kakut gluteenittomana vaikkei aina edes tarttis tulee paremman makuista ja koostumuskin on kivempi. Käytän jauhoina sunnuntain vaaleaa gluteenitonta jauhoseosta. Mutta itse kysymykseen, meillä on ollu kakkukuva joka oli gluteeniton. Täältä tilattu Kuvakakkuun.com
  5. villahousu

    koska olen tunnetusti masokisti laitan kuvia ja kysymyksen...

    Näin mäkin tekisin mielummin.
  6. villahousu

    Päivitetty kaikki palstailijat lista

    :wave:
  7. villahousu

    Pitääkö kouluun ilmoittaa jos lapsi kipeänä?

    Tekstari opelle riittää meidän lasten koulussa. Ja toki pitää opelle ilmottaa jos lapsi poissa.
  8. villahousu

    Keilailusynttärit?

    Meillä pidettiin kahden pojan synttärit viime talvena keilahallilla, toinen täytti 8v ja toinen 11v. Oltiin aivan supertyytyväisiä! Hinta ei ollut todellakaan paha ja pääsi niiiiin helpolla. Kaikilla oli hauskaa ja moni pääsi ekaa kertaa kokeilemaan keilausta. Meillä pakettiin kuulu kaks...
  9. villahousu

    Muuttiko sikainfluenssarokote tapaus suhtautumistasi muihin rokotteisiin tai rokottamattomiin?

    No sen verran että lapset eivät tule tänä syksynä saamaan influenssapiikkiä, saatika sikapiikkiä jos uusintarokotuksia tarjottas. Rokotusohjelman mukaiset piikit kyllä tulevat saamaan ihan normaalisti.
  10. villahousu

    Joko olette pistäneet hellemekot varastoon?

    Ei oo vielä, mut kait se olis tehtävä. En usko enää tulevan helteitä :(
  11. villahousu

    Kirjoita katsomatta näppikseen : " olipa kerran juustokakku nimeltä huubert joka rakasti juustoa "

    ijyoa jerrab hyystijajjy bunektö gyydert hija rajastu hyystia :xmas: noh, onhan se melkein.. oon painanu aina just viereistä kirjainta :whistle:
  12. villahousu

    Pyysinköhän liikaa korvausta turvakaukalosta, kun ei ole kaverista mitään kuulunut...

    50e on minusta jopa liian vähän. Kun ajattelee että etpä saa viidelläkympipllä samanlaista kaukaloa ja nyt jos kaverisi ei olisi pilannut sitä lainassa olevaa teidän ei tarttis uutta ostaa.. Tosta syystä mä en anna lainaan mitään mitä tartten vielä, enkä myöskään ota lainaan, en voi...
  13. villahousu

    kertokaapa mielipiteitä nimestä ANTTU

    Kyllä se vähän ehkä kuulostaa.
  14. villahousu

    Prinsessalinnasänky on valmis! *KUVIA*

    WAU!! Siis kertakaikkisen upea, ihan mieletön!!!! Voi kun mäkin osaisin jotain tollasta...
  15. villahousu

    Pojalleni nousi kuume..

    Enterovirusta veikkailen minäkin. Sitä on ihan älyttömästi liikkeellä. Ja se aivokalvontulehdus mitä on nyt liikkeellä on tuon saman viruksen aiheuttama. Mitään lääkettähän siihen ei ole eikä sairaalahoitoakaan yleensä tarvita.
  16. villahousu

    synnytyksestä jo yli vuosi eikä kuukautisia kuulu eikä näy...

    Mulla 1v3kk synnytyksestä eikä kuulu eikä näy menkkoja, tosin minäkin imetän edelleen melko paljon, öisin myös. Edellisen imetettävän aikaan menkat alkoi kun lapsi oli 1v. yöimetykset loppu sillon 10kk:n iässä. Joten luulen että nyt menee samaa rataa, että kun yöimetykset loppuu joskus niin...

Yhteistyössä