Hakutulokset

  1. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mutkin saa lisätä plussanneisiin, hcg 447 :love: toivotaan että jatkaa vaan kasvuaan!
  2. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Paljon onnea @BlackCat ! :love: Mä sain kans tänään iltapäivällä haamun testiin! :love: Huomenna sit testi aamulla uusiks ja toivotaan et alkaa vahvistumaan, ens torstai vasta virallinen testipäivä. Nyt alkaa taas ihan erilainen jännääminen:giggle:
  3. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä yks piinailija taas kans, saa päivittää listaan. Testipäivä 18.4 ja 3.pas kierto 3-päiväsellä, kuulemma "kelpo kaveri" :LOL: Jotenkin jäi tällä kertaa positiivinen fiilis siirron jälkeen. Kaikki selitettiin mulle kivasti ja vastaskin kaikkeen mitä kyselin :)
  4. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ihanaa @Anemonee onnea plussasta! :love: Hcg oli taas alle 1, eli tänään jo kp3 ja tänään aloitin letrot taas, yli viikon päästä ma ultra, ni tarvii alkaa suunnittelemaan ja miettimään tarkkaan mitä lääkärille sanoo ja mitä kysyy. Ja että laskettais ne siirron päivät tällä kertaa tarkkaan. Ehkä...
  5. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Anemonee joo toi on paha ku haluis jo ajoissa ruveta testaa, vaiks edes ihan omaks iloks, vaikka tietää ettei se olis se oikee tulos, mut siltiki se nega harmittaa jos ei vaiks pp2 jo näyttäis plussaa :LOL: Joo en lopeta lugeja viel tänään, pakko se on huomisen aamun ainakin viel ottaa ku...
  6. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Anemonee ja @kirsillevauva tiedän, löytää muka niin selviä oireita itestään kyllä.. niinkun nyt mullakin, niin lupaavilta kun oireet kuulostikin, tänään 5 päivän blastosta pp9 ja puhdas nega tikkuun. Huomenna verikoe, niin masentava olo ja tekis mieli lopettaa luget.. @Wintersun toivotaan jo...
  7. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Meitä onki monta samaan aikaan piinailijoita :) @WishingUponAStar joo ei tosiaan tunnu kivalta toi lääkäreitten logiikka. Nyt oon valmistautunu kysymyksillä seuraavaan kiertoon jos tarvii lähteä, en poistu sielt huoneesta ennen ku mulle on kaikkeen vastattu ja selvästi! :LOL: @Anemonee...
  8. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ja @Roxanne eli turhaan mietin luokituksia enään kun BC:kin voi olla hyvä niinkun sulla kävi :love:
  9. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Mandala ja @Roxanne ootte nyt jo selventäneen asiat mulle paremmin ku ykskään lääkäri käynneillä! :LOL: kiitos siitä, koska tunnen itteni tyhmäks jos vielä suostun niitten höpötyksiä uskomaan. Saan aina selityksen, että "teillä on niin paljon hyviä alkioita niin voi joustaa" mieskin hermostu...
  10. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos @Mandala vastauksesta! Ite laskenut niin et jos ti laitan Ovitrellen tekemään ovulaation, se tapahtuisi ke. Mutta jos tosiaan noin miten sanoit, niin sittenhän on nämä kaikki ihan väärin. Ollaan julkisella ja vaikka kuinka yritän kysyä mitä miksi milloin, ni vastaus on aina ympäripyöreä...
  11. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Anteeks näin omanapanen viesti ja vielä pitkästä aikaan.. nyt vaan pakko päästä purkaamaan oma tilanne. Eilen oli 2.pas 5 päivän blastolla. Kuulemma hyvin säilynyt sulatuksessa. OmaKanta sivuilla lukee luokituksena BC, eli mä ymmärrän tosta ettei mikään paras laatuaan? Ultrakäynnillä tässä...
  12. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei tuli mieleen, onko täällä muita jotka kuntoilee säännöllisesti? Ootteko treenaillu lihaskuntoa esim ihan normaalisti näiden hoitojen aikana? Miten vatsalihasten teko, voiko vaikuttaa johonkin vaikka alkionsiirron jälkeen? Itse teen lihaskuntoa painoilla ja ilman 3-4krt viikossa ja sään...
  13. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mut saa poistaa kans piinailijoista, tänään hcg alle 1. Ei muuta kun katse seuraavaan kiertoon ja menkkoja odottelemaan!
  14. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Paljon onnea plussasta @kirsillevauva :love: kyllä tekis mieli itekkin käydä hakemassa jotkut joustavat mammafarkut, ku töissä joudun kuitenkin farkkuja pitämään, ni on aika tukala olo illalla kun pääsee kotiin :D Kiitos vinkistä @Haaveilija91 taidankin hakea sitä voidetta jos helpottuisi...
  15. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pakko kyllä kans sanoo lugeista, et hirveetä sotkua! Miten ikinä saan kaiken töhnän lopuks pois tuolta :LOL: ja viel lisäks alkionsiirrossa lääkäri runnos mun paikat jotenki, et tuli sinne reijän viereen sisäisen häpyhuuleen haava, mikä sattuu ihan sairaasti jo pelkästään kun pesen alapäätä! Et...
  16. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulle annettiinki tänään uudeksi testipäiväksi 7.2 oli lääkäri laskenut väärin. Ja mut sais lisätä piinailijoihin, 7.2 (3pv) :love:
  17. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Taigariina ja @lapsettomuuta10v teillä samat testauspäivät annettu kun mulla, vaikka teille jo siirretty pidempään viljeltyjä, mulla siis huomenna vast 3-päivänen. Miten tää voi olla mahdollista? Onko mulla liian aikainen vai hä? Selventäkää pliis joku viisaampi :D
  18. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Elisa_maria tervetuloa! Nää palstat on kyllä pelastus omiin pohdintoihin. Odottele vielä testien teossa, toivotaan että muuttuu plussaksi, vaikka joo tiiän, tuskaa vaan venailla. Meillä tyksissä lääkäri sanos mulle, että joissain harvoissa tapauksissa voidaan kaksi alkiota siirtää, että ei...
  19. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kivasti piinailijoita tässä kuussa, tsemppiä! Ja onnea te plussanneet! :love: Kirjotin viimeksi viime perjantain ultrakäynnistä kun limakalvo näytti 4,5mm ja kaks rakkulaa 13mm ja 14mm molemmin puolin, en voinut ku toivoo parasta tän viikon maanantain ultraan. Limakalvo vkl aikana kasvanut...
  20. julie_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei tsemppiä piinailijoille! Viime viikolla tosiaan söin letro-kuurin 5mg annoksella ja tänään oli sitte ultra. Limakalvot mitkä ollut tähän mennessä aina hyvät ja vähintään sitä 8mm ni nyt vaan 4,5mm :( ja rakkuloita kasvattanut yhdet molemmille puolille, mut vaan 13mm ja 14mm. Uus ultra...

Yhteistyössä