Hakutulokset

  1. E

    Ketju jälleenmyyjille!

    Asutko Kajaani-Vuokatti-Sotkamo alueella ja olisit kiinnostunut PartyLite- konsultin työstä? Meidän yksikköön etsiskellään uusia innokkaita ihmisiä ja nyt lokakuussa aloittajalle upeat tervetuloedut luvassa normaalin aloituspakkauksen lisäksi! Yksityisviestillä voit kysellä lisää jos innostuit...
  2. E

    Kuinka paljon miehesi nettopalkka-siis verojen jälkeen-pitäisi olla jotta voisit ajatella jääväsi kotiin vielä

    Olen laskenut, että 2000e pärjättäis jos niin täytyis. Nyt olen kotihoidontuella ja mies töissä, hyvin on rahat riittäneet ja vähemmälläkin tultais toimeen. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot =)
  3. E

    Kuinka suuria eskariryhmiä

    22 lasta , viisi aikuista.
  4. E

    Lassietec??

    Meilläkin siis tuo G-tec
  5. E

    Lassietec??

    Mun pojalla oli viime syksynä kakkospukuna Lassietec haalari ja olin kyllä yllättävän tyytyväinen. Jos vertaa esim Reimatecin tuplat kalliimpaan pukuun (joka meillä oli toisena), ei mielestäni paljon häviä vertailussa. Kulumaa ei juurikaan tullut polviin ja peppuun vaikka oli tuo halvempi puku...
  6. E

    Ketju jälleenmyyjille!

    Onko ketään Kajaanin alueella kiinnostunut PartyLite- konsultin työstä? Meidän yksikköön etsiskellään uusia innokkaita ihmisiä ja nyt olis upeat tervetuloedutkin luvassa! Yksityisviestillä voit kysellä lisää jos innostuit :flower:
  7. E

    7 vuotias masentunut?

    Hyvä, että asiat etenee. Toivotan teille voimia tuohon tilanteeseen ja toivotaan että jotain selviää mahdollisimman pian :hug:
  8. E

    Ketju jälleenmyyjille!

    Toimin Partylite- konsulttina Kainuun alueella ja lisäksi edustan Oriflame- tuotteita. Jos olet kiinnostunut toimimaan kutsujen emäntänä tai haluat tilata jotain ihan vain itsellesi, niin ota yhteyttä sähköpostiini v.hyvonen@hotmail.com tai yksityisviestillä. Konsulttina voit tietysti...
  9. E

    Miten "helposti" reuma voi periytyä?

    Meidän 6v tytöllä todettiin viime lokakuussa lastenreuma. Anopillani on nivelreuma, miehen siskolla psorireuma.. Kyllä tuo lapsen reuma on niin ikävä juttu ja vaatii paljon sopeutumista koko perheeltä. Nyt just pohditaan sitä, kun tyttö haluais niin kovasti osallistua luisteluun eskarissa...
  10. E

    Mistä teillä mitataan lapsilta kuume?

    otsalta tai korvasta
  11. E

    Mahatautiselle maitoo?

    Mullekin on joskus annettu neuvo, että ripuloivalle ei sais antaa maitoa, mutta kyllä olen viime viikollakin omalle pojalleni antanut maitoa, kun ei tosiaan juuri muuta halunnut. Periaatteessa kuitenkin on tärkeintä että jotain menis..
  12. E

    Te joiden lapsilla ollut rotavirus

    Meillä oli kesällä rota, jolloin poika joutui nesteytykseen osastolle. nyt just tää viikko on sairastettu taas mahatautia, ja kyllä tosi raju on tämäkin tauti. Tosin voihan olla että on nyt jonkun muun viruksen aiheuttama... :x muoks. Poika nyt 1v9kk
  13. E

    Hmm...

    Okei, olen melko uus ja lisäksi blondi.. :ashamed: Täytyy pysytellä tutulla ja turvallisella maaperällä tästedes..
  14. E

    Hmm...

    :ashamed: :o
  15. E

    jouluherkku

    Toiseen ketjuun just kirjoitin tän, eli äsken just vein pakastimeen jäädykkeen, johon laitoin rahkaa, kermaa, puolukoita, kinuskikastiketta ja piparimurua. Tein tuota jo viime jouluna jälkkäriksi, ja oli hyvää omasta ja sukulaisten mielestä :p
  16. E

    Minkäslaisia makeita herkkuja ja jälkkäreitä teillä on jouluna?

    Just tein pakastimeen jäädykkeen, johon laitoin rahkaa, kermaa, puolukoita, kinuskikastiketta ja piparinmuruja, lisäksi ihan vaan suklaata muutama erilainen rasia :p
  17. E

    Paljonko teki jouluruoka ostokset?

    200-300e on mennyt ja vielä ostamatta tuoreet kasvikset sekä maitoa ja leipää pitää vielä huomenna tai tiistaina hakea. Aattona syödään omalla perheellä 2 aik+ 2lasta ja sitten pyhinä meillä on lisäksi vieraita 6 aikuista ja 2lasta.. Olen tehnyt itse riisi- ja porkkanapiirakat, laatikot...
  18. E

    Minusta ei olekaan kotiäidiksi :(

    Olen huomannut saman minkä joku toinenkin tässä totesi, että tilanteet muuttuu.. Esikoisen, nyt 6v, kanssa mulla oli semmoinen tunne että pää hajoaa, jos en pääse töihin heti äippäloman jälkeen! Nyt toisen lapsen ollessa pieni (1½v) en voisi kuvitellakaan vielä palaavani töihin ja olenkin anonut...
  19. E

    kotihoidontukiasiaa....

    Joo, kotihoidon tukea saa KAIKKI joiden alle 3v lapsi ei ole kunnallisessa päivähoidossa. Meillä molemmat vanhemmat töissä ja lapsen hoito järjestyi muuten, jolloin saatiin kotihoidon tuki, tosin ihan vaan se hoitoraha, ei hoitolisää.

Yhteistyössä