Hakutulokset

  1. wiivi84

    Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

    Saaks olla itestään ylpee?? saako saako :D B) :saint: http://winnie84.vuodatus.net/
  2. wiivi84

    allerginen vauva? apuja!

    Kuinka ne suostu tollasta testaamaan, meille sanoivat että vasta joskus 2 vuotiaana voidaan testit tehä niin että ovat luotettavia..siihen asti pitäis vaan välttää
  3. wiivi84

    allerginen vauva? apuja!

    meil epäillään kanssa kananmuna allergiaa tolla nuorimalla ( en kyl imetä ) mutta nyt ei saa kuulemma antaa edes sellaista ruokaa jossa lukee että saattaa sisältää hiukan kananmunaa. meillä tuli ihottumaa suun ympärille ja vähän poskiin, mutta myös vaippa-alueelle. nyt poika on siirtynyt...
  4. wiivi84

    Voi hemmetti!!

    Uskaltaiskohan ajaa tonne mutsille asti (n. 17km ) jättää lapset sinne ja käydä pankissa ja mennä mutsille odottelemaan että mies tulis kotii ni pääsisivät takasin ainaki istuimissa
  5. wiivi84

    Voi hemmetti!!

    naapuritaloissa kellään ei oo lapsia.. ( ovat vanhuksia melkein kaikki ) matkaa olis 11km..
  6. wiivi84

    Voi hemmetti!!

    mies on tuolla päälle 100km päässä, enkä ees saa ketään kattomaan noita. :(
  7. wiivi84

    Voi hemmetti!!

    no kun meillä ei ole kahta autoa, piti mennä tuolla kaverin autolla joka on tossa meijän pihassa , kun ostivat uuden ja tuo toinen odottaa myyntiä.
  8. wiivi84

    Voi hemmetti!!

    just vastasin tonne että meillä menee aamulla kaks bussia keskustaan, toinen 7.00 ja toinen 8.00 ja takas pääsee 16.00 tai 17.00
  9. wiivi84

    Voi hemmetti!!

    voisin mennäkki jos täällä nyt kulkis semmonen useammin ku kaks kertaa päivässä
  10. wiivi84

    Voi hemmetti!!

    muuten hyvä mut täytyy saada toi 1v siihen kaukaloon...
  11. wiivi84

    Voi hemmetti!!

    Mies unohti ottaa aamulla 6vuotiaan korokkeen ja 2vuotiaan istuimen pois autosta ennen ku lähti. Mun on tänään pakko päästä pankkii ja mies tulee vasta illalla... Nytkö tää 13 päivän epäonni jo alko.. Mitä hittoo mä nyt teen?! mulla ei oo nyt kotona ku toi 1v:n kaukalo.. voi prkl...
  12. wiivi84

    Phuket!Kuka käynyt??

    No onhan se nyt kalliimpi , mutta tuntuuko se meidän kukkarossa, vai thaimaalaisten. tää vähän riippuu ihmisestä..mun mielestä se nyt ei niin kallista ollu ettenkö voisi käydä..miehen mielestä taas on tosi kallista. pattayalla voisin käydä piipahtamassa mutta en viettäis siellä lomaani...
  13. wiivi84

    Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

    http://winnie84.vuodatus.net/blog/2604661 Kitty laukku pikkuneidille.. Kityn meinaan vielä purkaa kun oli niin kauhee :ashamed:
  14. wiivi84

    Millaisella ikäerolla teillä pikkukolmonen?

    meijän esikko oli tähän päivään asti kotona, tänään lähti siis eskariin..silloin ku toinen synty..poika oli silloin 4v niin päiväkodissa yrittivät saada minut pitämään pojan päiväkodissa,mutta mun mielestä ei ollu järkeä siihen ku kuitenki itse olin kotona
  15. wiivi84

    Viikon kirppissaldo 130 ?

    Mä oisin todella tyytyväinen tohon summaan koska mä laitan tavarat kirppikselle jotta vois kierrättää ja ehkä saada pikkasen rahaa jotta voi sitten ostaa lapsille jotain "uutta" ja koska viimesin kirppismyynnistä tuli vain muutama euro voittoa en jaksa nähdä sitä hinnoittelu vaivaa ni menee...
  16. wiivi84

    Onko kukaan myynyt kirpalla niin ettei käteen ole jäänyt ylimääräistä?

    taisin saada muutaman euron voittoa, vaikka kalleimmat tuotteet tais olla 5?, mutta siihen saatto olla syynä se että kirppis joutui lopettamaan ja oli silloin enää viimestä viikkoa auki
  17. wiivi84

    Millaisella ikäerolla teillä pikkukolmonen?

    esikoinen täytti 5v, toinen 1v1kk kun kolmas tuli
  18. wiivi84

    Muistaaks kukaan sitä tissitestiä? :D

    koskaan ei oo ollu niin pienet rinnat että ois kynä tippunu..toi painovoima on sen verta kummallinen
  19. wiivi84

    kertokaas nyt se että

    tai et näytät ihan kivalta, whatafuck :/
  20. wiivi84

    kertokaas nyt se että

    kehut voi olla jopa häkellyttäviä ja vetää sanattomaksi ja ensin ei edes kerkeä tajuamaan koko juttua, mutta loppupeleissä siitä kuitenkin tulee hyvä olo ... tai sitten sitä saattaa jäädä myös miettimään oliko kehu oikeasti kehu vai "vittuilua"

Yhteistyössä