Hakutulokset

  1. K

    marraskuussa, minne????

    Ollaan lähdössä koko perhe marraskuussa lomalle, paikka on vielä avoin. Olen mietinyt et pitäis olla rantaa ja kaupunkia. Ja tietty LÄMMINTÄ :) Antakaa vinkkejä! Kanarialla ollan käyty Teneriffalla ja Gran Canarialla.
  2. K

    **LOKAMASUT LOKAKUUSSA VOL 2!!!***********

    24.10 klo 00.08 syntyi pikkuinen tytön tyllerö. 3810g ja 49cm. Raskausviikkoja oli 40+6. Synnytys oli helppo ja nopea. Kesto oli 4,5 tuntia, ponnistusvaihe 3 minuuttia. Minispinaali oli kuin taivaanlahja :) . Eilen kotiuduttiin ja nyt opetellaan uudelleen vauvanhoitoa. Ihanaa tämä on. Tyttö on...
  3. K

    **LOKAMASUT LOKAKUUSSA VOL 2!!!***********

    Ei ole supparit loppunu, mietin just et jokohan kohta pitäis soittaa isäntä töistä... Lapset lähtee nyt hoitopaikkaan, kyllä mä alan olla jo varma et kyllä tää viimeistään yöllä syntyy :D Tihentyny supparit ei ole, mutta kipua on tullu hurjasti lisää. Ihan sika kipeitä alkaa jo olla, kääk...
  4. K

    **LOKAMASUT LOKAKUUSSA VOL 2!!!***********

    kiitos tuutilulla ihanista kukista :)
  5. K

    **LOKAMASUT LOKAKUUSSA VOL 2!!!***********

    Oi, mä ihan unohdin onnitella sinua piippu , onnea :flower: . Paljonko muuten tuli mittariin?? mulla 29v t:kinuskikissa
  6. K

    **LOKAMASUT LOKAKUUSSA VOL 2!!!***********

    Piippu Joo-o, kyllä mullakin on tänään syntymäpäivä ja alkaa näyttää siltä että saadaan vauvan kanssa yhteinen juhlapäivä :) sen verran kipeitä suppareita ja aikas tiheeseen, 10-15 min välein. nyt vaan kaikki sormet ristissä, ettei ne lopu, vaikka kummalta tuntus et enää tässä vaiheessa...
  7. K

    **LOKAMASUT LOKAKUUSSA VOL 2!!!***********

    Huomenta! Onnea kaikille vauvan saanneille!!!! Eilen kävin neuvolassa, soitettiin synnärille ja huomisella keskiviikolle laitettiin aika sit et menen käynnistykseen. Ei yhtään huvita tuo käynnistys, kun viimeksikin kun käynnistettiin niin poika syntyi vasta 3vrk:n päästä ekan tabletin...
  8. K

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Täälläkin kipeitä suppareita edelleen aika ajoin ja hirveet toiveet synnytyksen käynnistymisestä... Huomenna menen sinne neuvolaan, pyydän kyllä terkkaa tarkastamaan tilanteen, viimeksi torstaina oli reilusti sormelle auki, mulla paikat alkoi aukenemaan jo viikolla 32, silloin olinkin pari...
  9. K

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Minä tuolla alkupuolella aika paljonkin kirjoittelin, mutta se vaan sitten jotenkin jäi :ashamed: ja nyt viimeiset kaksi kuukautta olen ollut nettipimennossa. Oli muutto ja nettiyhteys poikki. Täällähän on jo paljon vauvoja syntynyt, mutta johan se onkin lokakuu pitkällä :) Oikein...
  10. K

    ***LOKAMASSUT HEINÄKUUSSA*****

    Täällä on ollu niin pajon asiaa aiheesta niin laitetaampa ylös mikä on kenenkin mielestä ihanin vaatekappale pakkauksessa :) Mun mielestä se vihreevalkoraidallinen kietaisubody :)
  11. K

    ***LOKAMASSUT HEINÄKUUSSA*****

    Hei pitkästä aikaa :) Täällä kaikki mennyt hyvin, neuvolassa kävin viime torstaina. silloin oli viikkoja tasan 26 ja kohdunpohjan korkeus oli 20 eli alakäyrän alapuolella (inasen, mutta kumminkin..) Mitähän se meinaa. voiko se olla vaikka jos kohtu on taakse päin kallellaan? Mulla on...
  12. K

    Mitä julkkista itse muistutat?

    Satu Silvon näköiseksi on mua sanottu muutaman kerran.
  13. K

    ***LOKAMASSUT KESÄKUUSSA*****

    Voi Kultsu, olen niin pahoillani. Voimia. Tuisku ihmettelit lääkärineuvolan puuttumista. Mullakaan ei ole vielä ollut ja ensimmäinen määrättiin vasta tuonne elokuulle, olikohan 9.8. Ja tässäkin kohtaa terkka kysyi että tarviiko sun käydä lääkärissä ja mä siihen et voishan tuota käydä.. Ja...
  14. K

    ***LOKAMASSUT KESÄKUUSSA*****

    Kuinka moni käy hampaat tarkistuttamassa tässä raskauden aikana? Mä kans kammoon sitä niin tulee vaan siirrettyä ja siirrettyä....
  15. K

    ***LOKAMASSUT KESÄKUUSSA*****

    Kultsulle näin alkuun, mukavaa kuulla että hyviäkin uutisia olette saanu, tsemppiä jatkoon!! Meillä oli eilen rakenneultra ja kaikki sielä massussa näytti olevan kunnossa. painoa pienellä oli 375g. Vaavi nukkui koko ajan, vähän harmi, olisi kiva ollut katsella sitä viuhtomista :) ja kasvot...
  16. K

    ***LOKAMASSUT KESÄKUUSSA*****

    Hei vaan kaikki! ompas täällä sivut muuttunu viime käynnistä :) Mistä muuten löytää suoraan "omat viestit" niin ku entisessä mallissa, onko sellasta enää, mä en hoksannu.. Siis ne joihin on itse kirjoittanu. Kultsux3 voimia sinulle!! Minulla tuleekin nyt kuuden viikon väli neuvola...
  17. K

    ** LOKAMASSUT ** toukokuussa

    Tuosta äitiyspakkauksesta vielä. Mäkin tykkään kovasti tuosta tämän vuoden väriskaalasta. Mutta milloin sen saa?? Neuvolassahan ne kelan laput täytetään, mut onko kellään tietoo ajankohdasta? Mä olen pakkauksen sillon vuonna 2000 ottanu, mut enhän mä niin vanhoja enää jaksa muistaa :)
  18. K

    ** LOKAMASSUT ** toukokuussa

    Hei vaan kaikille! Tänään siirsin rakenneultra aikaa, kun mua lakoi niin kamalasti harmittamaan kun mies ei olisi päässyt mukaan töiden takia, se on nyt 6.6, viisi päivää myöhemmin kuin aluksi piti olla, mutta sopivilla viikoilla viellä silloinkin:) Liikkeet massussa voimistuu päivä päivältä...
  19. K

    ** LOKAMASSUT ** toukokuussa

    Onko kellään tietoa, et millon se uus äitiyspakkaus tulee? Ois niin kiva vaan jo nähdä ne kuvat kelan sivuilla? Mä oon viikon verran tuntenu sillon tällön pientä kutittelua massussa, mutta eilen sit alkoi liikkeet tuntua oikein rytinällä, ihan potkuja :) Oijoi kun oli ihanaa vaan maata hiljaa...
  20. K

    ** LOKAMASSUT ** toukokuussa

    Meille on ostettu Dorjan merkkiset yhdistelmävaunut vuona 2000 esikoiselle. Todella tilava koppa osa. Ei hankita uusia, kun vaunuosakin on kumminkin kuin uusi, eihän se millään kerkee kulumaan kahdella, istuin osa on kyllä kulunu, mut ... Miehelle puhuin uusista vaunuista, arvatkaa riemastuko...

Yhteistyössä