Hakutulokset

  1. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Chevanne: pistä mulle yksityisviestillä nimesi ja jotain muita tietoja miten bongaan sinut facebookista jos saman nimisiä on paljon niin pistän sulle kaveripyynnön ja sitä kautta pääset facebookin murusiin. Sonsku 25+5 ja huomenna taas kontrolli. Toivottavasti saan jatkaa kotona makoilua...
  2. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Pööppis, täällähän minä ja tänään poksahti 24 viikkoa täyteen. Eilen kävin kontrollissa, tilanne suht ennallaan, paineessa antaa kohdunkaula enemmän periksi. Makuuhoitoa kotona edelleen, olisin "päässyt" osastollekin, mutta koska tilanne on pysynyt samana (suljettua kanavaa 16-23mm, paineessa...
  3. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    KUKKULUURUU! Täällä taas yksi etappi ylitetty eilen eli rv 23 tuli täyteen ja sehän tietää sitä, että jos synnytys alkaa minut siirretään yliopstolliseen sairaalaan tampereelle täältä kahdesta ja vauvan pelastamiseksi aletaan tehdä jo jotain jos syntyy hyväkuntoisena. Rv 24 on sitte se...
  4. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    [B]Peräruiskeesta[/B Otan ilman muuta jos kerkiän ja tarvetta on, mutta onneks mun maailma ei paskaankaan kaadu, eikä varmasti kätilökään =) Sen verran verran työkseni olen paskaa pessyt, että se on ammattilaiselle kun pala kakkua kahvipöydässä :laugh: Ja olen mä joskus synnytyspöydälle sontinut...
  5. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Kengu: Paljonko sulla sokrut olleet? Mähän kärähdin rasituksesta jo rv 11 kahdesta arvosta (4,9, 10, 8,8). Siitä saakka mittaillu sokereita ja nyt tän vuodelevon myötä alkaa rajat koko ajan vaan häämöttämään. Kotimittauksilla oli paastot aiemmin 3,9-4,2 ja nyt ne menee 4,9 -5,3. Ennen...
  6. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Nyt pitäis kaveripyynnöt ryhmään olla matkalla kaikille ketkä on minulle nimensä laittaneet. JOS jostain syystä et ole ryhmään vielä päässyt niin pistä viestiä uudestaan! Täällä siis eillisestä kontrollista kohtuullisen hyvät uutiset saatu ja kotona makoilu saa jatkua. Suljettua kanavaa...
  7. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    "yleisön" pyynnöstä facebook ryhmä on nyt täysin salainen, eli mukaan haluajat laittakaa minulle yv:nä oikea nimennä ja ja jos teittejä on tusinan verran saman nimisiä niin jotain tunnistetietoja profiilikuvasta niin osaan kutsua oiekan henkilön. Periaatteessahan mä päivystän koneella...
  8. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Omalle seinälleni ei ainakaan tullut mitään tietoa ryhmästä ja tsekkasin vielä haileyn profiilin enkä mistään löytänyt merkintää, että hän olisi ryhmään liittynyt. Toki jos osaa tuon ryhmän etsiä niin silloin näkee ketä sen jäsenenä on. Ei ole ongelma minulle tietysti tehdä listasta...
  9. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Vaihdoin ryhmän statukseksi suljettu, koska salaisen ryhmän kasaaminen kaverilistan ulkopuolisista menee himppasen hankalaksi, sillä mun tarvitsis liittää jokainen ryhmään haluaja ensin omalle kaveri listalle. Eli nyt löytyy tuolla maaliskuun muruset 2012 nimellä ryhmä joten...
  10. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Nyt on salainen FB ryhmä pystyssä osoitteessa https://www.facebook.com/groups/256705927714919/ Sonsku
  11. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    En Pysty luomaan FB:hen ryhmää kun ei ole kaverilistalla ketään ketä kutsua? Eli jos oikein ymmärsin niin pitäs olla ainakin yks kenet pyytää mukaan ryhmää luodessaan ja loput voi sitten liittyä *liity* painikkeen kautta. Jos halukuuttaa fb ryhmään on niin pistäkää joku nimenne yv:nä niin kutsun...
  12. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Mä yritän perehtyä just täysin salaisen FB ryhmän luomiseen. Mut ihan ei taas nämä raskauden turvottamat aivot meinaa FB:n kaikkea logiikkaa ymmärtää =)
  13. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Suljettuun ryhmään liityn heti! Mä en ihan kauheesti näistä kaikille avoimista palstoista perusta ja monet, vähänkään henkilökohtaisemmat jutut jää kirjoittamatta. Meikäläinen kun on tämän laumansa ja ongelmiensa kanssa melko helposti tunnistettavissa ja pelkkää liipalaapaa ei jaksa kirjotella...
  14. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Kauheesti ootte kirjotellu =) Lukemassa käyn useinkin, mutta en vaan saa kommentoitua vaikka aikaa olisikin. Tosin tämä minun makuuasento pääalaspäin + miniläppäri yhdistelmä ei tee kirjoittamisesta kovin helppoa. Isolla läppärillä olis kiva kirjoitella, mutta kun se painaa massua ikävästi...
  15. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Kuulumisia vissiin teillekin kirjoiteltava. Täällä ollaan totaalisessa vuodelevossa trendiksessä (pää alaspäin tai jalat ylöspäin, kuin nyt haluaa asiaa ajatella) makaamassa =( Kotona saan vielä maata kun ei ole usppareita eikä mitään muutakaan mitä osastolla hoitaisivat. Viikkoja täytyy siis...
  16. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Maruli: Nestetys on hyvä konsti suppareihin. Sairaalassakin ensimmäinen toimenpide on aina nesteyttää ja PALJON! Jos reilusta juomisesta ja levosta huolimatta olo on pinkeä niin mars neuvolaan/lääkärille. Voi olla pissatulehdus, emätintulehdus tms joka kiusii ja aiheuttaa suppareita. Eli kyllä...
  17. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Kengumamma: meidät voi varmaan laskea jopa pienituloisiksi ja mitään uutta ja kallista tuskin tullaan ostamaan. Minä olen yhden tyttären omaishoitajana ja mies on tavan duunari niin ei näillä tuloilla 7 hengen, kohta 8 perhettä kovin leveästi elätetä. Mä ostan paljon käytettyä ja tuunaan...
  18. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Kina: Voimia tulevaan! Itse saattohoitoja työkseni tehneenä sanoisin, että muista huolehtia myös itsestäsi! Päivystykseen äitipolille jouduin eilen hakeutuman kun alkoi värkki haista edellis kesän sillipurkille = bakteerivaginoosi ja streptokokki-b. Odotettavissahan se oli, että lankojen...
  19. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Lokakuinen tervehdys täältäkin. Olosuhteisiin nähden vointi on ok. Viimeksi maanantaina kävin polilla ja kaikki oli ok ja seuraava kontrolli olisikin vasta 4 viikon päästä ja samalla olis rakenneultra. Mun mielenterveydelle tuo 4 vkoa on liian pitkä aika just näillä edellisen raskauden...
  20. S

    Älä äiti itke

    Piti tulla tähän aloittamaani pinoon kertomaan kuulumisia. Noista helmikuisista synkistä tapahtumista on nyt lähes 7kk aikaa ja pitkä sekä kivinen oli kevät ja kesä. Heinäkuussa sain pientä toivoa tulevasta kun testiin tuli plussa. raskaus on nyt edennyt viikoilla 15+5 ja kaksi viikkoa...

Yhteistyössä