Hakutulokset

  1. helsuu

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä dpo22 menossa ja huomenna aamulla testin teen. Menkkoja ei näy vaikka on muutamana päivänä ollut olo että nyt ne alkaa o_O dpo6 päivästä asti juilinut alavatsaa enemmän ja vähemmän.. Sen jälkeen tullut närästystä, tissien tai enimmäkseen nännien nipistelyä ja kipuilua, pari kertaa melkein...
  2. helsuu

    Me kuulemma tapetaan meidän vauva...

    Meillä on 1 lapsi ja en kyllä harkinnu etes sillon odotusaikana meneväni valmennukseen ja ihan hyvin tuo synnytys meni ei mitään ongelmia ollu :D
  3. helsuu

    Kumpi rotu mielestästi parempi lapsiperheeseen, suomenlapinkoira vai keeshond?

    Suomenlapinkoira on varmasti hyvä lapsiperheeseen (mutta kaikilla koirilla on oma luonne ja koirakinhan on vain eläin).. Meillä itellä on Rottweiler(60kg) ja Saksanpaimen mix(30kg) ja niiden 3 pentua, kaikki tulee hyvin toimeen tytön(6kk) kanssa..Välillä tuntuu että tuo rottweiler ei aina...
  4. helsuu

    G: Voisitko elää onnellista elämää sossupummina?

    Niinku moni jo on sanonukkin ni ei se raha tee onnelliseks.. Oon nyt varmaan kauhee ku oon tuommone "sossupummi" ja oon erittäin onnellinen. En mie tarvii rahaa mihinkää muuhun ku ruokaan ja muihin perus elämiseen tarvittaviin juttuihin, ja oon kiitollinen siitä että sukulaiset on auttanu...
  5. helsuu

    millaiselle ihmiselle sopii koiraksi amstaff tai pitbull?

    pakko kysyä nytte ku löysin tälläsen keskustelun pitbulleista.. elikkä yks kaveri sano että pitbull EI ole laumakoira eli ei sais olla yhtään koiraa jos pibullin meinaa ottaa.. onko joku rodusta tietävä samaa mieltä? :o ihmetytti vaan että ei muka voi ottaa pitbullia jos on kaks koiraa ennestään :/
  6. helsuu

    saako zalandosta laskulle vaikka luottotiedot oie mennyt?

    ..Ite tilasin zalandolta ja sieltä kesti aika pitkään tullessa :D et kannattaa vaa malttaa..
  7. helsuu

    Nyt saa haukkua lyttyyn: Meillä taapero juo kahvia!!

    miks kaikki kirjottelee että annatko kaljaa,viina ymsyms? :D miten moni teistä vetää kännit kahvilla? ehkä PIKKASEN eri asia on kahvin antaminen ku alkoholijuomien :DD nyt se äly käteen.. on nuo omatki vanhemmat antanu miun juoda jostain 2-4 vuotiaasta kahvia ja juon vielä tänäkin päivänä :)
  8. helsuu

    Mitä teillä kuuluu aaton kylmään/ alkupalapöytään? Tai mitä muuta teillä syödään kuin perinteisen laatikot ja kinkku?

    no meillä kotona ei silleen syödä mitään, mut mennään miun vanhempian luo ja siellä on tarjolla perus jouluruokia: kinkku, rosollia, karjalanpaistia, ite tehtyjä piirakoita, lanttu ja porkkana laatikkoa, hernemaissipaprika sekotusta ja keitettyjä perunoita... ja jälkiruoaksi riisipuuroa...
  9. helsuu

    Katsoiko eilen joku Tuhkimotarinoita kakkoselta?

    yle areenasta löytyy kaikki tuhkimotarinat
  10. helsuu

    Siis mua niin ärsyttää ja ihmetyttää tää kaverin touhu!

    (Tarkoitettu tuolle yhdelle vierailijalle joka alkoi avautumaan siitä miten pitkään olen äitinä ollu!) Kannattasko sisäistää tuo miun teksti ennen ku alat mitään sanomaan??? Tuossa nimenomaan tarkotin tuota että ei se ikä tee huonoo vanhempaa ja mitä sitten vaikka en ookkaan ollu pitkään äiti...
  11. helsuu

    kuinka monella saksanpaimenkoira lapsiperheessä

    Meillä on 1,2v narttu sakemanni mix ja 10kk rottweiler uros.. ei ongelmia :D
  12. helsuu

    Lemmikin omistajat: Millaisia perheitä teillä on?

    Meillä on pieni perhe mie, mies, n. 3kk tyttö, rottweiler, saksanpaimen mix, 4 kissaa ja 2 undulaattii. Rauhallista yhteis eloa.. lemmikit antaa tytön olla rauhassa ei mitään ongelmia :)
  13. helsuu

    Suositelkaa koirarotua!

    Rottweiler.. ihana lupsakka, mutta tarvittaessa suojelee perhettään :) meillä kohta 3kk tyttö eikä koira oo moksiskaan ja antaa tytön olla rauhassa..
  14. helsuu

    Paljonko teidän mielestänne ois ihannepaino 170cm pitkälle...

    Seon paras paino missä pystyy olemaan ja elämään normaalii elämää, ei oo mitään ihanne painoja!!
  15. helsuu

    onko tää opettajan toiminta enään laillistakaan?

    meillä opettaja sano vaa peskää jalat tunnin jälkeen jos piti paljain jaloin olla tunnilla.. mut kyllä aika moni kainalot, niskan ja naaman pesi tunnin jälkeen.ei opettaja ollu vahtimassa
  16. helsuu

    Jätin yhdet kaveripirskeet väliin ja loppuvuodesta en ole saanut kutsuja enää yksiinkään :(

    hmm.. miulla on aina ollu näin että ei oo kuhuttu mihinkään bilettää, ei synttäreille eikä mitään ei edes kylille aikaa viettämään :/ kaipa sitä sitte on nii p*askaa seuraa että ketää ei kiinnosta.. ja lapsen tulo ei liity mitenkää tähän.. ala-asteen aikana sain vaa 2 synttäreille kutsun ja...
  17. helsuu

    Siis mua niin ärsyttää ja ihmetyttää tää kaverin touhu!

    Millä perusteella just NUORET VANHEMMAT vois olla kyseessä?? alkaa jo oikeesti suoraan sanottuna v****aa ku aina jos joku kohtelee lastansa tuolleen nii on heti nuori äiti tai isä kyseessä.. ihan hyvin voi olla vaikka joku 40vuotiaat vanhemmat mitkä kohtelee noin. Ite oon just täyttäny 18v...
  18. helsuu

    Kuinka nopeasti ootte olleet lähtöpainossanne synnytyksen jälkeen?

    3kg tuli painoo lisää raskauden aikana ja heti synnytyksen jälkeen lähti pois semmone 5kg :D
  19. helsuu

    Oletteko saaneet sairaalassa kahvit synnytyksen jälkeen sinulle ja miehelle?

    Joensuun keskussairaalassa saatiin miehen kanssa kahvit, sämpylät, jogurttia, pullat, limpparia, ja sit jotai shamppanjan tyylistä shamppanjalaseista :)
  20. helsuu

    Raivona anopille, ehdotti lapselle piiskaa

    hohhoijjaa.. on meijänki vanhemmat sanonu että antaa selkäsaunaa jos ei uskota jotain, mut eipä oo antanu tähän päivään menessä kenellekkään. ja miten se piiskan antaminen auttaa johonki 15 vuotiaaseen, luulis jo että sen ikäne osais käyttää omaa päätänsä ja päättä ite asioistaan mitä tekee ja...

Yhteistyössä