Hakutulokset

  1. katjuza

    Nyt tein minäkin sitten blogilleni omat sivut Facebookiin

    http://fi-fi.facebook.com/pages/Espoo-Finland/KakkuKatri/143146642370271?v=wall Tervetuloa kurkistelemaan kakkujani ;) Hiukan tuntu ensin hassulta laittaa kuvat sinnekin samoista kakuista mitkä blogissakin on, mutta useat kaverit naamakirjassa on sitä pyytäneet ja mieluummin sitä kautta...
  2. katjuza

    Jos kaipaatte raikasta kakuntäytetttä niin....

    Niin suosittelen tekemään Caipirinhamoussea. Ai että kun on tautisen hyvää :p Siihen kun laittaa vielä tuoreita mansikoita kaveriks niin taitaapa olla paras mahdollinen täyte ;) Ei muuta, piti vaan päästä jakamaan tää makunautinto :D
  3. katjuza

    Jouduin sitten soittamaan miehelle ambulanssin :(

    Oltiin rannalle lähdössä kun miehen selkään yhtäkkiä sattui kovasti. On ollut selkävaivoja pitkään, kulumia, joku välilevyn pullistumakin... Ehdotin jo miehelle että ei lähdettäiskään jos kovin kipeä selkä on. Mies oli toista mieltä mutta parin minuutin kuluttua kipu tuli niin kovana että koko...
  4. katjuza

    Hyviä ideoita miten pääsin HELPOSTI eroon pienistä lasten vaatteista?

    En jaksa kuvata ja laittaa niitä huuto.netiin, sama koskee muitakin kirppispalstoja. Mielellään ne jollekin tyrkkäisin jos joku tulis hakemaan :xmas: , ei siis huvita lähteä niitä raahaamaan mihinkään eikä postittelemaan ympäri maata. Kaikki tutut on käyty läpi, mutta kenelläkään ei ole sen...
  5. katjuza

    Vielä löytyy hyvää asiakaspalvelua

    Olin miehelleni tilaamassa lahjakorttia, mutta myöhään kun olin liikkeellä niin se ei olisi enää ehtinyt varmasti postin kautta, enkä minä työkiireiltäni olisi sitä ehtinyt hakemaan. Harmitti kovasti että lahjaidea meni mönkään. Eilen sitten koin iloisen yllätyksen kun esikoinen soitti mulle...
  6. katjuza

    Saanhan olla iloinen :)

    Kymmenen vuoden kotiäidinura päättyy ensi kuussa :) Hain yhtä ihanaa työpaikkaa, pääsin haastatteluun ja mut valittiinkin. Olin ajatellut olla kotona vielä vuoden, mutta nyt odotan innoissani töihin pääsyä. Hiukka tietysti jännittääkin kun en ole ollut työelämässä piiiiitkään aikaan.
  7. katjuza

    Sain tehdä ihanan kakun :) sisältää kuvia taas

    On ihanaa kun joku pyytää tekemään jotain erilaista kakkua. Ideat rupeaa sinkoilemaan samantien ja kädet syyhyää päästä toteuttamaan ideoita. Tämän kakun kanssa oli taas samoin. Pyydettiin ihan yksinkertaista Nalle Puh kakkua, mutta koska kuulin että 2-vuotias sankari oli ihastellut netistä...
  8. katjuza

    Erilainen lohikakku sis.kuvan

    Lohikakku mielletään yleensä voileipäkakuksi. Tässäpä erilainen versio, eli makea lohikakku. Lohenusitelijalle tehty synttärikakku. Kuvasta puuttuu vielä marsipaaniuistin joka tulee roikkumaan suupieleen. Muoks. tässä vielä lopulliset kuvat
  9. katjuza

    Uusimmat kakuntekeleet tyttöjen synttäreiltä (sis.kuvat) ja kysymystä kakkukuvista

    Toinen tyttö täytti 5v. ja Barbie-kakku oli kaverisynttäreillä. Keijukakku oli tytöillä sukulaissynttäreillä. Huomenna olis vielä toisen tytön kaverisynttärit ja sinne olen tekemässä Anna Abreu-kakun. Osaako joku sanoa noista valmiista kakkuvista voiko niitä laittaa kerman päälle vai...
  10. katjuza

    Onko jollakin muulla ongelmia päästä lukemaan yksityisviestejä?

    Mulla näyttäs tuleen yksäriä, mutta en saa viestisivua auki. Kun klikkaan kirjekuorta niin aukeaa vaan tyhjä sivu. Onko ihan yleinen ongelma vaiko vaan mun ongelma?
  11. katjuza

    Meillä on outo mysteerio täällä kotona...

    vähän väliä kuuluu kännykän piippaus, siis sellanen ääni mikä kuuluu kun akku on lopussa, alkoi jo eilen illalla, sammutin kaikki puhelimet mutta ääni kuuluu edelleen. Ääni tuntuu kuuluvan yhden tason luota, kaikki paikat oon kolunnu läpi jos sieltä löytyis vaikka jonkun meille unohtama puhelin...
  12. katjuza

    Uusin kakun tekeleeni (sis.kuvan) KONTRABASSOKAKKU

    Mä olen niin iloinen että onnistuin toteuttamaan muutaman jutun tähän kakkuun mitä pohdin pitkään ja hartaasti, joten pakkohan tää riemu oli päästä jakamaan jonkun kanssa ;)
  13. katjuza

    Lauri kilpa-autokakku sis. kuvan

    Siskon pojalle tein tälläisen kakun tämän päivän juhliin. Tuon nimikyltin paikkaa vaan vielä pohdin että olisko sille joku parempi paikka vai otanko kokonaan pois vai onko se ihan hyvä noin?
  14. katjuza

    Tarttis hyviä vinkkejä pikeeritiaran kuljetukseen

    Tein pikeeritiaran ja se pitäisi kuljettaa huomenna ristiäisiin. Oma pää lyö tyhjää joten keksikää nyt joku fiksumpi miten ihmeessä saan sen perille ehjänä?
  15. katjuza

    Peppukakku (sis.kuvan)

    Tälläinen takapuolikakku tuli väsättyä siskonmiehelle. Ihan kun olisi pakaraimplantteja asetellu kun yritti kakkupaloista saada oikeanmallisia pakaroita aikaseks :laugh: Että voi olla leipominen hauskaa ;)
  16. katjuza

    AFTER EIGHT suklaa faneille loisto resepti :p

    Nyt kun kaupoissa myydään puoleenkin hintaa joulun suklaita niin tässäpä loistava ohje kaikille After Eight suklaasta pitäville. Aivan sairaan hyvän makusta :p After Eigt leivokset tai kakku 1pötkö Dominoita pikkasen margariinia Murskaa keksit ja sekoita rasva joukkoon. Painele vuoan...
  17. katjuza

    Kokemuksia speltistä

    Eli onko mahdollista että speltti kävisi vaikka ei vehnä kävisikään? Tai kaikkihan on mahdollista, mutta pitääkö välttää myös spelttiä jos on todettu vehnäallergia? Meillä menee tällä hetkellä viljoista riisi ja hirssi. Poika yli vuoden ja pitäisi kaura tai vehnä kokeilla. Tota spelttiä vaan...
  18. katjuza

    Yli 1-vuotiaat, juovatko Neocatea vai Neocate Advancea?

    Meidän poika täytti vuoden ja saatiin sairaalasta uusi resepti tohon Advanceen, sitten selviskin että se on paljon kallimpaa kun pelkkä Neocate, joka ei halpaa sekään. Onko se aina tapana että siirrytään tuohon Advanceen? Olen vaan törmännyt siihen että kaikki lääkäritkään ei tiedä että yli...
  19. katjuza

    Perustinpa sitten kakkublogin.

    Pitkään ollut jo aikeissa perustaa kakkublogi ja vihdoin eilen illalla sain sen aikaseksi, mutta kyllä oon saanu jo monet naurut itseni kanssa, niin tumpelo olen :laugh: . Ehkä jonain päivänä osaan muutakin kun vaan lisätä kuvat ja tekstit, olis kiva muokata sivuja omannäköiseksi mutta mun...
  20. katjuza

    Nopea reaktio Almiron altistuksessa

    Oltiin Almiron pepti altistuksessa jossa pojalle tuli 1ml:stä voimakas reaktio. Sama juttu oli aikasemmin Nutrisoijasta, tosin päästiin 50ml asti. Poika ei ole koskaan maistanutkaan maitoa, siis korviketta taikka muutakaan. Ainoastaan reagoinut rintamaidon kautta ihan pienenä ja prickeistä...

Yhteistyössä