Hakutulokset

  1. D

    Mitä tunteita exää kohtaan?

    uskotko että jutustanne tulis mitään enää? 12 vuotta on niin pitkä aika ettei se varmaan oo "sama" ihminen kuin se jota joskus rakastit..
  2. D

    Mitä tunteita exää kohtaan?

    Mä tunnen tavallaan pientä sääliä..exällä menee aika huonosti. Petti ja valehteli mulle, mutta en osaa enää olla katkera. Jotenkin nykyisen kanssa niin hyvä olla, että tekee pahaa katsoa exän elämää. Ajatuskin siitä että ite ois sen kanssa vielä..huoh! Mut sitten taas hänen hyvät puolet olivat...
  3. D

    Mä oon kyllä jo vähän huolissani parhaasta ystävästäni ja hänen perheestään

    Melkein arvasin että tässä kävisi näin..siis että Ap joko katoaa, eikä kerro enää mitään tai laitta viestii että kaikki olikin ihan ok. Kyl se vaan on niin, että vaikka mikä influenssa ois, niin ensinnäkin lapset pitää ääntä, ja toiseks pitää olla aika julma ihminen ettei tuu ovelle kertomaan...
  4. D

    Olenko raskaana? Onko tämä teistä positiivinen? (kuva)

    näen 2 viivaa, onnea!!:)
  5. D

    Jos joku osaisi sano jotain..

    Nuo pelot ovat varmasti monella tulevalla äidillä.Kyllä se siitä..:) Jos et halua odottaa, ei tarvitse,tee heti aamulla uus testi. Itse taisin tehdä 7..joka päivä piti varmistaa. Koskaan ei tiedä mitä elämässä tapahtuu, mutta itse uskon että jos miettii liikaa negatiivisia juttuja esim. eroa...
  6. D

    Sekundaarinen lapsettomuus?

    meilläkin tokaa raskautta odotettiin 1,5 vuotta. Sain lähetteen lapsettomuusklinikalle. Sillä viikolla kun siellä ois ollut aika, tein positiivisen testin. <3
  7. D

    Mä oon kyllä jo vähän huolissani parhaasta ystävästäni ja hänen perheestään

    Pitäiskö sun nyt kuitenkin soittaa Poliisille ja kysyä mitä tehdä? Soittaminen ei tarkota sitä, että menisivät oven läpi ja tästä koittuis jotain "häpeää" perheelle. Muistelen itse että ystvän veli katos joskus melko samalla tavalla, ja kun poliisille soitettiin, niin he osasivat kertoa että...
  8. D

    Mä oon kyllä jo vähän huolissani parhaasta ystävästäni ja hänen perheestään

    Ja minkä ikäisiä lapset on? jos on päiväkodissa/koulussa niin voisit sinnekin soitella? Ehkä he ei kerro, mutta jos ovat lapset olleet ilmoitamatta poissa niin tekevätkö he sitten ilmoituksen johonkin? Kaikki mahdolliset keinot käyttöön!!
  9. D

    Mä oon kyllä jo vähän huolissani parhaasta ystävästäni ja hänen perheestään

    Mun mielestä kun lapsista on kyse, ei saa ootella..oli sitten kyse mistä vaan. Mielummin turhaan poliisit ovella kuin liian myöhään..
  10. D

    Mä oon kyllä jo vähän huolissani parhaasta ystävästäni ja hänen perheestään

    Tottakai saa ja pitää olla huolissaan! Mua enemmänkin ottaa päähään että pohdit täällä että pitäiskö tehdä jotain, etkä oo ottamassa selvää! Ite menisin miehen työpaikalle ja vaikka heidän kotikuntaan asti selvittämään mistä on kyse. Ja vaikka lapsi ois sairaalassa, niin varmasti he avaavat...
  11. D

    Esitelkää itsenne!:)

    ghj
  12. D

    Mä oon kyllä jo vähän huolissani parhaasta ystävästäni ja hänen perheestään

    Kirjotit että parhaasta ystävästäsi? Etkö muka tiedä parhaan ystävän äidin nimeä tai sisarusten ??
  13. D

    Koskettavimmat elokuvat?

    Kiitos! Tossa onkin muutama mitä on pitänyt kattoo, mutten ole koskaan muistannut kun on tarvinnut. Taidan kirjottaa ne heti ylös!:)
  14. D

    Mitä tekisitte

    No mä kävisin pankissa avaamassa jonkun säästötilin, mihin siirtäisin joka kuukausi vaikka 5 euroa hätätilanteita varten! Ja jos lapsilla ei ois ruokaa, niin pyytäisin vaikka naapurilta ruokaa tai menisin kerjäämään. Omasta mielestäni työssäkäyvän vanhemman lapsen ei kuuluis olla nälissään! (ei...
  15. D

    Koskettavimmat elokuvat?

    Mitä ois semmosia oikeesti koskettavia, ehkä traagisia elokuvia? Enkä tarvii mitään romanttista tai titanicin tyylisiä. Esim. sovinto( siis tää ruotsalainen) oli aika hyvä..jotain sen tyylistä. Kiitos !:)
  16. D

    Facebookin kuvien kehuminen

    Kauniita kuvia siellä on kyllä, ja ei koskaan oo huono juttu kehua ihmistä. Mut jos minua alettais yks kaks kehuu kauhean seksikkääksi, ja jäätävän kauniiksi yms. kuvassa jossa silmäpussit roikkuu, ja näkyy että oon väsynyt yms. Niin ottaisin sen vähän niinku vittuiluna..:). Riittäis kun sanois...
  17. D

    Facebookin kuvien kehuminen

    Mä oon miettinyt, että kun joitain kuvia tyyppejä kehutaan kauheesti kauniiksi, upeiksi yms. facebookissa. Semmosia jotka ei mielestäni mitään kauhean kauniita oo, ja välillä kun tuntuu menevän aika överiksi, niin tuli mieleen että kehutteko te vähän "liioitelusti"? Vähän turha aihe, anteeksi..:D
  18. D

    Esto facebookissa

    Ja jos poistat eston, niin et voi vuorokauteen laittaa uudestaan. Ja jos estätä jonkun kaverin, niin tämä kaveri myös poistuu kavereistasi. ELi sitten kun haluat poistaa eston, sinun on lisättävä hänet uudestaan kaveriksi, jos näin haluat.
  19. D

    Esto facebookissa

    Jos teillä on yhteisiä tuttuja niin voi tajuta. Esim. jos sä tykkäät tän yhteisen tutun tilapäivityksestä, niin tälle estetylle näkyy että 1 tykkää, mutta kun hän katsoo että kuka, niin siellä lukee että "ei kukaan tykkää tästä". Nim. minut on blokattu:D.
  20. D

    Miten olette päässeet eroon narsistisesta exästä?

    Kannattaa ehdottomasti liittyä tukiryhmään ja muistaa, että tuommoinen ihminen ei koskaan oikeesti muutu. Hän saattaa "hakea apua", olla täysin erilainen jopa parikin vuotta, mutta loppujen lopuksi sama tyyppi. Eli hae "oikeista" paikoista asiasta enemmän tietoa ja ole varovainen. Todella...

Yhteistyössä