Hakutulokset

  1. L

    <3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

    Kirjoitanpa tännekin, jos joukkoon mahtuu? Taidan kovasti tarvita juttuseuraa...:ashamed::rolleyes: Odottelen kolmatta 20.8.12 syntyväksi eli Emminin kanssa samoissa ajoissa ollaan?! Itsekin olen tehnyt "muutaman" ylimääräisen testin ja en oikein vieläkään usko todeksi tätä raskautta...
  2. L

    ~elokuun epelit 2012~

    Täällä on vilkkaasti keskusteltu ruuista. Mietin itse pitäisikö paljastaa raskaus joulupöydässä niin olisi vähän helpompaa. Miehen perheessä on tapana syödä jouluna todella paljon kaikkea kiellettyä eli graaveja kaloja ja eri mätejä jne. ja multa menisi kyllä koko alkupalatilanne ihan ohi...
  3. L

    ~elokuun epelit 2012~

    Heippa! Plussasin viikko sitten ja olen ollut ihan orpona kun helistimen keskustelupalstat ovat edelleen kiinni, siellä olen kirjoitellut tähän asti. Nyt löysin tänne :) Kolmatta odottelen, la olisi 20.08. ja sairaalana Hys. Ikää mulla on nyt 32. Anile83 mietit imettämistä. Mä olen...
  4. L

    Oireet ennen positiivista testiä

    Plussasin n. viikko sitten. Odotan kolmatta ja luulin myös jääkeijun tavoin tunnistavani jo oireet... Olen odottanut tätä plussaa kesästä lähtien ja tuntenut milloin mitäkin raskausoireita joka kierrossa. Luulen että olenkin sekoittanut pms-oireet ja raskausoireet keskenään... Eka...

Yhteistyössä