Hakutulokset

  1. H

    pitääkö äidin hakea lapsi heti pois isält, kun lapsi soittaa itkien että säikähti isän ja äitipuolen hetkellistä riitaa?

    Tottakai lapsi pelkää jos isä käyttäytyy kireästi jo alunperin, ehkä on koko illan ollut ärtyisä, sitten sinä vielä lisäät vettä myllyyn ja alat moittimaan räjähdysherkkää ihmistä. Itsekin olet kenties väsynyt ja tympääntynyt mieheen, joka ei tunnu kuuntelevan tai välittävän, ja mahdollisesti...
  2. H

    Mikä avuksi maksaläiskiin?

    Kokeile kurkumasta ja maidosta tehtyä kasvonaamiota + sitruunamehua. how to LIGHTEN your SKIN easily and NATURALLY with TURMERIC and LEMON - Vintagious - YouTube
  3. H

    Naisen löytäminen

    Mä oon aikalailla samoilla linjoilla tässä. Tosiasia on, että kaikissa ihmisissä on vikoja, niin miehissä kuin naisissa. Ehkä netissä se korostuu entisestään, koska siellä joutuu arvioimaan pelkkiä ominaisuuksia, ei näe sitä ihmistä kokonaisuutena. Uskoisin, että tosi moni mies tai nainen, joka...
  4. H

    Onko hyväksyttävää kostaa pettäminen?

    Fyysisellä väkivallalla kostaminen taas ei olisi mun silmissä hyväksyttävää, ei myöskään esim. toisen korvaamattoman omaisuuden tuhoaminen tai vaikkapa yksityisasioiden levittely. En tiedä miksi. Ehkä siinä on se ajatus, että omalla kehollaan on oikeus tehdä mitä haluaa, mutta toiseen ihmiseen...
  5. H

    Onko hyväksyttävää kostaa pettäminen?

    Mä hyväksyisin kostopettämisen, ja itse varmasti ainakin harkitsisin sellaista jos tulisi tarvetta. Jos koko suhde olisi viittä vaille kuollut niin varmaan sitten eroaisin. Mutta jos pettäminen tekisi tosi kipeää ja varsinkin jos tuntuisi että mies ei edes tajua kuinka pahoin on loukannut...
  6. H

    uskoton puoliso, perhe, ero, lähtenyt nyt perheen rikkoja?

    Kyllä mun mielestä lapsille pitäisi jotain selittää. Ei tietenkään pettämisistä tarvi kertoa, mutta jotenkin perustella oma päätös. Kauhea ajatella, että lapsi esim. alkaa syyttää itseään vanhempien erosta, kun ei keksi mitä muutakaan äiti voisi salailla. Ihailen sitä että eronnut vanhempi ei...
  7. H

    Mikä näistä neljästä eri ruskean sävyisestä SILMÄSTÄ on susta kauneimman värinen?

    Ylävasen on tosi kaunis, mutta ehkä sen tekee tuo tumma reunus. Miksikä tuon värisiä oikein kutsutaan? Mulle on jäänyt vähän epäselväksi nämä ruskeiden silmien nimitykset.
  8. H

    DKNY Be Delicious , kuinkas vahvoja ovat?

    Mielestäni melko mietoja. Varmaan sopii ihan kaiken ikäisille, mutta ei ole mitään tyypillisiä nuorten tuoksuja (makeita, tms). Omaan nenään tuossa fresh blossomissa on joku tosi epämiellyttävä vivahde. En ole varma mikä ainesosa sen tekee. Be delicious on yksi suosikeistani, oikein raikas ja...
  9. H

    miehet haluaa tulla rakastetuksi, nainen halutuksi

    En ole koskaan ajatellut asiaa noin, mutta ap:n ajatus kuulostaa ihan paikkansapitävältä. En osaa muitten ihmisten puolesta sanoa, mutta itselleni ainakin tuo halutuksi tuleminen on todella tärkeää, ja sen puute aiheuttaa varmasti ongelmia parisuhteessa. Voihan toisaalta olla, että nuo molemmat...
  10. H

    Kenelle olet kateellinen ja mistä syystä?

    Mä olen kateellinen lähinnä vain ihmisille, joilla on aina ollut kaikkea. Siis sellaiset, jotka on sattuneet syntymään hyvin toimeentulevaan tasapainoiseen perheeseen, missä heidän tarpeistaan on huolehdittu ja elämässä on alusta asti ollut enemmän mahdollisuuksia kuin itselläni. Keitä on...
  11. H

    Kertokaa, MITEN mä saan psyykattua itseäni jatkamaan terveellisiä elämäntapoja?!

    Vettä kannattaa tosiaan juoda ainakin joku 2 - 3 litraa päivässä. Itse huomaan eron selvästi, jos unohdan juoda tarpeeksi. Neste kerääntyy kroppaan, eikä laihdutuksesta tule mitään.
  12. H

    Anneli Saaristo: Evakon laulu

    Mä itken joka ikinen kerta siinä kohdassa missä lauletaan "Kirje tuli isältä: Mä pääsen pian siviiliin. Tulikin, ja kirkon viereen sankarhautaan siunattiin." Ja liikuttaa myös se missä kerrotaan niistä sotilaista "Meitä vastaan marssi nuoret Suomen soturit, heitä johti lapsenkasvoiset nuo...
  13. H

    Sitten kun saan laihdutettua...

    Laihduttaminen tai mikä tahansa pitkäjänteinen vaivannäkö on helpompaa silloin kun on itsellä hyvä olo. Tee jotain mikä tekee sut iloiseksi. Käy kampaajalla ja osta uusia vaatteita, lähde reissuun, keksi jotain hauskaa miehelle ja lapsille, aloita joku harrastus, tms. Kun elämässä on jotain...
  14. H

    Onko huorissa käyminen säälittävää?

    Mä en usko että kovin moni prostituoitu tekee sitä hommaa ihan omasta halustaan. Siis tietysti periaatteessa kukaan ei siihen pakota (ellei ole oikein joku ihmiskaupan uhri), mutta kuinka monella mahtaa olla esim. päihdeongelmia, diagnosoimattomia mielenterveysongelmia tai lapsuuden...
  15. H

    pistin miehelle viestin haista v***u

    Kuulostaa siltä että sun mies ei vaan osaa puhua asioista. En usko että saat häntä siihen pakotettua "voimakeinoilla". Sä voisit ehkä kokeilla puhua oikein hellästi ja varovaisesti, rauhallisessa ja stressittömässä tilanteessa. Kertoa miltä susta tuntuu, pehmeästi ja syyttelemättä. Pyytää, että...
  16. H

    Laitoin tytön tukkaa ja yhtäkkiä kattia kallistui jalkojeni alla ja heittäydyin?

    Ei ole ollut, mutta kuulostaa tosi huolestuttavalta. Sinuna soittaisin terveyskeskukseen ja kysyisin neuvoa ja/tai varaisin ajan lääkärille.
  17. H

    Suosittele mulle kirjaa josta itse tykkäsit valtavasti? :)

    Kaikki Karin Slaughterin kirjat on kyllä ollut pakko lukea yhdeltä istumalta. Huippuhyviä dekkareita! Kannattaa lukea järjestyksessä. Niissä on jotain ihan mielettömän vangitsevaa, aihepiiri on melko rankka kyllä, eli ei herkille.
  18. H

    Mies on ollut apukoulussa

    Jos sä olet ihastunut/rakastunut, niin mitä väliä millään noilla ominaisuuksilla on? Itse tuskin rakastuisin tuon tyyliseen mieheen, mutta en antaisi niiden tai minkään muidenkaan asioiden häiritä jos niin jostain syystä kävisi. Omasta mielestäni rakastumisen esteenä olisi joku vakava...
  19. H

    Onko vielä aidon viattomia tyttöjä/naisia?

    :x Mitenköhän mahtaisi toinen osapuoli kuvailla samaa tapahtumaa?
  20. H

    3lk huuta että haluaa kuolla

    Mun mielestä kuulostaa tosi huolestuttavalta. Tulee mieleen, että lapsi ei osaa käsitellä tai ilmaista tunteitaan millään muulla tavalla, tai että aggressio ja ahdistus kumpuaa jostain mitä hänelle on tapahtunut (kiusaamista tms). Selkeästi hänellä on paha olla, johtui mistä tahansa.

Yhteistyössä