Hakutulokset

  1. Ä

    Polvijärvellä 10.-15.8. olleita?

    Löytyisikö täältä ketään yllämainittuna viikkona Polvijärvellä olleita äitejä? Mukava olisi pitää yhteyksiä näin loman jälkeenkin
  2. Ä

    Sielunsiskoja/meilikavereita Etelä-Lapista/ympäri Suomea

    Laitoin sähköpostilla viestiä tulemaan
  3. Ä

    Milloin vauvasi on syntynyt ja missä?

    3.7.2005 12.2.2008
  4. Ä

    saa poistaa

    3kk neuvolassa 5500g ja 62,2cm. Syntyessään 3130g ja 50cm
  5. Ä

    Hoitolaukku

    Olen hommaamassa hoitolaukkua vauvalle ja haluaisin kokemuksia, että kumpi on parempi: Graco vaiko New Generation Ergo
  6. Ä

    **Helmikuun Helmet 2008**

    Täällä tänään plussattiin ruokiksella. Odotettu ja toivottu on uusi tulokas. Ei olla vielä kerrottu kenellekään, mutta varmaan piakkoin ainakin isovanhemmille
  7. Ä

    Tänään sitten plussattiin

    Tänään kävin ruokiksella tk:ssa ja plussaa näytti testi. Loppupäivän olikin ajatukset sitten ihan jossain muualla kuin työasioissa. Vaikkakin piti olla hyvin hissun kissun kun ei vielä näin alkuvaiheessa haluta kovin monille asiasta kertoa, laskurin mukaan la olisi helmikuun alkupuolella...
  8. Ä

    hyvä biisi!!!!

    Meillä isäntä kun löysi ton biisin ni sitä on kyl joutunu kuuntelee jo ihan kyllästymiseen asti :kieh:
  9. Ä

    käsikarvat?

    \ Mut nyt ei oo kaapissa ku tota voidetta :\| kai mun pitää olla rohkee ja antaa mennä =)
  10. Ä

    käsikarvat?

    \ Vahalla en uskalla poistaa ku mul on noita luomia vaikka muille jakaa,eilen koitin käteen ihan pienelle alueelle ja viel on ainaki ihan silee mut vähän jännittää koko käsi vetää,pitäisköhän vaan rohkeesti kokeille ja kärsiä sitte seuraukset
  11. Ä

    käsikarvat?

    Olisko lisää kokemuksia :flower:
  12. Ä

    käsikarvat?

    \ Juu en ajatellu höylätä ku tolla voiteella ajattelin,sen pitää vaikuttaa 10-15 ja sit lastalla lääpitään pois ja huuhdellaan? Pelkään vaan et millasseena kasvaa takas ku en ihan joka päivä jaksais niitä poistella =)
  13. Ä

    käsikarvat?

    Siis ootteko poistanu ikinä käsikarvoja,mulla tosi pitkät ja paljon,häiritsee itteeni,mietin vaan et kasvaako ne takasin mustana piikki sänkenä? kaapissa olis karvanpoisto voidetta!? Kiitos jos jaksatte vastata :flower:
  14. Ä

    Itseruskettavista...

    Mä ostin cittarista Ambre solaire itseruskettavan suihkeen, joka nimenomaan kasvoille tarkoitettu. Olen ollut oikein tyytyväinen, tulee tasainen "rusketus", ei tietenkään yhtä luonnollinen kuin aito, mutta ihan kivasti antaa vähän väriä kalpeaan naamaan :)
  15. Ä

    vinkkejä

    Kiitos :flower: Tää nyt kuulostaa tyhmältä mut sit ku on sen laittanu ni voinko normaalisti käyttää esim. suihkun jälkeen vartalovoiteita :ashamed:
  16. Ä

    vinkkejä

    Ajattelin kokeilla tota rocherin itseruskettavaa,antakaas ideoita miten saa tasasen jäljen?Kiitos :flower:
  17. Ä

    tammikuiset 2005? n. 2-vuotiaat?

    Täälä myös poika syntynyt tammikuussa -05,laskettu aika oli kyllä hekmikuussa mut pojalla oli kiire maailmaan,ensimmäiset kaksi viikkoa meni sairaalassa painoa keräillessä muuten kaikki oli hyvin,hitaasti tääläkin lähdettiin liikkumaan,kävelemään lähti 1v2kk iässä,nyt reipas kaksi vuotias...
  18. Ä

    LORUPUSSI

    :attn:
  19. Ä

    LORUPUSSI

    Mua kiinnostais,paljonko pyydät?
  20. Ä

    Lassien Suprafill

    Onko kokemuksia Lassien Suprafill-välikausihaalarista, siitä jossa kuminen se alaosa? Olisi välikausihaalarin osto edessä ja olisi kiva tietää millaisia kokemuksia muilla on

Yhteistyössä