Hakutulokset

  1. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    itse olen ollut sokerirasituskokeessa. ihmettelen sitä ettei ne antanut sulle neuvolasta sitä lappua missä kerrotaan kaikki! :o jos meinaan tiedät koska sä sinne menet. labraan pitää olla päivä varattuna ja sinne pitää mennä aamusta heti ja syömättä ja juomatta ( vettä saa vähän juoda)...
  2. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    forssassa on kaninäyttelyt sunnuntaina ja itse en sinne pääse niin vien yhdelle tutulle meidän pupun joka sen sitten sinne näyttelyihin vie. meidän pupun ekat viralliset näyttelyt! onko täällä muita jyrsijöiden tai kanien omistajia? =)
  3. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    HEIPPA. mEILLÄ JÄÄDYTELLÄÄN JÄÄTÄ TOHON PELLOLLE FLIKALLE! koskahan päästään luistelee =)
  4. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    huomenta! menen tänään neuvolaan, taas! paastosokeri arvot oli vähän koholla ja nyt pitää ottaa mittari kotiin ja pistää sormeen parina päivänä! \|O mä sitten voin pelätä noita piikkejä! \|O mia ja 17+2
  5. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    heippa täältä kireästä pakkasaamusta! Pakkasta taisi olla lähes 23 astetta miinusta.
  6. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    heippa hei! Ja mitä ihmettä taitaa toisaan ollut saada jo vauvan ulos! =) pakkasta on kireää sellaista, mutta tätähän on nyt odotettu! =) mulla on ylimääräinen neuvola käynti keksiviikkona kun mulla oli nyt sitten vähän paasto sokeriaarvot korkealla ja menen harjoittelee pistoksia ottaa...
  7. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    minä vielä kysyn... missä vaiheessa raskautta se ne 4D tehdään? Onko väliä?
  8. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    Minä tyhmänä täällä kyselen mitä on 4D? mitä siinä näkyy ja mitä sinä tehdään mitä hyötyä :ashamed:
  9. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    misä kaikki? APUA!!! oltiin pudottu jo sivulle 4!
  10. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    täällä on varmaan kaikki lumen vallassa :laugh: me ainakin oltiin tosi kauan ulkona ja rakennetliin keiju maailmaa pihalle. lumesta rakennetttiin mini kaupunki : kauppoja, kirkko, kummintustalo, leikkipuisto, puutarhaa ja tietysti keijujen talo. ihanaa kun on tuulut lunta! Saisi nyt pysyä...
  11. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    heippa! Ja pakkasta myös täältä. Aamulla meilläkin -10 ja oli KYLMÄ :laugh: oltiin tänään flikan kanssa uimahallissa ja kivaa oli. yritämme käydä kerran viikossa! neuvolassa oltiiin eilen ja hyvin kaikki. painoa lähtöpainoon nähden miinus 200g! JIHUU!!! :laugh: ensi vikkolle sain ajan...
  12. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    heippa hei taas täältä! Meillä oli pupu keksinyt yön aikana miten päästä "leikkikehästä" ulos ja oli sitten siellä toisella puolella jossa on seinän ja kehän välissä juuri hänen mentävä kolo :kieh: no onnekis puput peruttaa niin sain sen pois sieltä, mutta mitä nyt! Mä olin jo tuplannut sen...
  13. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    heippa hei! Klaava päivitätkö mun kohdalta tuolta ekalta sivulta tytön iän. Hän täytti jouluaattona 5v! muuten tänne sitä samaa :flower:
  14. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    huh huh en meinannut löytää "meitä" lainkaan, oltiin pudottu niin alas!
  15. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    mullakin on neuvola ensi viikon torstaina ja pitäisi nyt käydä lenkillä useammin ja jättää joka iltainen jäätelön synti väliin nyt viikoksi. suklaata söin ennen joulua aika paljon, mutta nyt ei ole enää niin kauheesti maittanut =) onneksi :laugh: meillekin tuli vihdoin ja viimeinen dvd ja...
  16. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    heippa ja hyvää uutta vuotta! Täällä tuntuu jo välillä pieniä liikeitä vatsassa =) ainakin uuden vuoden yönä kun raketteja paukutelitiin, ei tainut oikein tykätä :) mutta kyllä on ihan tunne kun vatsassa möyrähtelee :laugh:
  17. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    heippa hei pitkästä aikaa! Huono olo on helpottunut ja energiakin alkaa jo olemaan. torstaina olin siellä niskapoimussa ja vauvalla KAIKKI HYVIN!! onneksi nyt on onnellinen olo! hyvää jolua kaikille tasapuolisesti! :xmas:
  18. L

    Yli 36v KesäToiveet

    heippa hei pitkästä aikaa =) mulla on rauhoittunut toi paha olo. ja on vähän energiakin lisääntynyt. hyvä hyvä. torstaina olin siellä niskapoimussa ja vauva voi HYVIN!!! onneksi! Olin todella tyytyväinen. nyt voin ilmoittautua myös heinäkuun listallekin =) Hyvää joulua kaikille...
  19. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    heippa hei pitkästä aikaan. Täällä on paljon tapahtunut. :hug: tsemppiä Epsulle tänään. Mulla oli lääkäri neuvola tiistaina ja kaikki on hyvin. Siellä se pieni sydän sykki =) huono olo jatkuu edelleen, mutta väsymys on vähän väistymässä. laskettu aika on nyt näillä näkymin 2.7.2007! että...
  20. L

    Yli 36-vuotiaitten toteutuneet toiveet

    heippa pitkästä aikaa :ashamed: mulla jatkuu edelleen todella kamala pahaolo... koko päiväisesti \|O mitään ei jaksa tehdä olla vaan. Mahtaako meille tulla edes joulua :o flikal on jouluna synttärit ja sukulaisia tulee joulupäivänä ja toiset välipäivänä. kai se huonoolo jo siihen mennessä...

Yhteistyössä