Hakutulokset

  1. P u P u

    LOKAKUUN 2007 lapsoset

    Piituli1974 13.9 rv 36+2 Emma ja Essi A 2135g 44cm B2360g 44cm Vilma-Onni 14.9 rv 35+6 Eero 2880g 48,5cm Rontti 17.9 rv 38+2 tyttö 3150g 49cm Keffeli (yksäiti84) 26.9 rv 38+2 Pessi 3040g 49cm santti 27.9 rv 39+4 Siiri 3120g 48cm tuutilulla 29.9 rv 40+0 Kiia 3080g 47cm niinukka 1.10. rv...
  2. P u P u

    Kissoista paljon tietävät, pohdintaa pissaamisesta väärään paikkaan. Huolissan vai ei.

    Meillä on nyt ongelma, kun ei tiedä pitäiskö olla huolissaan, vai onko nyt vaan kissalla jotain muuta vaivaa. Vähän taustaa ja muutakin. Eli, leikkaamaton kissanarttu, iältään 4 vuotta. On ollut meillä ihan pennusta asti, ei ole ainoa kissa. Meillä on myös kaksi lasta ja koira. On ollut...
  3. P u P u

    Imetyksestä asiaa: Imetyksen jälkeen, mitäs nyt?

    Ei ehkä paras otsikointi, mutta lopetin imetyksen vajaa pariviikkoa sitten. Lopetus tapahtui parin päivän aikana hiljalleen, eikä sen jälkeen olekkaan ollut tunnetta että maitoa olisi ollut, saati sitten noussut. Muutamia tippoja on kyllä välillä tullut, mutta ei sen kummempia. Tänään...
  4. P u P u

    Hiustenlähtö imetysaikana

    Onko ihan normaalia, että hiuksia lähtee PALJON imetysaikana? Ei nyt sentään ihan tukkoa kerralla lähde, mutta harjatessa hiuksia jää paljon harjaan, sen lisäksi tuntuu hiuksia olevan siellä täällä jotka on vaan itsekseen tippuneet. Vauva on nyt 4kk ja imetystä on tarkoitus jatkaa vielä, mutta...
  5. P u P u

    Synnytyspelosta

    Onko synnytyspelosta mahdollista päästä yli? Meillä on kaksi lasta, mutta jos vain luoja suo, niin kyllä vielä kolmas tai vaikka neljäskin lapsi olisi tervetullut. Esikoisen synnytin lokakuussa 07, synnytys oli tavallaan kohtalaisen helppo, kipuja ei juurikaan ollut ja kohdunkaulapuudute...
  6. P u P u

    Kun teistä osa niin vihaa niitä lapsi aiheisia joulukortteja, niin mitäs pitäsitte seuraavanlaisesta..

    Eläkeläispariskunta lähettää joulukortin jossa pitkähkö joulutervehdys. Joulutervehdys pitää sisällään menneen vuoden kuulumiset. Kertovat lomamatkoistaan, lastenlapsien ristiäisistä, lakkiaisista jne. Mainitaan myös jumpat, oopperat ja teatterit. Tervehdys päättyy siihen kun kerrotaan miten...
  7. P u P u

    Korkokeistuimesta, alle kolmevuotiaalla

    Vai mikä se nyt on semmonen joka tulee pyllyn alle autossa ja sitten vaan lapsi auton vöihin. Oletettavastihan siihen on jotkut suositukset milloin siihen lapsen vois laittaa? Jäin vaan ihmettelemään kun eräs tuttu vaihtoi sen "pallin" nyt autoonsa, ja hänen lapsensa on alle kolmevuotias...
  8. P u P u

    Varvasvälivahvero

    Vieläkös täällä olet? :D
  9. P u P u

    Meni hetki aikaa että tajusin

    :whistle: "Jos mulla on nenä perseessä ja sulla on nenä perseessä" :xmas:
  10. P u P u

    Rannekorusta (lähinnä mallista) kysymys

    Olen ajatellut ostaa tulevalle kummitytölleni kastelahjaksi rannekorun, sen semmosen kultasen, johon voi sitten ostaa lisää niitä riipuksia aina suuren päivän osuessa kohdalle. Ei siis nomination koru. Mikä tuon rannekorun nimi on? jos kukaan ymmärsi mitä yritän hakea takaa...
  11. P u P u

    Pesuri jolla voi sohvan pesesta?

    Mistähän sais vuokrata semmosen pesurin jolla voi sohvan pestä? Onko kellään tietoa? niin, onkos se nimeltään sitten joku imevä höyrypesuri vai mikälie. Sohva tarvitsee ehdottamasti syvemmän puhdistuksen kun vaan pintapuolisen pyyhinnän jollain softcare aineella. Konevuokraamot on...
  12. P u P u

    G: Lempisuklaasi?

    Tuli monen vuoden jälkeen ostettua Fazerin pähkinä suklaata, on se vaan niin hyvää :p On tullu sillon tällön kokeiltua noita uutuuksiakin, mutta ei oo tavallisen fazerin sinisen tai pähkinä suklaan voittanutta :p
  13. P u P u

    Tyhmä kysymys koskien kissoja

    Onko normaalia, että kissa kuolaa paljon? Meillä on kaksi kissaa ja tuo toinen kuolaa ihan kamalasti, tippoja vaan tippuu suusta...
  14. P u P u

    HYI HELVE*TI, kissaihmiset hoi!!

    teksti ei välttämättä soivi herkemmille, ja en ota vastuuta jos lukeminen aiheuttaa kutinaa eripuolilla kehoa *raaps raaps* Meillä on kaksi kissaa. Syövät kaupan purkkiruokanaan LATZIA. Tässä viikon verran on miehen kanssa ihmetelty kun ei ruoka maistu. Usein on vaihdettu täysi kupillinen...
  15. P u P u

    Reilua autokauppaa?

    Siis oikeesti.. tällä akalla vetäs vee itutus käyrä kaakkoon ja kovaa.. Mutta siis.. Koko viikko on katseltu erästä autoa ja kyseisen auton myyjälle soitettu pariinkin otteeseen. Huomiseksi oli sitten sovittu että mennään kyseistä autoa katsomaan ja ostamaan jos osoittautuu ilmoituksen...
  16. P u P u

    Atooppinen ihottuma

    Pojalla on kovasti kuivia ihottuma läikkiä pitkin vartaloa, polvitaipeet ja kyynärtaipeet helottaa punasuuttaan. Meillä oli tuossa reilu viikko sitten viikon kuuri jolloin rasvattiin hydrokortisoonilla kuivat alueet kahdesti päivässä, polvitaipeet parani, muualta ihottuma kyllä helpotti, muttei...
  17. P u P u

    Mitäs kukkia..

    Eli siis olis vissiin aika vaihtaa nuo lyhdyt pois :whistle: Tilalle kukka amppelit, mutta mitäs kukkia niihin vois sitten laittaa kun öisin on kuitenkin vielä pakkasta. Mä kun en oikeen noista kukista ymmärrä, hyvä että erotan voikukan ja päivänkakkaran toisistaan :ashamed:
  18. P u P u

    Kauanko epäsäännöllisiä kipeitä supistuksia ennen säännöllisiä?

    Eli, mulla on tullut nyt kipeitä supistuksia varmaan noin reilun 30 tuntia, joka tunti tulee ainakin pari, mutta koskakohan nää alkaa muuttumaan säännöllisiksi. Alkaa masu ja selkä oleen sen verran turtana, että haluttas kovasti jo päästä oikeesti tosi toimiin. Kiinnostaakin vähän kuulla...
  19. P u P u

    Ketoaineet 2:lla plussalla

    Onko kaksi plussaa paljon? haitaksi sikiölle? millä saadaan taas nollille? Yritin kysyä neuvolassa, mutta jotenkin hämmennyksessä en saanut kysytyksi muuta kun että mikä sen minulla on aiheuttanut? Nyt mua suuresti ihmetyttää.. Mulla on todettu raskausajan diabetes. Olen sen mukaisella...

Yhteistyössä